Dat linkje aanklikken.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand me nu even uitlegt hoe ik glitterteksten hier krijg
Moppersmurfquote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kut-OP
Kut-topic
Kut-glitters
Kut-paars
Kut-hara
Een man naar mijn hart! Trouwens hoef jij niet te werken?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kut-OP
Kut-topic
Kut-glitters
Kut-paars
Kut-hara
Morgen weer, maar ook onder werk kan gefokt wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart! Trouwens hoef jij niet te werken?
Ja, zeg ik: té ergquote:Op woensdag 16 september 2009 14:09 schreef MissBliss het volgende:
My eyes!
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef Muis006 het volgende:
De professionele mening van mijn vriend is dat dit topic DAZZLING is.
Denk je?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys ik heb foto's gemaakt maar tegen de tijd dat ik die geupped heb is dit topic hopenlijk al vol.
[puberale-grapje] Ieuw bah dan mag ze wel een potje meenemen, heeft ze handcreme genoeg voor een heel jaar [/puberale-grappen]quote:
Oh dan ga ik helemaal de moeite van t uploaden niet doen, ik heb geen zin om mijn camera weer uit mn tas te halenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je?
Ik ben er vanmiddag niet (of heel weinig). Zou dat schelen?
Huh? Hoezo dat nou weer dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan ga ik helemaal de moeite van t uploaden niet doen, ik heb geen zin om mijn camera weer uit mn tas te halen
Uh naja je vroeg een foto, ik maak speciaal voor u foto's, maar als je dr vanmiddag toch niet bent hoef ik ze niet zometeen al te uppen , kan ik dat doen als ik wel zin heb toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat nou weer dan?
Ik mis iets geloof ik? Het hóeft niet perse ofzo, ik had het gewoon leuk gevonden.
Maar ik dwing je tot niets?
Het klonk alsof je ze helemaal niet meer wilde uploaden dan, als ik er vanmidag toch niet was.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh naja je vroeg een foto, ik maak speciaal voor u foto's, maar als je dr vanmiddag toch niet bent hoef ik ze niet zometeen al te uppen , kan ik dat doen als ik wel zin heb toch?
*houdt vlammetje bij scherm*quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 15:25 schreef Greys het volgende:
Nou MB, je had niets teveel gezegd. We lijken wel een stel retards bij elkaar op die foto's!![]()
Alleen die laatste is dan nog wel te doen, de rest moeten we ritueel verbranden.
* Loveless85 doet heel lief tegen oh-ohquote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:En dan ben ik al niet op mijn best vandaag en dan gaat die stomme stalkende kutklant ( die van die bloemen die inmiddels elke dag huwelijksaanzoeken doet en liedjes en gedichten schrijft ) ook nog weer bellen.
"Je weet dat ik van je hou he?"
"Ooit komt er een dag dat je wel met me wil trouwen!"
"Als je ooit trammelant hebt ergens bel je me maar en dan vermoord ik ze allemaal !"
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
* Loveless85 doet heel lief tegen oh-oh
Dat komt nog welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
G'dag dames, er zat er hier net eentje heel tactisch te vissen naar mijn gebakken ei. Gelukkig heeft ze niet het lef om op tafel te springen.
Verder alles oke?
Ga es werken ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kut-OP
Kut-topic
Kut-glitters
Kut-paars
Kut-hara
En wat voor eentjequote:
Wacht maar....als je een week verder bent bakt ze zelf een ei als ze zin heeftquote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
G'dag dames, er zat er hier net eentje heel tactisch te vissen naar mijn gebakken ei. Gelukkig heeft ze niet het lef om op tafel te springen.
Verder alles oke?
Kijk, dat mogen ze van mij ook wel doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Nonneke het volgende:
wacht maar![]()
een van de katten hier is ooit eens met een runderlap thuis gekomensorry buurvrouw !
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:31 schreef Nonneke het volgende:
wacht maar![]()
een van de katten hier is ooit eens met een runderlap thuis gekomensorry buurvrouw !
Verkapte 'doe lief tegen mij anders laat ik je omleggen' postquote:Op woensdag 16 september 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
En dan ben ik al niet op mijn best vandaag en dan gaat die stomme stalkende kutklant ( die van die bloemen die inmiddels elke dag huwelijksaanzoeken doet en liedjes en gedichten schrijft ) ook nog weer bellen.
"Je weet dat ik van je hou he?"
"Ooit komt er een dag dat je wel met me wil trouwen!"
"Als je ooit trammelant hebt ergens bel je me maar en dan vermoord ik ze allemaal !"
Had ik al gezegd dat ie vervolgd is wegens stalkingquote:Op woensdag 16 september 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkapte 'doe lief tegen mij anders laat ik je omleggen' post![]()
Maar goed, hoor je de huwelijksklokken al?![]()
Brr. Wat een engerd.
En de telefoongegevensquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Als hij vervolgd is voor stalking en hij stalkt jou nu, kan je hem dan niet aangeven?
Dat klinkt vast te gemakkelijk? Je collega's zijn je getuigen toch? En je baas?
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Als ik straks thuis ben zal ik speciaal voor jou nog even een glitterplaatje er in gooien.
Omdat ik je laf
Dan kan je ze net zo goed even hier neerzetten, dan zie ik het vanavondquote:Op woensdag 16 september 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je doet maar, ik lees toch niet meer terug , en ik ben dr vanavond niet en morgen zijn jullie alweer 3 topics verder.
Ik ben trouwens toch de foto's aan het uppen want een vriendin wil ze persé nu zien
Oh ja fuckerdefuck, dat maakt het ietwat lastigerquote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja maar die man die is cliënt hier en zulke mensen zijn nu eenmaal onze cliënten jeweets
Mooi he?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he?
*zucht*
Ik zal voor jou ook iets glitterigs maken vanavond.
En voor Loveless, want die waardeert het ook ten zeerste, een glittertje hier en daar!
Nou, egnie! Pleurt op man! Zo'n klant moet je niet willen hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuckerdefuck, dat maakt het ietwat lastiger
Uhm tja als je wist waar ik werkte dan snapte je m wel denk ikquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, egnie! Pleurt op man! Zo'n klant moet je niet willen hebben.
Anywayzzz, was ie mijn klant, dan wás ie mijn klant. Je hoort als werkgever je collega's te beschermen
Wat opwindend, een standvastige Eliesquote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anywayzzz, was ie mijn klant, dan wás ie mijn klant. Je hoort als werkgever je collega's te beschermen
Dat kan niet, in dit geval.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nja, wij hebben natuurlijk niet de minste klanten en we weigeren ze niet omdat ze crimineel zijn of zoquote:Op woensdag 16 september 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet, in dit geval.![]()
Klinkt raar, maar dan moet je oh-oh per PM maar even naar haar werk vragen!
Hoewel, ik zou in dit geval toch aan mijn baas vragen of hij hem voortaan kon weigeren als client, oh-oh.
Maar da's zeker ook niet zo simpel?
En Bill met het hartje
Psies, dat laatste dusquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Morretje het volgende:
Oeh, wat eenhartje...
Anders maak je em helemaal kaal toch? En die staartjes, die heb ik ook ooit eens gehad, vet makkelijk.
[ afbeelding ]
En oh-oh, hij komt niet voor niets bij jullie bedoel je?
Oh ja! Dat was in mijn jeugdquote:Op woensdag 16 september 2009 17:08 schreef Morretje het volgende:
Oeh, wat eenhartje...
Anders maak je em helemaal kaal toch? En die staartjes, die heb ik ook ooit eens gehad, vet makkelijk.
[ afbeelding ]
En oh-oh, hij komt niet voor niets bij jullie bedoel je?
Mja, mijn baas zegt wel elke keer dat ie ff normaal moet doen en dan gaat het een poosje redelijk, maar tis gewoon een sick fuck die vent. En ik ben wel wat gewend en ik kan het ook wel hebben maar gewoon niet altijd even goed zeg maar, soms trek je t net ff echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Billy met het.
En oh-oh, vervelend zeg die cliënt.Ik weet nu waar je werkt, kun je ze niet zomaar weigeren inderdaad. Al zou een echt goede baas dat eigenlijk wel moeten doen.
Psychiatrische inrichting?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Uhm tja als je wist waar ik werkte dan snapte je m wel denk ik
quote:
Jeeezzz, tis wel een lefpoes, he!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
Verder alles oke?
Dan zou ik zo'n elastiekje halen als Qwea zaterdag had, deze dingen zijn niet geweldig voor je haar zeg maar. Net zoals elastiekjes met van die ijzeren dingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Waar haal je van die kleine elastiekjes?
Ik ga niet zulke staartjes maken, maar ik wil nog wel eens een vlechtje maken van het haar dat anders schuin in mijn ogen komt maar dan zijn de elastiekjes altijd zo groot en dan staat het stom
Er zijn heel kleine rubberen. Dan sla ik zo'n heel erg erg erg erg dun vlechtje (al dan niet met nephaar) om en wikkel daar het elastiekje om zodat het een stompje is, en geen kwastjequote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ah, dat bestaat dus zo klein? Het moet eigenlijk helemaal niet opvallen dat er iets onderin het vlechtje zit zeg maar!
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ah, dat bestaat dus zo klein? Het moet eigenlijk helemaal niet opvallen dat er iets onderin het vlechtje zit zeg maar!
Oke, dan ligt het waarschijnlijk aan de drogist hier in dat minidurpquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.
Die heb je bij de meeste da's en supermarkten wel.
ik heb nu die jij postquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.
Die heb je bij de meeste da's en supermarkten wel.
Volgens mij heb ik die trouwens nog wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
En als je toch die plastic krengen wil, dan kun je ook van die zwarte paardenelastieken halen. Die lijken me dan nog ietjses beter.
Nou daar had ik dus ook al aan gedacht!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
En als je toch die plastic krengen wil, dan kun je ook van die zwarte paardenelastieken halen. Die lijken me dan nog ietjses beter.
MAar dunner toch? Want die dunnere had ik vroeger zelf ookquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar had ik dus ook al aan gedacht!Daar stikte ik vroeger van (eigen paard) om de manen in te vlechten, maar die heb ik nu natuurlijk niet meer en ik weet geen ruitersportzaak in de buurt!
Die weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is je adres?
Ik had jou 10 jaar geleden moeten kennen. Toen was dat helemaal in maar ik mocht dat niet omdat je met mijn haar twee dagen en een heel volle portemonnee verder wasquote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Owwww, dan heb ik wel een idee voor je om dat te helpen als je wil. Ik kan namelijk ook invlechten, alleen de voorkant, en dat dan halverwege vastzetten.
Zoiets
[ afbeelding ]
Of gewoon gevlochten en dan heel dun. Of extentions alleen in je pony
Ik gebruik ze nooit, dat ligt al jaren onaangeraakt in een ladequote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Nok! Ik ga het eerst eens met de elastiekjes van Hara proberen en als het bevalt dan kom ik bij jou voor een haar-knutsel-avond zodat het wat langer blijft zitten!![]()
Hara, kan makkelijk een paar in een envelop, hoef niet het hele zakje hoor
Ik PM het adres even!
Ivm werk doe ik het ook al een tijdje niet meer, maar ik deed het jaren geleden echt vreselijk vaak. In Nijmegen had ik nog wat vaste klantjes. Heb altijd een vaste prijs gevraagd die redelijk was en het bleef wel een tijd zitten. Op de hoofdhuid (cornrows) aan de voorkant wel 2 of 3 weken voor ¤ 12,50quote:Op woensdag 16 september 2009 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jou 10 jaar geleden moeten kennen. Toen was dat helemaal in maar ik mocht dat niet omdat je met mijn haar twee dagen en een heel volle portemonnee verder was
Je roept maar. Je bent welkomquote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Nok! Ik ga het eerst eens met de elastiekjes van Hara proberen en als het bevalt dan kom ik bij jou voor een haar-knutsel-avond zodat het wat langer blijft zitten!![]()
Hara, kan makkelijk een paar in een envelop, hoef niet het hele zakje hoor
Ik PM het adres even!
Je moet het eens zien als het net gewassen is, met 12 uur ben je nog aardig positiefquote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ivm werk doe ik het ook al een tijdje niet meer, maar ik deed het jaren geleden echt vreselijk vaak. In Nijmegen had ik nog wat vaste klantjes. Heb altijd een vaste prijs gevraagd die redelijk was en het bleef wel een tijd zitten. Op de hoofdhuid (cornrows) aan de voorkant wel 2 of 3 weken voor ¤ 12,50
Heel hoofd met losse vlechten was altijd ¤ 80.
En altijd veel en dun. En jij hebt idd een flinke kop haar. Had ik idd wel een uur of 12 aan moeten werken
Oh, aan aardbeien friemelen is ook lekker!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien.
Om maar even met de aardbeien in huis te vallen.
Als ik mijn moeder mijn haar laat invlechten laat ik haar altijd eerst nog een paar keer extra borstelenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Het is altijd zo lekker als iemand aan je haar friemelt
Beter aardbeien dan aambeienquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien.
Om maar even met de aardbeien in huis te vallen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet het eens zien als het net gewassen is, met 12 uur ben je nog aardig positief
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,quote:Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter aardbeien dan aambeien
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, aan aardbeien friemelen is ook lekker!![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben griezelig snel. Had ooit zelfs kabeltjes op mijn onderarmen van het vlechten, in de tijd dat ik 4 klanten per week had
Ik wel, en hij heeft absoluut volkomen gelijk. Da's meer dan een beetje gelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder mijn haar laat invlechten laat ik haar altijd eerst nog een paar keer extra borstelen
Niet eens een brandweerauto in je oor!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelen![]()
En idd, vroeger (
) zei ik ook altijd tegen mijn moeder dat ze mijn haar moest borstelen omdat dat goed was
Nee, dat was de keer daarvoorquote:Op woensdag 16 september 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet eens een brandweerauto in je oor!
Hatuh is verlatuhquote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,
Joa, daarom plaatste ik hem hier.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Alweer? Nou ja, vorige keer Schoorl, maar dat ligt er naast.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Wat opwindend, een standvastige Elies
Sjitquote:Op woensdag 16 september 2009 18:55 schreef Muis006 het volgende:
Hier in Helmond was een "aanrijding met een persoon", toen ik langsreed op weg naar huis stond de goederentrein stil en waren er 4 pliesiewagens en toen mijn vriend net langsreed waren ze de voorkant van de trein aan het afspuiten.
Hah, ik vond hem echt al heel mooi worden! En het heeft echt geen haast, dus zou zeggen ga je gang hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef nokwanda het volgende:
zo hey. Hier zijn jullie.
BB, hij komt ook deze week naar jullie toe. Ben nog niet helemaal tevreden, maar het helpt wel dat ik jullie nu irl heb gezien. Gelukkig stond jij er al redelijk op. Meestal zet ik tekeningen ook iets donkerder op, maar dat past helemaal niet bij jullie. Jullie zijn allebei heel zacht en tekenen met hardere lijnen past daar helemaal niet bij.
Bij mijn vorige kitten nestje zat een haarvechter/kluiver/knuffelaar. Inclusief oorbehandeling.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelen![]()
En idd, vroeger (
) zei ik ook altijd tegen mijn moeder dat ze mijn haar moest borstelen omdat dat goed was
Moet je dat vragenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
Wat, opwindend of standvastig?
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 19:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je dat vragen
Beide natuurlijk!
BTW: is mijn taart al klaar?
Poep, dat wordt dus geen taart morgenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Neeik heb sinds zaterdag vrij weinig gedaan behalve slapen en bankhangen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil wel voor je strijken hoor; ik ben gek op strijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik heb ook wat aan jullie, dan ga ik maar zelf strijken
Dan mag Loveless zeker de sokken ophangen?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je strijken hoor; ik ben gek op strijken
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef Muis006 het volgende:
Dan mag Loveless zeker de sokken ophangen?
Verstopt in mijn AT Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, deel 73quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vraagje: waar ik nou toch het 'avatar klaar terwijl u wacht'-topic
Ik wil Rocky in mn Ava
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/(...)l.php?verhaal_id=201
Taart! Heerlijk *naam Muis*quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
zelfs groene teennagels zien we.*negeert de foto's en leest verder*
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoop dat de rest van de fokkers de link niet zienquote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]Ja, dat dat opviel
En wij nog zo ons best doen om niet onelegant op de foto te komen.
Hoppeteeeeeeee
EW gok ik maar zoquote:Op woensdag 16 september 2009 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik raar als ik weer ontroerd raak nu![]()
![]()
En wie was die aartsluie jongen? Ik zit ook liever met een kat op schoot dan dat ik door Q omver wordt gegooid met kattenvoer en keukenrollen![]()
Top; dank je welquote:Op woensdag 16 september 2009 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Verstopt in mijn AT Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, deel 73
quote:Ha Miranda,
Het bedrag is goed aangekomen. Hartelijk dank voor de geweldige actie.
Alle kasten zijn gevuld er kan niets meer bij. De eerste drie maanden zijn
is de opvang voorzien van alles wat we nodig hebben. Met het geld worden
operaties, medicijnen betaald en een groot gedeelte gaat op aan katten en
hondenvoer. Het is een heerlijk gevoel even geen zorgen te hebben.
Het verhaal komt binnenkort op de website bij de link verhalen en jullie
komen ook voor op de eerst volgende videofilm.
Sommig mensen van het Fok Forum heb ik gehoord vragen zich af waarom er
niets gedaan wordt met de bijterdjes, waarom wij ze niet trainen. De
bijterdjes doen het prima in de opvang en worden in hun waarde gelaten,
zij zijn in het verleden ernstig mishandeld, hebben stroomstoten gehad
tijdens trainingen, zijn opgehangen, door de lucht gegooid en geschopt,
geslagen en zijn vele keren herplaatst of hebben jaren in het asiel
geleefd. De honden leven hier op een natuurlijk manier in een roedel en
hoeven geen standjes meer te doen. Het is niet zo dat wij door tijdgebrek
de dieren maar hun gang laten gaan, of dat we te weinig verstand van
hondengedrag hebben, integendeel. De honden geven we de tijd om op een
natuurlijke manier het vertrouwen in de mens terug te krijgen. Dierenthuis
is de enige opvang in Nederland die moeilijke dieren die niet door de
testen komen een nieuwe kans geeft. De roedel corrigeert zichzelf en deze
manier van leven geeft de honden rust. De bange honden lijden hier niet,
bezoek is alleen op afspraak en maar twee uurtjes per dag. Ik wilde dit
even toelichten, misschien maakt dat voor sommigen mensen het een en ander
wat duidelijker.
Hartelijke groet aan iedereen die dit mogelijk hebben gemaakt.
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
Jaquote:
Dit topic is toch zo volquote:Op woensdag 16 september 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rest van de fokkers de link niet zien
quote:zij zijn in het verleden ernstig mishandeld, hebben stroomstoten gehad
tijdens trainingen, zijn opgehangen, door de lucht gegooid en geschopt,
geslagen en zijn vele keren herplaatst of hebben jaren in het asiel
geleefd
Was volgens mij een asielactie topic joaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Maar aan de mail te zien wordt er dus wel meegelezen hier
Want dit vroeg Qwea zich af toch? Die vraag over de bijtertjes?
quote:
Ja, naar hèquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, naar hèHet valt toch niet te begrijpen dat mensen nog zo met dieren omgaan.
Terecht; de taart was heerlijk en ik ben blij dat de vrijwilligers ervan genoten hebben!quote:
Oh ja, die zou ze wel even gaan trainen in twee uurtjes toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij vroeg MM zich dat af, maar die mag nu niet meelezen hier
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, naar hèHet valt toch niet te begrijpen dat mensen nog zo met dieren omgaan.
Hoogmoed.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, die zou ze wel even gaan trainen in twee uurtjes toch?
Ik ben echt nooit vergeten dat ik Max eens een zachte! tik op zijn snuit heb gegeven, voel me nu jaren later nog schuldigquote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doen
Sowieso zou je bij zo'n hond eerst vertrouwen moeten winnen, één op één. Heb je na een half jaar eindelijk wat vertrouwen bij één hond. Succes hèquote:
Joaquote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Met een ban kan je toch wel gewoon lezen?
Ik weet het niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Met een ban kan je toch wel gewoon lezen?
Dat zal me een charming film worden!quote:en jullie komen ook voor op de eerst volgende videofilm.
^^quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is tenenkrommend. Ik kan het niet uitstaan, word er boos van en kan er wel om janken. Maar gelukkig is daar Dierenthuis. En hebben we het voor elkaar gekregen om ze ruim ¤ 8.000 vooruit te helpen met de centen en de spullen! Ik zou het morgen weer doen
Ja, don't remind mequote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en hebben jullie dit zinnetje ook gezien?![]()
[..]
Dat zal me een charming film worden!
Oh god...als ik er maar niet kwelend en kwezelend op sta...of net een hondendrol onder m'n schoenen sta af te vegenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kun jij daar nu ook al nerveus om worden?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er nu al tegenop om dat te moeten aanschouwen
Grote kans dat ik met alle drie je genoemde dingen er op sta.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...als ik er maar niet kwelend en kwezelend op sta...of net een hondendrol onder m'n schoenen sta af te vegen
Nou, dat verhaal is voor ons zelf toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet er toch nog niet ff 1 centraal asieltopic komen? Voor deze linkjes?
Neem aan dat niet iedereen SC leest.
Nee hoor, hoeft nietquote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet er toch nog niet ff 1 centraal asieltopic komen? Voor deze linkjes?
Neem aan dat niet iedereen SC leest.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat verhaal is voor ons zelf toch?
Please?
De donateurs en FOK!-ers zelf hebben toch al het hele verslag met foto's gehad?
Als de link wijd bekend wordt hier dan komen ook de mensen die niet online wilden met hun hoofd op FOK! via die link!
Kaskrakerquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Nee hoor mop! Degenen die hier lezen mogen dat best zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik de link weghalen uit mijn post?
Okeequote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mop! Degenen die hier lezen mogen dat best zien.
Maar liever niet in een centraal topic met alle linkjes er bij enzo. Of op de FP!
Je bent niet eens te zien op nr. 2quote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor mop! Degenen die hier lezen mogen dat best zien.
Maar liever niet in een centraal topic met alle linkjes er bij enzo. Of op de FP!
Ja, de volgende keer sta ik achteraanquote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent niet eens te zien op nr. 2![]()
En waaaarom heb je je hand half op m'n kont?
Wat leuk om te lezen! Whaaa. Geweldig!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik kon niet bij Hara d'r boobs dus ik greep hetgeen wel in mijn bereik lagquote:Op woensdag 16 september 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent niet eens te zien op nr. 2![]()
En waaaarom heb je je hand half op m'n kont?
Wat?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon niet bij Hara d'r boobs dus ik greep hetgeen wel in mijn bereik lag
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn bevallige derrierequote:Op woensdag 16 september 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
www.tvigds.nlquote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een niet te missen chickflick?
Nu dus? Al hebben we straks onze eigen online chickflick als die film klaar is
Ik heb dat altijd gewoon graag voorgekauwdquote:Op woensdag 16 september 2009 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
www.tvigds.nl
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php
Ik mn paarse geluksonderbroekquote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb skisokken aan.
Wacht maar tot de film!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
Jullie worden nog beroemd
Goed he, dat ik mijn snor zo heb weten te drukken
Hell noquote:Op woensdag 16 september 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot de film!
EliesjeB in de hoofdrol!
ElisaB.uncensored.XXX.DVDripquote:Op woensdag 16 september 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Waarom denk je dat ik zo diep in de buidel getast heb. Waarom denk je dat film-mans steeds naar me knipoogde
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB.uncensored.XXX.DVDrip
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
Greessie; voor jou: kwizzz over GA
http://www.movieminutes.com/marathon
Wij hebben ze allebei allemaal goed, duh. En ze hebben "Bailay" verkeerd gespeldquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks! En done!
Ze zeggen alleen niet hoeveel vragen je goed had
Dit is dan weer wel leuk:quote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je soms ook weleens dat je een cover ziet van een goed nummer totaal verkracht word:
Tuurlijk hebben jullie ze allemaal goedquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:Thanks! En done!
Ze zeggen alleen niet hoeveel vragen je goed had
Je arm staat er ook opquote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuk verhaal op de site!![]()
en leuke foto's
Ik zag het jaquote:
Ieuw?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
hoi, ik heb je sms gehad ing, maar ik zat bij de hap. Baloe heeft een hond gebeten, en toen die niet wilde loslaten heb ik zn bek opengebrokken en mn hand erin gestopt. Gevolg, wond + geen gevoel meer in de duim en ik kan hem niet buigen.
Dus ik was er ff niet.
Ik ga het nu lezen.
/kort verhaal
Ohjee.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
hoi, ik heb je sms gehad ing, maar ik zat bij de hap. Baloe heeft een hond gebeten, en toen die niet wilde loslaten heb ik zn bek opengebrokken en mn hand erin gestopt. Gevolg, wond + geen gevoel meer in de duim en ik kan hem niet buigen.
Dus ik was er ff niet.
Ik ga het nu lezen.
/kort verhaal
Is ie niet tofquote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef bigbird het volgende:
ElisaB hij heeft een icoontje gefikst voor je!
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is ie niet tof
Ik ben blij! Rocky
Oh, wat mooi.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Muis006 het volgende:
quote:
De roos wisselt af met Rocky!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie rocky niet![]()
Nog steeds de roos
Oh ja, ik was te ongeduldig!quote:
Ik zie het ook al helemaal voor me.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was te ongeduldig!
Net kreeg ik hier zo'n hendig sjieke UPC ding (had er al eentje maar dan zonder recorder), dus ik dat ding uitpakken en neerzetten, ouwe weer in een andere doos om terug te sturen enzo.
De hele tijd gadegeslagen door 2 poezen die de hele tijd ruzie maken wie nu in welke doos mag zitten![]()
Heeft ze waarschijnlijk gauw genoeg door hoor. En anders kun je eerst nog de deur eruit halen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me.
Trouwens, tot nu toe had ik nog niet de deksel op de kattenbak staan. Die heb ik er net maar wel opgezet (elke keer dat zie dat ding omgroef kwam er zo'n weëe lucht voorbij.) en heb ook geprobeerd uit te leggen hoe dat klapdeurtje werkt. Zou dat dat goed gaan? Of mag ik alvast aan Ll vragen of ik z'n dweil mag lenen?
De deur van de kattenbak dan he??quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft ze waarschijnlijk gauw genoeg door hoor. En anders kun je eerst nog de deur eruit halen.
Maar jij sopt niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me.
Trouwens, tot nu toe had ik nog niet de deksel op de kattenbak staan. Die heb ik er net maar wel opgezet (elke keer dat zie dat ding omgroef kwam er zo'n weëe lucht voorbij.) en heb ook geprobeerd uit te leggen hoe dat klapdeurtje werkt. Zou dat dat goed gaan? Of mag ik alvast aan Ll vragen of ik z'n dweil mag lenen?
Ik mag dan wel blond zijn, maar..... maar......quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De deur van de kattenbak dan he??
(Ja ik denk ik zeg het toch even voor de zekerheid)
Geloof me, als ze naast de bak gaat zitten sopt het ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij sopt niet.
Mijn dweil werkt alleen bij soppende dingen
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De deur van de kattenbak dan he??
(Ja ik denk ik zeg het toch even voor de zekerheid)
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag dan wel blond zijn, maar..... maar......
* Deur terugzet.
[..]
Geloof me, als ze naast de bak gaat zitten sopt het ook.
Ik wou dat ie netjes naar de WC kon, en vervolgens door trekken.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt me echt naar aan meerdere katten, de kattenbak(ken)
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wou dat ie netjes naar de WC kon, en vervolgens door trekken.
Maar het is altijd nog beter als bij een hond. Dan moet je door weer en wind mee de straat op.
Oh jeetje, dat eind! De arme zielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |