Wacht maar tot de film!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
Jullie worden nog beroemd
Goed he, dat ik mijn snor zo heb weten te drukken
Hell noquote:Op woensdag 16 september 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Wacht maar tot de film!
EliesjeB in de hoofdrol!
ElisaB.uncensored.XXX.DVDripquote:Op woensdag 16 september 2009 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
Waarom denk je dat ik zo diep in de buidel getast heb. Waarom denk je dat film-mans steeds naar me knipoogde
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB.uncensored.XXX.DVDrip
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:41 schreef ElisaB het volgende:
Greessie; voor jou: kwizzz over GA
http://www.movieminutes.com/marathon
Wij hebben ze allebei allemaal goed, duh. En ze hebben "Bailay" verkeerd gespeldquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks! En done!
Ze zeggen alleen niet hoeveel vragen je goed had
Dit is dan weer wel leuk:quote:Op woensdag 16 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je soms ook weleens dat je een cover ziet van een goed nummer totaal verkracht word:
Tuurlijk hebben jullie ze allemaal goedquote:Op woensdag 16 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:Thanks! En done!
Ze zeggen alleen niet hoeveel vragen je goed had
Je arm staat er ook opquote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een leuk verhaal op de site!![]()
en leuke foto's
Ik zag het jaquote:
Ieuw?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
hoi, ik heb je sms gehad ing, maar ik zat bij de hap. Baloe heeft een hond gebeten, en toen die niet wilde loslaten heb ik zn bek opengebrokken en mn hand erin gestopt. Gevolg, wond + geen gevoel meer in de duim en ik kan hem niet buigen.
Dus ik was er ff niet.
Ik ga het nu lezen.
/kort verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |