Dat linkje aanklikken.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
Als iemand me nu even uitlegt hoe ik glitterteksten hier krijg
Moppersmurfquote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kut-OP
Kut-topic
Kut-glitters
Kut-paars
Kut-hara
Een man naar mijn hart! Trouwens hoef jij niet te werken?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
Kut-OP
Kut-topic
Kut-glitters
Kut-paars
Kut-hara
Morgen weer, maar ook onder werk kan gefokt wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Een man naar mijn hart! Trouwens hoef jij niet te werken?
Ja, zeg ik: té ergquote:Op woensdag 16 september 2009 14:09 schreef MissBliss het volgende:
My eyes!
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef Muis006 het volgende:
De professionele mening van mijn vriend is dat dit topic DAZZLING is.
Denk je?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys ik heb foto's gemaakt maar tegen de tijd dat ik die geupped heb is dit topic hopenlijk al vol.
[puberale-grapje] Ieuw bah dan mag ze wel een potje meenemen, heeft ze handcreme genoeg voor een heel jaar [/puberale-grappen]quote:
Oh dan ga ik helemaal de moeite van t uploaden niet doen, ik heb geen zin om mijn camera weer uit mn tas te halenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je?
Ik ben er vanmiddag niet (of heel weinig). Zou dat schelen?
Huh? Hoezo dat nou weer dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan ga ik helemaal de moeite van t uploaden niet doen, ik heb geen zin om mijn camera weer uit mn tas te halen
Uh naja je vroeg een foto, ik maak speciaal voor u foto's, maar als je dr vanmiddag toch niet bent hoef ik ze niet zometeen al te uppen , kan ik dat doen als ik wel zin heb toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Hoezo dat nou weer dan?
Ik mis iets geloof ik? Het hóeft niet perse ofzo, ik had het gewoon leuk gevonden.
Maar ik dwing je tot niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |