naja, vind het niet echt heel erg tellen als seks.quote:
je kan het in iedergeval geen vreemdgaan noemenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, vind het niet echt heel erg tellen als seks.
daarbij doen ook niet ālle mannen aan seks: hele jonge, hele oude en mannen die er fysiek niet toe in staat zijn allemaal niet..
haha, dat is waarquote:Op woensdag 16 september 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan het in iedergeval geen vreemdgaan noemen
dus vingeren is ook geen sexquote:Op woensdag 16 september 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
naja, vind het niet echt heel erg tellen als seks.
Latersquote:
Jezelf vingeren niet neequote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus vingeren is ook geen sex
*weer eens is met fles*quote:
Wat een toeval. Ik ook nietquote:
Ja hoi enzoquote:
dagquote:
hoezo? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
opeens kijk hier heel anders tegen aan.
[..]
ze wou dus gewoon bruut genomen wordenquote:
Je snapt het niet. Ze wou gewoon lekker langzaam en grondig gelikt en gevingerd worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze wou dus gewoon bruut genomen worden![]()
en ik dacht nog wel dat nijns een lief meisje was.
quote:
Niet eens?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een toeval. Ik ook niet.
[..]
Ja hoi enzo.
Hadden we dat vanochtend nog niet gehad enzo, dat gezwaai?
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oke... dank je goed om te weten...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze wou gewoon lekker langzaam en grondig gelikt en gevingerd worden.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
'zachtjes vrijen'quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze wou gewoon lekker langzaam en grondig gelikt en gevingerd worden.
Ik denk dat je vriend en vijand had verbaasd als jij het ontkend had...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niet eens?
Ik dacht van nietsolly
Hoezoooooo?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend en vijand had verbaasd als jij het ontkend had...
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Nijns niet lief en onschuldig danquote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend en vijand had verbaasd als jij het ontkend had...
het is dat ze niet van tepelklemmen en piercings houdt....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Is Nijns niet lief en onschuldig dan?
Daar waag ik me niet aan om een uitspraak over te doenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
wat dacht je van LEZEN??quote:
*zucht* lezen schatjequote:
MPG tochquote:Op woensdag 16 september 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
whahaha, daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 16 september 2009 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ze niet van tepelklemmen en piercings houdt....
maar verder blijkt het een beest te zijn
Verstandigquote:Op woensdag 16 september 2009 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar waag ik me niet aan om een uitspraak over te doen![]()
Kijk aanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat dacht je van LEZEN??
met ELKAAR telt het wel natuurlijk.
mwoh, ik lees zoals ik schreif.quote:
quote:met ELKAAR telt het wel natuurlijk.
haha, gelukkig maak je er zelf grapjes overquote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoh, ik lees zoals ik schreif.
[..]
is dat zo nijns?
quote:
Get a roomquote:
Jij had toch geen zin in werkquote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja kan het niet wat suitabler for work?.
Nee maar dan zitten hier nog steeds collega's.quote:
Nijns jij had die livestream toch uitgezet?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja kan het niet wat suitabler for work?.
Met z'n allen over jouw schouder mee te kijken naar lettertjes en cijfertjes op forum.fok.nl. Wauw. SCHOK-KENDquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee maar dan zitten hier nog steeds collega's.
Ze hoeven toch niet álles te weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Met z'n allen over jouw schouder mee te kijken naar lettertjes en cijfertjes op forum.fok.nl. Wauw. SCHOK-KEND
ja, ik dacht van welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijns jij had die livestream toch uitgezet?
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Zo, diner is ook weer verorberd. Bluh. Nu heb ik echt geen zin meer.
Hollandse salade.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Even een snelle hallo via het gratis internet op de Oostenrijkse hotelkamer....
De thee in het hotel is al goedgekeurd. Je krijgt met een kop van ongeveer een halve liter wel waar voor je geld.
* DaMart logt weer uit.
gaat hierover zeker?quote:
Die is wel weer humor danquote:Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat hierover zeker?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oekjesbelasting.html
Wat een gast idd, het wordt steeds belachelijker
Misschien mogen die wel zo'n echte Reinier-Papingmuts opquote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die moeten ook belasting betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |