Voor de asielactie heeft Nokwanda een aantal schilderijen en tekeningen geveild, deze werden naar wens van de koper gemaakt. Mijn vrouw, Strega, heeft een schilderij gekocht voor mijn verjaardag. Het onderwerp is Tashi, onze Franse bulldog.
Vandaag werd het schilderij stevig ingepakt afgeleverd, net 5 minuten nadat we thuis waren van een lange dag voor een second opinion over een kapotte enkel aan de andere kant van het land.
Kan ff geen asfalt meer zienGeweldig, wat mooi! Wat heeft ze zijn ondeugende smoeltje goed getroffen, en dat feetje dat hem (vast iets ondeugends) in zijn oor fluistert, wat een goed idee.
Als iedereen die iets bij Nok gekocht heeft maar half zo blij is als ik nu ben komt het helemaal goed.
En natuurlijk kan ik jullie het resultaat niet onthouden. De kleuren zijn nog niet optimaal, maar ik wilde niet langer foezelen met belichting en een witte ipv. een licht zalmkleurige achtergrond.
![]()
Nokwanda, je verdient een diepe buiging

,
en wat Strega verdient voor dit geweldige kado blijft binnenskamers.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende: En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail