quote:Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef Pagan het volgende:
en wat Strega verdient voor dit geweldige kado blijft binnenskamers.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef Pagan het volgende:
, en wat Strega verdient voor dit geweldige kado blijft binnenskamers.
Hmmm..., 't wordt buiten steeds kouder de komende maanden.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je haar wat dan ook wil geven. Dat hoeft op zich niet binnenkamers te zijn
Staat op de site!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lieverds, zijn er mensen van jullie vaste donateur van Dierenthuis?
Ik wil graag regelmatiger wat geld overmaken, maar wil niet vastzitten aan een donateurschap. Heeft iemand de rekeninggegevens? Kan iemand die naar mij pm'en?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
En dan met een groen lichtje ipv een rood
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:56 schreef nokwanda het volgende:
En dan met een groen lichtje ipv een rood
t was 7500, spullen gekocht tot we 5555 over hadden.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
5555 en een beetje. En daarbij ook nog onmeunig veel spullen.
Ik ben trots op onsquote:Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
t was 7500, spullen gekocht tot we 5555 over hadden.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Wat mooi!![]()
Nu wil ik er eigenlijk ook 1 van Ziggy![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef nokwanda het volgende:
En weet je wat ik nou zo ontzettend tof vind?
ALLE opdrachtgevers hebben tbv Dierenthuis meer betaald dan de vraagprijs was![]()
Geen idee,quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Tentamen wel gehaald?
Kom eens langs, doe inspiratie op en ga aan de slagquote:Op donderdag 17 september 2009 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]you
know
how
I
feel
about
Ziggy
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef Re het volgende:
[..]
Kom eens langs, doe inspiratie op en ga aan de slag
Ging wel redelijk,quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Ging het voor je gevoel goed dan?
Trouwens, wat studeer je?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ging wel redelijk,maar had niet echt goed geleerd
Ik studeer psychologie in Groningen,
quote:Op donderdag 17 september 2009 @ 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]you
know
how
I
feel
about
Ziggy
Datuh dan maar?quote:
Oh gaaaaf!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Tuurlijk mag ze online!
En tuurlijk wordt ze 27 jaar oud!![]()
Ik ga je straks even pm-en, nok
Ziggoquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef Re het volgende:
ziggy = online, zonder online was er geen ziggy
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kan best goed gaan zonder te leren. Ligt eraan hoeveel begrippen je uit je hoofd moest kennen. Ik heb nog nooit geleerd voor een psychologie-examen en ben er altijd met 7-tjes doorheen gerold. Maar dat waren onderdelen van ontwikkelingspsychologie en zo tbv een andere studie. Dat was gewoon een kwestie van heel goed luisteren tijdens hoorcolleges. (en in mijn geval me ergeren omdat je dan niet kritisch kunt zijn en moet slikken wat erin gegoten wordt, maar da's altijd mijn probleem)
Owww, neuropsychologiequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik moest helaas wel veel begrippen weten,
.
En dingen over neuronen, synapsen, hersenhelften e.d. weet ik helaas niet uit mn hoofd(was het maar zo!)
Ik lees je straksquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Tuurlijk mag ze online!
En tuurlijk wordt ze 27 jaar oud!![]()
Ik ga je straks even pm-en, nok
ah joh, piece of cakequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik moest helaas wel veel begrippen weten,
.
En dingen over neuronen, synapsen, hersenhelften e.d. weet ik helaas niet uit mn hoofd(was het maar zo!)
Is wel veel leerwerk, maar wel heel interessant. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet meer alle begrippen uit mijn hoofd ken.quote:
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:13 schreef Loontjah het volgende:
Kijk dan,
je kan de kat van Whiskas kopen
http://link.marktplaats.nl/279416728
Wat heeft 75% van dit topic met asielactie te maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Uhm...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Wat heeft 75% van dit topic met asielactie te maken.
Het gaat over een lief poesje
Het voelt zeker erg lekker! Ik heb een schetsblokje in mn tas gegooid, voor in de trein vanmiddag. Eerder tekende ik altijd heel veel, ben ook aan de kunstacademie afgestudeerd. Maja, grafisch ontwerpen gaat met de computer, dus dan teken je minder.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:42 schreef nokwanda het volgende:
@Gup, doen! Je verleert het nooit, net als fietsen, en het voelt dan ook weer erg lekker.
Het is ook geen verplichting om het te showen. Kan me voorstellen dat je het lekker voor jezelf wilt houdenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef nokwanda het volgende:
Grafisch, dat kan ik dan weer niet. Helemaal niet. Heb het ooit wel geleerd op school, maar het werd nooit mijn ding.
Niet iedereen zal zijn werk hier showen. Dat weet ik nu al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |