Mja, mijn baas zegt wel elke keer dat ie ff normaal moet doen en dan gaat het een poosje redelijk, maar tis gewoon een sick fuck die vent. En ik ben wel wat gewend en ik kan het ook wel hebben maar gewoon niet altijd even goed zeg maar, soms trek je t net ff echt niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Billy met het.
En oh-oh, vervelend zeg die cliënt.Ik weet nu waar je werkt, kun je ze niet zomaar weigeren inderdaad. Al zou een echt goede baas dat eigenlijk wel moeten doen.
Psychiatrische inrichting?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Uhm tja als je wist waar ik werkte dan snapte je m wel denk ik
quote:
Jeeezzz, tis wel een lefpoes, he!quote:Op woensdag 16 september 2009 16:26 schreef JJH het volgende:
G'dag dames, er zat er hier net eentje heel tactisch te vissen naar mijn gebakken ei. Gelukkig heeft ze niet het lef om op tafel te springen.
Verder alles oke?
Dan zou ik zo'n elastiekje halen als Qwea zaterdag had, deze dingen zijn niet geweldig voor je haar zeg maar. Net zoals elastiekjes met van die ijzeren dingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Waar haal je van die kleine elastiekjes?
Ik ga niet zulke staartjes maken, maar ik wil nog wel eens een vlechtje maken van het haar dat anders schuin in mijn ogen komt maar dan zijn de elastiekjes altijd zo groot en dan staat het stom
Er zijn heel kleine rubberen. Dan sla ik zo'n heel erg erg erg erg dun vlechtje (al dan niet met nephaar) om en wikkel daar het elastiekje om zodat het een stompje is, en geen kwastjequote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ah, dat bestaat dus zo klein? Het moet eigenlijk helemaal niet opvallen dat er iets onderin het vlechtje zit zeg maar!
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ah, dat bestaat dus zo klein? Het moet eigenlijk helemaal niet opvallen dat er iets onderin het vlechtje zit zeg maar!
Oke, dan ligt het waarschijnlijk aan de drogist hier in dat minidurpquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.
Die heb je bij de meeste da's en supermarkten wel.
ik heb nu die jij postquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh ja, voor een keer kan je ook best die plasticdingen gebruiken enzo, en een keer met zon metalen stuk gaat je haar ook niet gelijk dood van, maar ik neem aan dat je t wel vaker wil gebruiken en dan is zoiets wel beter.
Die heb je bij de meeste da's en supermarkten wel.
Volgens mij heb ik die trouwens nog wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
En als je toch die plastic krengen wil, dan kun je ook van die zwarte paardenelastieken halen. Die lijken me dan nog ietjses beter.
Nou daar had ik dus ook al aan gedacht!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
En als je toch die plastic krengen wil, dan kun je ook van die zwarte paardenelastieken halen. Die lijken me dan nog ietjses beter.
MAar dunner toch? Want die dunnere had ik vroeger zelf ookquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou daar had ik dus ook al aan gedacht!Daar stikte ik vroeger van (eigen paard) om de manen in te vlechten, maar die heb ik nu natuurlijk niet meer en ik weet geen ruitersportzaak in de buurt!
Die weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is je adres?
Ik had jou 10 jaar geleden moeten kennen. Toen was dat helemaal in maar ik mocht dat niet omdat je met mijn haar twee dagen en een heel volle portemonnee verder wasquote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Owwww, dan heb ik wel een idee voor je om dat te helpen als je wil. Ik kan namelijk ook invlechten, alleen de voorkant, en dat dan halverwege vastzetten.
Zoiets
[ afbeelding ]
Of gewoon gevlochten en dan heel dun. Of extentions alleen in je pony
Ik gebruik ze nooit, dat ligt al jaren onaangeraakt in een ladequote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Nok! Ik ga het eerst eens met de elastiekjes van Hara proberen en als het bevalt dan kom ik bij jou voor een haar-knutsel-avond zodat het wat langer blijft zitten!![]()
Hara, kan makkelijk een paar in een envelop, hoef niet het hele zakje hoor
Ik PM het adres even!
Ivm werk doe ik het ook al een tijdje niet meer, maar ik deed het jaren geleden echt vreselijk vaak. In Nijmegen had ik nog wat vaste klantjes. Heb altijd een vaste prijs gevraagd die redelijk was en het bleef wel een tijd zitten. Op de hoofdhuid (cornrows) aan de voorkant wel 2 of 3 weken voor ¤ 12,50quote:Op woensdag 16 september 2009 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jou 10 jaar geleden moeten kennen. Toen was dat helemaal in maar ik mocht dat niet omdat je met mijn haar twee dagen en een heel volle portemonnee verder was
Je roept maar. Je bent welkomquote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
Nok! Ik ga het eerst eens met de elastiekjes van Hara proberen en als het bevalt dan kom ik bij jou voor een haar-knutsel-avond zodat het wat langer blijft zitten!![]()
Hara, kan makkelijk een paar in een envelop, hoef niet het hele zakje hoor
Ik PM het adres even!
Je moet het eens zien als het net gewassen is, met 12 uur ben je nog aardig positiefquote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ivm werk doe ik het ook al een tijdje niet meer, maar ik deed het jaren geleden echt vreselijk vaak. In Nijmegen had ik nog wat vaste klantjes. Heb altijd een vaste prijs gevraagd die redelijk was en het bleef wel een tijd zitten. Op de hoofdhuid (cornrows) aan de voorkant wel 2 of 3 weken voor ¤ 12,50
Heel hoofd met losse vlechten was altijd ¤ 80.
En altijd veel en dun. En jij hebt idd een flinke kop haar. Had ik idd wel een uur of 12 aan moeten werken
Oh, aan aardbeien friemelen is ook lekker!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien.
Om maar even met de aardbeien in huis te vallen.
Als ik mijn moeder mijn haar laat invlechten laat ik haar altijd eerst nog een paar keer extra borstelenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
Het is altijd zo lekker als iemand aan je haar friemelt
Beter aardbeien dan aambeienquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien.
Om maar even met de aardbeien in huis te vallen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet het eens zien als het net gewassen is, met 12 uur ben je nog aardig positief
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,quote:Op woensdag 16 september 2009 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beter aardbeien dan aambeien
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, aan aardbeien friemelen is ook lekker!![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ben griezelig snel. Had ooit zelfs kabeltjes op mijn onderarmen van het vlechten, in de tijd dat ik 4 klanten per week had
Ik wel, en hij heeft absoluut volkomen gelijk. Da's meer dan een beetje gelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar jij zal het wel weten dus ik geloof je meteen,
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder mijn haar laat invlechten laat ik haar altijd eerst nog een paar keer extra borstelen
Niet eens een brandweerauto in je oor!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was laatst een avondje bij Vivi en toen zat ik tegen de bank aan op de grond en Conleche op de bank en toen ging ze ook aan mijn haar friemelen![]()
En idd, vroeger (
) zei ik ook altijd tegen mijn moeder dat ze mijn haar moest borstelen omdat dat goed was
Nee, dat was de keer daarvoorquote:Op woensdag 16 september 2009 18:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet eens een brandweerauto in je oor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |