OK maar die bleven zowiezo sponsor van Alonsoquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef Gauner het volgende:
Nee bedoelde meer die Spaanse verzekeringsmaatschappij Mutua Madrilena.
Nu maar hopen dat ze NIET naar Ferrari gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar die bleven zowiezo sponsor van Alonso
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon tot het eind van het seizoen doorbetalen maar niet meer hun naam erop willen hebben, zo makkelijk zeg je zo'n contract niet op.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Atreidez het volgende:
Dat ING de sponsoring per direct stopt is alleen in de financien merkbaar? De auto en het hele team lopen in Singapore nog met ING erop rond. Nou is textiel daar niet duur, maar ze gaan dat toch niet allemaal nog aanpassen voor vrijdag?
haha geweldig!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Was me net nog een oud nieuwtjes topic van vorig jaar na aan het lezen uit verveling valt m'n oog op een post van Ned.
Hier dus
M'n klomp brak
Nedquote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Was me net nog een oud nieuwtjes topic van vorig jaar na aan het lezen uit verveling valt m'n oog op een post van Ned.
Hier dus
M'n klomp brak
ING heeft geen financiele verplichtingen meer aan Renault, dat heeft een woordvoerder gezegd. Of ze nu overeengekomen zijn dat er geen betalingen meer plaats zullen vinden of dat er al volledig is betaald weet ik niet. Zie het bericht op bnr.nlquote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon tot het eind van het seizoen doorbetalen maar niet meer hun naam erop willen hebben, zo makkelijk zeg je zo'n contract niet op.
http://en.f1-live.com/f1/(...)l/090924101633.shtmlquote:...According to Autocar, Mosley revealed: "I said 'You have no experience, you have never run anything, you've not been in charge of even the smallest organisation, you have no concept of what it is like. You didn't even run your own rally car, you had a co-driver to do that.'"
Lees eens een paar posts naar bovenquote:Op vrijdag 25 september 2009 05:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Okay, deze quote is té grappig, Mosley zegt dat vatanen geen enkele auto-ervaring heeft:
[..]
http://en.f1-live.com/f1/(...)l/090924101633.shtml
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het wel heel grappig maar hij is het natuurlijk nog niet
Foto (shop) Renault nieuwe stijl
http://www.f1fanatic.co.u(...)9_nologos_470150.jpg
Oh, jee. Nog een schandaal. Het hele kampioenschap is afgesproken werk om Button te laten winnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Was me net nog een oud nieuwtjes topic van vorig jaar na aan het lezen uit verveling valt m'n oog op een post van Ned.
Hier dus
M'n klomp brak
.quote:Renault removes ING, Mutua logos
By Pablo Elizalde Friday, September 25th 2009, 08:11 GMT
Renault car in SingaporeThe Renault team will race a car with nearly no sponsorship already in today's practice for the Singapore Grand Prix, after removing all the ING and Mutua Madrilena decals overnight.
Both banking giant ING, title sponsor of the team, and Spanish insurance company Mutua Madrilena announced on Thursday the termination of their contacts with immediate effect as a result of the race-fixing scandal.
The Dutch-based financial group was already going to leave Renault at the end of the season, but decided to pull out four races early, saying in a statement that it was "deeply disappointed at this turn of events, especially in the context of an otherwise successful sponsorship."
Renault has wasted no time after the two announcements and the cars, garage and motorhome had already lost the ING and Mutua Madrilena decals ahead of first practice in Singapore.
Mutua Madrilena said it will continue to sponsor Spanish driver Fernando Alonso, while ING's commitment to trackside advertising would remain until the end of the year
autosport.comquote:Mario Theissen has confirmed that the BMW Sauber team will be Ferrari powered if it can get a place in the 2010 field under its new ownership.
After BMW's decision to withdraw from Formula 1, the squad has been rescued by the Qadbak investment group, but its chances of racing next season depend on the FIA convincing the rest of the pitlane to allow the entry to expand to 14 teams, or another team dropping out. BMW's original place in the entry has gone to the new incarnation of the Lotus team.
The Sauber squad has been strongly linked to a return to the Ferrari engine deal it had prior to the BMW takeover, and in Singapore today current team boss Theissen confirmed that this had been finalised.
"It will run a Ferrari power-train," he said.
Theissen said it was not too soon to decide whether he would remain in charge of the new-look team.
"My personal future is fully open, and I will keep it open until the end of the season," he said. "It would not be helpful to mix up my own situation with all the efforts to secure the future of the team. And I am not concerned that there will be [too little] time later this year."
But he believes the team has a bright future, and that it will definitely be in the field despite the current uncertainty.
"We are very confident to be on the grid next year, and the new investor apparently is quite strong," Theissen said.
"He wants to continue with the team in a strong state, not just as an also-ran. That is an excellent perspective for the team. We could not really expect that.
"So there is strong morale. The team is really positive. We have a good upgrade for the car here, and we want to achieve something in the final four races."
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef ElmarO hetzelfde als wat Tarado nu op autosport.com zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |