Ja, zuivere spreektijd. Dus minus de interrupties...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef waht het volgende:
Zijn die cijfers het aantal minuten dat ze, in theorie, krijgen?
Ja, maar das exclusief onderbrekingen en reacties daarop.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef waht het volgende:
Dat is hun zuivere spreektijd voor hun betoog. De interrupties zitten daar niet bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:36 schreef waht het volgende:
zit ik ook aan pechtold te denken ondanks dat d66 me teleurgesteld heeft toen die homo nog aan het roer was.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Nee, natuurlijk komt Van Geel niet met woorden terug. Go Pechtold. Moet raar lopen als hij niet mijn stem krijgt bij de volgende verkiezingen...
Dat wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vreemd dat een paar meer dan het dubbele zorgtoeslag krijgt.
Pechtold heeft hier een punt.
VVD is ook nog een optie, maar niet met Rutte aan het roer...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
zit ik ook aan pechtold te denken ondanks dat d66 me teleurgesteld heeft toen die homo nog aan het roer was.
vvd is te rechtsquote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
VVD is ook nog een optie, maar niet met Rutte aan het roer...
Welke homo!?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
zit ik ook aan pechtold te denken ondanks dat d66 me teleurgesteld heeft toen die homo nog aan het roer was.
jawohl, als staatssecretaris van staatsvernieuwing ofzo...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke homo!?
Pechtold heeft nooit in een kabinet gezeten.
Pechtold is economisch net zo rechts. D66 is een verschrikkelijke partij geworden. D66 onder Van Mierlo, dát was een toppartij.quote:
boris dittrichquote:Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke homo!?
Terechte discussie. Pure geldverkwisting.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh jee, krijgen we die JSF-discussie weer over verplichtingen en afspraken
Vreemd dat mensen zo makkelijk switchen naar een andere partij als daar ineens een charismatische of welsprekende leider opstaat terwijl die partij hetzelfde blijft.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
Dittrich.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke homo!?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Minister Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties in 2005-2006quote:Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jawohl, als staatssecretaris van staatsvernieuwing ofzo...
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh jee, krijgen we die JSF-discussie weer over verplichtingen en afspraken
altijd een zwak gehad voor D66, en jah eindelijk weer een goeie lijsttrekker.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen zo makkelijk switchen naar een andere partij als daar ineens een charismatische of welsprekende leider opstaat terwijl die partij hetzelfde blijft.
Bij D'66 is dat een traditie natuurlijk, en dat heeft niet alleen iets met de leider te maken. In de oppositie doet hun gedachtegoed het goed, maar in de regering verkloten ze het nog weleens.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen zo makkelijk switchen naar een andere partij als daar ineens een charismatische of welsprekende leider opstaat terwijl die partij hetzelfde blijft.
Nee, ik gun iedereen gewoon gelijke kansen op de arbeidsmarkt. Ondernemers durven vaak geen vaste contracten uit te delen - en met hele goede redenen. All animals are equal, but some animals are more equal then others...?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij wilt nog diepere dalen en hogere pieken. Ik begrijp dat wel hoor want dan wordt de staat onbetaalbaar en kunnen rijken nog meer graaien terwijl de armen in tijden van crisis de rekening betalen.
Populisme. Pechtold moet het hebben over de bredere taken van defensie. Dat kan echt wel een tandje minder voor zo'n klein landje als ons. Vergelijk ons leger bijv. eens met dat van de Belgen.quote:
Ja zeker, maar ik heb eens 3 uur naar een discussie over verplichtingen, afspraken, toezeggingen, beloftes, aannames, schikkingen en informele overeenkomsten gekeken... Werd er vrij tureluurs vanquote:Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terechte discussie. Pure geldverkwisting.
Als je zo begaan bent met mensen die een vlekje hebben dan stel je wel andere dingen voor dan het ontslagrecht versoepelen, uitkeringen verlagen, regels afschaffen en nog meer van die dingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef justanick het volgende:
[..]
Nee, ik gun iedereen gewoon gelijke kansen op de arbeidsmarkt. Ondernemers durven vaak geen vaste contracten uit te delen - en met hele goede redenen. All animals are equal, but some animals are more equal then others...?
Mwhoa, dit antwoord hoor je al vrij lang bij de coalitiepartijen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Nielsch het volgende:
Kijk, het CDA komt alweer terug op terugtrekking van alle troepen uit Afghanistan... Balkenende heeft vast iets beloofd aan Obama waar hij nu niet meer onderuit kan...
buiten dat defensie een belangrijke werkgever is, is het een bodemloze put. Dat budget kan dus wel gehalveerd worden, zeker met die JSF.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Populisme. Pechtold moet het hebben over de bredere taken van defensie. Dat kan echt wel een tandje minder voor zo'n klein landje als ons. Vergelijk ons leger bijv. eens met dat van de Belgen.
Een werkgever die betaald wordt met overheidsgeld.... mag geen argument zijn. Het zijn vaak ook intelligente mensen die daar werken dus die zou je ook elders kunnen inzetten.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
buiten dat defensie een belangrijke werkgever is, is het een bodemloze put. Dat budget kan dus wel gehalveerd worden, zeker met die JSF.
Ontslagrecht versoepelen is juist goed voor die mensen. Als je eens bij een ondernemer gaat kijken begrijp je dat. Ik heb het al vaak zat gezien dat mensen ontslagen werden, omdat de werkgever het niet aandurfde om een vast contract te geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je zo begaan bent met mensen die een vlekje hebben dan stel je wel andere dingen voor dan het ontslagrecht versoepelen, uitkeringen verlagen, regels afschaffen en nog meer van die dingen.
Het alternatief waar Halsema voor pleit, ontwikkelingssamenwerking, is geen ´bodemloze put´?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
buiten dat defensie een belangrijke werkgever is, is het een bodemloze put. Dat budget kan dus wel gehalveerd worden, zeker met die JSF.
Kleine legers zijn voor mietjes (zoals Belgen). Wij moeten gewoon 2% BNP aan het leger geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Populisme. Pechtold moet het hebben over de bredere taken van defensie. Dat kan echt wel een tandje minder voor zo'n klein landje als ons. Vergelijk ons leger bijv. eens met dat van de Belgen.
Ontwikkelingssamenwerking en Defensie zijn dermate sterk met elkaar verbonden dat het gecombineerd moet worden. De wereldverbeteraars en de commando's zij aan zij werkend voor een betere wereld.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het alternatief waar Halsema voor pleit, ontwikkelingssamenwerking, is geen ´bodemloze put´?
waar zeg ik dat ik het eens ben met Halsema?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het alternatief waar Halsema voor pleit, ontwikkelingssamenwerking, is geen ´bodemloze put´?
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:46 schreef venomsnake het volgende:
Oneens met Halsema. Opbokken met ontwikkelingssamenwerking.
quote:
Daar willen ze nu weer een of andere experimentele tunnel bouwen.quote:
Excuus, ik bedoelde als lijsttrekker. Mijn fout.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jawohl, als staatssecretaris van staatsvernieuwing ofzo...
NL is uitstekend in diepe gaten graven....quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Daar willen ze nu weer een of andere experimentele tunnel bouwen.
Ging in Den Haag ook zo goed...
Met het ding op zich is niks mis. Pechtold geeft alleen aan dat de RvS heeft gezegd dat die "crisiswet" van het kabinet niets gaat uithalen, omdat het niet kan...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Keepertje8 het volgende:
Wat er met die rotonde mis is vraag ik me ook af. Heb er 10 jaar gewoond en behalve dat je goed moet opletten is er niks mis mee.
Wanneer je het goed zou doen, dan zou je er uiteindelijk allemaal beter van worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja echt prachtig, we hebben immers geld genoeg, gewoon een puike tunnel aanleggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:54 schreef Route66runner het volgende:
[..]
Daar willen ze nu weer een of andere experimentele tunnel bouwen.
Ging in Den Haag ook zo goed...
Zolang we als EU miljarden naar onze eigen boeren blijven dragen in de vorm van subsidies, is het inderdaad een bodemloze put. Als we met dat eerste eens gaan stoppen, hebben de Afrikanen ook wat aan het geld voor ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die rotonde kan de toekomstige verkeersstromen waarschijnlijk niet verwerken.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Keepertje8 het volgende:
Wat er met die rotonde mis is vraag ik me ook af. Heb er 10 jaar gewoond en behalve dat je goed moet opletten is er niks mis mee.
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef DJKoster het volgende:
*Hoort Wilders al aan komen lopen*
Tsja, het klinkt tegenstrijdig, maar ondernemingen hebben nou eenmaal kredieten nodig om hun bedrijfsvoering mee te financieren...quote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef justanick het volgende:
'Banken moeten de kredietverlening weer op gang brengen'. Aldus Van Geel.
Oh, lekker slim. We zijn in de problemen gekomen doordat er teveel geleend is - en we gaan dat probleem oplossen door meer te gaan lenen.![]()
Klopt. Je moet alleen de grote schoonmaak even zijn gang laten gaan. Er zijn gruwelijk veel desinvesteringen gedaan, die rotzooi moet worden opgeruimd. Nu lijkt het erop alsof politici gewoon weer willen dat er geld wordt uitgeleend, zonder te kijken of dat geld ook GOED wordt uitgeleend.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, het klinkt tegenstrijdig, maar ondernemingen hebben nou eenmaal kredieten nodig om hun bedrijfsvoering mee te financieren...
daarom moet er ook een strafrechtelijk onderzoek komen, anders zitten we over 10 jaar weer in een bankencrisisquote:Op woensdag 16 september 2009 13:13 schreef Route66runner het volgende:
Ik ben bang dat bij bijv. de IGN nu het gevoel heerst van: "We kunnen doen wat we willen want de regering redt ons wel.".
Inderdaad kan iemand die rechter even ontslaan?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:15 schreef Hephaistos. het volgende:
WTF, iemand een linkje naar dat verhaal?
http://www.nos.nl/nosjour(...)jacht_crimineel.htmlquote:Op woensdag 16 september 2009 13:15 schreef Hephaistos. het volgende:
WTF, iemand een linkje naar dat verhaal?
O, o, wat vindt dit rechtsje dat toch leuk. Wel de handjes ophouden als het slecht gaat en daarmee de maatschappij een hoop ellende bezorgen, maar later niet de rekening betalen. Integendeel: ze gaan gewoon nog lagere belastingen eisen en daar een ja-woord op krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef axis303 het volgende:
Bankenheffing, dat wordt creatief boekhouden. Vooral met de common market
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |