OK maar die bleven zowiezo sponsor van Alonsoquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef Gauner het volgende:
Nee bedoelde meer die Spaanse verzekeringsmaatschappij Mutua Madrilena.
Nu maar hopen dat ze NIET naar Ferrari gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar die bleven zowiezo sponsor van Alonso
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon tot het eind van het seizoen doorbetalen maar niet meer hun naam erop willen hebben, zo makkelijk zeg je zo'n contract niet op.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Atreidez het volgende:
Dat ING de sponsoring per direct stopt is alleen in de financien merkbaar? De auto en het hele team lopen in Singapore nog met ING erop rond. Nou is textiel daar niet duur, maar ze gaan dat toch niet allemaal nog aanpassen voor vrijdag?
haha geweldig!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Was me net nog een oud nieuwtjes topic van vorig jaar na aan het lezen uit verveling valt m'n oog op een post van Ned.
Hier dus
M'n klomp brak
Nedquote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Was me net nog een oud nieuwtjes topic van vorig jaar na aan het lezen uit verveling valt m'n oog op een post van Ned.
Hier dus
M'n klomp brak
ING heeft geen financiele verplichtingen meer aan Renault, dat heeft een woordvoerder gezegd. Of ze nu overeengekomen zijn dat er geen betalingen meer plaats zullen vinden of dat er al volledig is betaald weet ik niet. Zie het bericht op bnr.nlquote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon tot het eind van het seizoen doorbetalen maar niet meer hun naam erop willen hebben, zo makkelijk zeg je zo'n contract niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |