nee hoor, tevens bevestiging van ditquote:Op woensdag 16 september 2009 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O god. Je bent vast iemands kloon.
o ja,quote:Op woensdag 16 september 2009 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij bent wel een man van de smilies hè?
Half uurquote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hoe lang duurt d'r pauze
vooral met de kleinequote:
quote:
Wat heb je dat mooi gezegd eMPeG.quote:
quote:
spreek me niet over die kutdingenquote:
dat helemaalquote:
Oh dat zijn fijne werkdagen. Alleen maar kleppen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
zo... lunchzit er weer in...
op naar vergadering nummer 3 van de dag
En veel luisterenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat zijn fijne werkdagen. Alleen maar kleppen.
en nou zit ik hier met een receptie met bruidstaart en niemand die komtquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
nijns en fruts zijn echt weg![]()
de rest zit stil in een hoekje te huilen?
en we hadden zo een leuke blote middag met bruidstaart kunnen hebben.
LLquote:
Hoijequote:
ben onderwegquote:Op woensdag 16 september 2009 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou zit ik hier met een receptie met bruidstaart en niemand die komt
relax dagje vandaag? En je hebt daar vast wel een hottub oid staan?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering heb gewoon pijn in mijn enkels en rug van het sjouwen van gister
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering heb gewoon pijn in mijn enkels en rug van het sjouwen van gister
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
LL maakte mij aan het huilen
(maar ik heb nu gelezen dat het een grapje was)
ik blijf altijd naar jou kijken hoor nijnsquote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
oh, die smiley is echt lievquote:Op woensdag 16 september 2009 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah nee, hoe durft ze
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik blijf altijd naar jou kijken hoor nijns
[ afbeelding ]
*zakdoekje naar nijn schuiven
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
relax dagje vandaag? En je hebt daar vast wel een hottub oid staan?
* goldfinger knuffelt nijnsquote:Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
* Nijns kruipt helemaal weg bij gf ,daar had ik wel even behoefte aan..quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns kruipt helemaal weg bij gf ,daar had ik wel even behoefte aan..
je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 16 september 2009 13:28 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske doet 'r ogen dicht. Niet zo klef.
Welneen. Ik heb m'n eigen FOK!ker.quote:
pssst, ik ookquote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. Ik heb m'n eigen FOK!ker.
die knuffelt nietquote:Op woensdag 16 september 2009 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welneen. Ik heb m'n eigen FOK!ker.
quote:
Heul wel.quote:
Lees maar terug. In het begin van deze reeks postte hij hier ook meequote:
Dát is lang geleden mèhn.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef MPG het volgende:
Lees maar terug. In het begin van deze reeks postte hij hier ook mee.
ja, jij bent een vriendje van mij jaquote:Op woensdag 16 september 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ikke![]()
laat me in die waan alsjeblieft
jij weet dat welquote:
maar daar blijkt niet uit dat hij knuffeltquote:Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees maar terug. In het begin van deze reeks postte hij hier ook mee.
knuf·fe·len knuffelde, h geknuffeld liefkozend tegen zich aandrukkenquote:
Ja goed, nog altijd erg ondeugend en wildquote:Op woensdag 16 september 2009 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Hé Fruts. Hoe is het met je poezels?
ok.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
knuf·fe·len knuffelde, h geknuffeld liefkozend tegen zich aandrukken
eeuh...nee hoor.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
knuf·fe·len knuffelde, h geknuffeld liefkozend tegen zich aandrukken
dat is nieuw voor mequote:
niet alle mannen doen aan seks hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nieuw voor me![]()
maar vertel hoe kom jij aan die wijsheid
Welk klushuis?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:01 schreef Frutsel het volgende:
Ja goed, nog altijd erg ondeugend en wild![]()
Maar verder ook errrrruggggggggEn in jullie klushuis?
Meejjouwwelhoor!quote:Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukieff knuffelen? [ afbeelding ]
Hij kent alleen mannen die in die geile neukfabriek van hem komenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
niet alle mannen doen aan seks hoorik snap niet hoe dat nieuw voor je is.
alle mannen doen aan sexquote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ehh..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
Kuukske en Co gaan klussenhuis... of is dat inmiddels omgebouwd tot babyhuis?
Whoew!quote:
die mannen hebben stiekum eelt op hun handen.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die mannen hebben stiekum eelt op hun handen.
dat is aftrekkenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die mannen hebben stiekum eelt op hun handen.
naja, vind het niet echt heel erg tellen als seks.quote:
je kan het in iedergeval geen vreemdgaan noemenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, vind het niet echt heel erg tellen als seks.
daarbij doen ook niet àlle mannen aan seks: hele jonge, hele oude en mannen die er fysiek niet toe in staat zijn allemaal niet..
haha, dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het in iedergeval geen vreemdgaan noemen
dus vingeren is ook geen sexquote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, vind het niet echt heel erg tellen als seks.
Latersquote:
Jezelf vingeren niet neequote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus vingeren is ook geen sex
*weer eens is met fles*quote:
Wat een toeval. Ik ook nietquote:
Ja hoi enzoquote:
dagquote:
hoezo? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
opeens kijk hier heel anders tegen aan.
[..]
ze wou dus gewoon bruut genomen wordenquote:
Je snapt het niet. Ze wou gewoon lekker langzaam en grondig gelikt en gevingerd worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze wou dus gewoon bruut genomen worden![]()
en ik dacht nog wel dat nijns een lief meisje was.
quote:
Niet eens?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik ook niet.
[..]
Ja hoi enzo.
Hadden we dat vanochtend nog niet gehad enzo, dat gezwaai?
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oke... dank je goed om te weten...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze wou gewoon lekker langzaam en grondig gelikt en gevingerd worden.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
'zachtjes vrijen'quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze wou gewoon lekker langzaam en grondig gelikt en gevingerd worden.
Ik denk dat je vriend en vijand had verbaasd als jij het ontkend had...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niet eens?
Ik dacht van nietsolly
Hoezoooooo?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend en vijand had verbaasd als jij het ontkend had...
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Nijns niet lief en onschuldig danquote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend en vijand had verbaasd als jij het ontkend had...
het is dat ze niet van tepelklemmen en piercings houdt....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Is Nijns niet lief en onschuldig dan?
Daar waag ik me niet aan om een uitspraak over te doenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
wat dacht je van LEZEN??quote:
*zucht* lezen schatjequote:
MPG tochquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
whahaha, daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ze niet van tepelklemmen en piercings houdt....
maar verder blijkt het een beest te zijn
Verstandigquote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet aan om een uitspraak over te doen![]()
Kijk aanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat dacht je van LEZEN??
met ELKAAR telt het wel natuurlijk.
mwoh, ik lees zoals ik schreif.quote:
quote:met ELKAAR telt het wel natuurlijk.
haha, gelukkig maak je er zelf grapjes overquote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoh, ik lees zoals ik schreif.
[..]
is dat zo nijns?
quote:
Get a roomquote:
Jij had toch geen zin in werkquote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja kan het niet wat suitabler for work?.
Nee maar dan zitten hier nog steeds collega's.quote:
Nijns jij had die livestream toch uitgezet?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja kan het niet wat suitabler for work?.
Met z'n allen over jouw schouder mee te kijken naar lettertjes en cijfertjes op forum.fok.nl. Wauw. SCHOK-KENDquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee maar dan zitten hier nog steeds collega's.
Ze hoeven toch niet álles te weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Met z'n allen over jouw schouder mee te kijken naar lettertjes en cijfertjes op forum.fok.nl. Wauw. SCHOK-KEND
ja, ik dacht van welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijns jij had die livestream toch uitgezet?
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Zo, diner is ook weer verorberd. Bluh. Nu heb ik echt geen zin meer.
Hollandse salade.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Even een snelle hallo via het gratis internet op de Oostenrijkse hotelkamer....
De thee in het hotel is al goedgekeurd. Je krijgt met een kop van ongeveer een halve liter wel waar voor je geld.
* DaMart logt weer uit.
gaat hierover zeker?quote:
Die is wel weer humor danquote:Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat hierover zeker?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oekjesbelasting.html
Wat een gast idd, het wordt steeds belachelijker
Misschien mogen die wel zo'n echte Reinier-Papingmuts opquote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die moeten ook belasting betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
Goed, goed. Kneitertje druk alleen met studie en werk. Maar goed, ook daar slaan we ons wel door heen, nog drie vakken en ik ben BAquote:Op woensdag 16 september 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Frits.
Dat is een tijd geleden, dat je hier op de koffie was!
Hoe is het?
Vet, ik had het net nog over het A-Teamquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
EN honden die betrapt worden op kakken buiten een speciaal daarvoor aangewezen hondentoilet worden meteen afgemaakt
Ik zag vanochtend z'n reclame; de teloorgang van een held van de 80'er jarenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet, ik had het net nog over het A-Team
Vergoed krijgen via de ziektekostenverzekering.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die moeten ook belasting betalen.
Jij ben liefquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wou er eigenlijk iets op zeggen, maar toen dacht ik. Och het is fles.
Toch? Ondanks dat ik gek ben op honden en er eentje heb?quote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat hierover zeker?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oekjesbelasting.html
Wat een gast idd, het wordt steeds belachelijker
wat zal jij slapen zegquote:Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat inderdaadIk heb vandaag uit pure verveling de hele dag naar de algemene beschouwingen gekeken
oh my..
helaas, getrouwd en niets in te brengen behalve salarisquote:
Dat doe ik al dagen, daar heb ik die beschouwingen niet voor nodigquote:
Dudequote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, getrouwd en niets in te brengen behalve salaris
Jeetje. Ga je dan vingeren of zo. Al telt dat niet als sexquote:Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat inderdaadIk heb vandaag uit pure verveling de hele dag naar de algemene beschouwingen gekeken
oh my..
Nee bedanktquote:Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje. Ga je dan vingeren of zo. Al telt dat niet als sex
Ik heb ruzie met hajfsquote:
oh, is daar mijn plaats?quote:
quote:
wisnie dat jij er nog wasquote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, is daar mijn plaats?Gisteren viel je nog flauw en was ik je liefste. Straatmadelief.
Mannen zijn nooit goed met op welke dag ook weer...quote:
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het nietquote:
dan mail je ze toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het niet![]()
grrr
daar is hyves heul niet voor. Gekkehuis.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het niet![]()
grrr
Veeeeeeeeul te groot hahahaquote:
Slaap lekker alvast danquote:
!!BENG!!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even een stokbroodje in de oven smijten
Je mag wel mee eten hoor Flesquote:
* Fha Geeftquote:
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
PapierHoe is het nou dan?
Waarom moet je er uit?!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.
En ik moet mijn kamer uit. Dus iemand gaat vervangende woonruimte voor me zoeken.![]()
Hoest meh U dan?
Fhaquote:
Kunnen ze jou ook niet meteen ff doen dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fha![]()
Ze gaan renoveren.
Daar hebben ze geen geld voorquote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Kunnen ze jou ook niet meteen ff doen dan?![]()
![]()
Ja goed, ik woon inmiddels al bijna een jaar samen, studeer bijna af (Bachelor) en heb net (twee weken geleden) een heerlijke vakantie achter de rug.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.
En ik moet mijn kamer uit. Dus iemand gaat vervangende woonruimte voor me zoeken.![]()
Hoest meh U dan?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 050 goldfinger1963
02. 050 wel.o.k
03. 048 Nijns
04. 039 MaleDuck
05. 030 Kuukske
06. 029 Dr_Flash
07. 019 Fha
08. 019 Ladylike
09. 019 marcb1974
10. 016 MPG
11. 008 Frutsel
12. 007 Papierversnipperaar
13. 005 vrolijke-frits
14. 004 JortK
15. 003 Bengeltje
16. 001 DaMart
Reeks-statistieken!
Ja, ik moet weer kokenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:58 schreef Nijns het volgende:
mooihet is weer snackdag voor Fles: een mooie reminder dat het alweer donderdag is en dus bijna weekend
Hihiquote:
'koken'quote:Op donderdag 17 september 2009 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik moet weer koken![]()
i.e. mailtje rondsturen en bestelling/betaling regelen. Toch ook maar eens een databeestje achter knutselen want dat geklooi in Excel duurt me veel te lang![]()
Hoi NijnsWat een nacht he, pfff
![]()
Frutsquote:
LLquote:Op donderdag 17 september 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
wel o.k.
Nijnsie![]()
Mogguh flessewes
Frutsebeestje![]()
![]()
Ik heb over jou gedroomd
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi
ik blijf toch wel jouw minnares als je met Nijns trouwt he?![]()
LLquote:Op donderdag 17 september 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Frutsebeestje![]()
![]()
Ik heb over jou gedroomd
Ok welquote:
Bikkelsquote:
Nijnseltjequote:
*proest*quote:
Jij weet daar toch helemaal niet van...quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Nou ga niet allemaal ineens doen alsof jullie hard werken
Als het maar geen nachtmerrie wasquote:
quote:[..]
Ok wel![]()
Alles goed?
[..]
quote:Bikkels![]()
![]()
[..]
Nijnseltje![]()
![]()
![]()
Ik kan pas om 12 uur rokenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ff roken
[..]
Als het maar geen nachtmerrie was![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Sorrie voor het vernielen van je bank
ik typ àltijd eerst frust ipv frutsquote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das nog altijd beter dan ruftsel
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik typ àltijd eerst frust ipv fruts
Blijkbaar mag je er niet op springenquote:
Whehehehequote:Op donderdag 17 september 2009 09:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik typ àltijd eerst frust ipv fruts
Nee das fles...quote:
wat zie diep?quote:
nee, doe mij maar mijn eigen fok!kertjequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat zie diep?
[..]
nee, doe mij maar mijn eigen fok!kertje
Hij heeft een affaire met een of andere goedkope hoerquote:
Oh ja?quote:
Pardon? Goedkoop?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij heeft een affaire met een of andere goedkope hoer![]()
![]()
daarbij heeft mijn hart altijd al gelegen bij mijn eigen fok!kertje
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij heeft een affaire met een of andere goedkope hoer![]()
![]()
daarbij heeft mijn hart altijd al gelegen bij mijn eigen fok!kertje
Die hoer?quote:
het is nog verkapt maar hierquote:
dat kan niet over jou gaanquote:[..]
Pardon? Goedkoop?
quote:potverdorie, dat ik geen alt s kan gebruiken is echt irritant
Zo zie je maar hoe snel je sneltoetsen gewend bent te gebruiken
Oeh dan blijf ik nog ffquote:Op donderdag 17 september 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is nog verkapt maar hier
[..]
dat kan niet over jou gaan![]()
[..]
Ja, waar?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
waar?
[..]
Pardon? Goedkoop?
quote:
quote:
Ik ben tenminste uberhaupt niet te hurenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh dan blijf ik nog ff
Tuurlijk niet, mannen moeten een maand werken om mij voor een uur te kunnen huren
Alleen tegenover betalende klantenquote:
quote:
gezelligquote:Op donderdag 17 september 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh dan blijf ik nog ff
Tuurlijk niet, mannen moeten een maand werken om mij voor een uur te kunnen huren
Net als oude panden, die worden niet meer verhuurd, die laten ze gewoon rustig door de natuur verwoest wordenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben tenminste uberhaupt niet te huren![]()
![]()
250 per uur is goedkoop dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wist dat die zou komen
[..]
gezellig![]()
Maand werken voor een uur met jou?
ik krijg 250 euro zakgeld per maand van mijn baas, dan ben je dus niet zo heel duur.
Wat kost dat nou, zo'n uurtje met jou? 5 cent?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen tegenover betalende klanten![]()
* snel schuttersputje graven voordat ik midden in de vuurlinie zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Net als oude panden, die worden niet meer verhuurd, die laten ze gewoon rustig door de natuur verwoest worden![]()
gelukkig ben ik nog op andere manieren nuttig voor de maatschappijquote:Op donderdag 17 september 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Net als oude panden, die worden niet meer verhuurd, die laten ze gewoon rustig door de natuur verwoest worden![]()
Dat krijg je terug van een rooitje jahquote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n uurtje met jou? 5 cent?
Je doet net alsof je belangrijk bentquote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
Zo vergadering 1 zit er op, op naar nummer 2!
250 met jou is een koopjequote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
250 per uur is goedkoop dan?
Okay er zijn duurdere, maar op de wallen heb je aan 50 genoeg
Godverdomme nijns, nou proest ik mn koffie uitquote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nog op andere manieren nuttig voor de maatschappijals jij geen hoeren-praktijken er op na zou houden, kon de regering je alleen nog maar verhuren als foster parents kind om nog ìets aan je te verdienen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
250 met jou is een koopje![]()
50 euro was achter centraal station
hahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat krijg je terug van een rooitje jah
[..]
Je doet net alsof je belangrijk bent
Vergaderingen
Ik moest altijd opletten, moest de notulen maken
Maar nu niet meer
Oh en de zoon van de baas is vandaag begonnen
nieuwe boytoy in tha house
volgens mij kan je voor 50 euro echt wel terecht op de wallenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
250 met jou is een koopje![]()
50 euro was achter centraal station
ach, het is allemaal liefdequote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme nijns, nou proest ik mn koffie uit
Dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
volgens mij kan je voor 50 euro echt wel terecht op de wallen
NOG nietquote:
Zeker weten, ik heb de rondleiding gehadquote:[..]
volgens mij kan je voor 50 euro echt wel terecht op de wallen
quote:[..]
ach, het is allemaal liefde
ik ook niet maar ik denk van welquote:
ik wacht afquote:
dan had ik al 100 euroquote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Nijns het volgende:
mijn god, als je toch geld had gekregen voor iedere keer dat je seks hebt gehadal was het maar 50 euro
(niet dat ik dat zou willen, maar toch..)
100 euro is al een goed begin en allebei de keren meteen raak schieten is ook knapquote:Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan had ik al 100 euro![]()
ik kan moeilijk beweren dat ik maagd ben met 2 kinderen
kon ik toch nog iets goedquote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
100 euro is al een goed begin en allebei de keren meteen raak schieten is ook knap
en ik dacht nogwel dat iedereen onder de indruk was van mijquote:Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Potverdorie, nou moet ik ff doorwerken
Mn baas heeft een bedrijf in duitsland overgekocht, maar de administratie wordt blijkbaar mijn kindjequote:Op donderdag 17 september 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik dacht nogwel dat iedereen onder de indruk was van mij
haha! lekker toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas heeft een bedrijf in duitsland overgekocht, maar de administratie wordt blijkbaar mijn kindje
Komen ineens 20 inkooporders binnen die ik moet bevestigen
True, tis werkquote:
ik mis je alquote:Op donderdag 17 september 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, tis werk
Maar dan kan ik minder fokken
quote:
daar ben ik heul nie goe inquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik heul nie goe in
maar ik zal beginnen met: zandzeepsodemineraalwatersteenstralen
gejat uit de vandale met copy past dus moet goed zijn
zo breed is het scrabble bord heul nietquote:Op donderdag 17 september 2009 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik heul nie goe in
maar ik zal beginnen met: zandzeepsodemineraalwatersteenstralen
gejat uit de vandale met copy past dus moet goed zijn
niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
zo breed is het scrabble bord heul niet![]()
(en ja, ik ben er best goed in)
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Broodje zalmsalade
Even een kleine eet- en drinkpauze
Mn koffie wordt gewoon koud door het werken
dat doet maar eten allemaal, ik krijg er honger vanquote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
nog niet vol?
maar vergadering 2 is ook afgelopenen nog even snel wat gebak op
Dit moèt over Duckie gaan, die lijdt ook constant onder vergaderingenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet?
ik had nog:
verenigingspromotiemareriaalversprijdersvoertuigenoppoetsershandschoenen opbergtrommeltjesbewaarplaatsenerhuirdersbedrijfleideropleidingrapporten vergaderingslijderspennenhoudersverkoopersskippybalverenigingskledingsstomerij zakloopwedstrijdsscheidsrechtersvergaderingszaalschoonmakersbedrijfsafsprakenonder tekeningsplichtenwetcontrolebedrijfspersoneelsgeheimhoudingsplichtophef fingsregelingenverduiseraarsbijeenkomstkamerschildersvakbondsstakingsrechten overeenkomstbesprekingraportenagiefkastslotenkrakkersgreedschapverkoper
en
klantendatabaseupgratespakkettenverhandelaarsbespreekingsruimtetekort
maar die komen niet de vandale
zitten trouwens aardig wat spelfouten in, zou het zelf geschreven kunnen hebben
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit moèt over Duckie gaan, die lijdt ook constant onder vergaderingen
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit moèt over Duckie gaan, die lijdt ook constant onder vergaderingen
Dan zal ik nu wat meer mn best doen, dan is ie zo volquote:
zodan?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik wist niet dat ver-sprijder zo geschreven werd...
Hut is zoals welok al zij: hei hat het zelf kunne schreivenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik wist niet dat versprijder zo geschreven werd...
ik dacht meer aan verspreider...quote:
Ah, dat verklaard wel een hoopquote:Op donderdag 17 september 2009 11:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hut is zoals welok al zij: hei hat het zelf kunne schreiven
Niks aan joh... geef mij maar kolonisten ofzo?quote:
Ik doe mn best... ik vind het niet erg namelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 11:22 schreef Nijns het volgende:
Ik hou me even rustig, ik háát de lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |