Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijk 4ebe! Jij zegt toch ook gewoon eerlijk dat bejaarden stinken.
Einde van dit filmpje.quote:
Gelukkig maakt zo'n tl-buis als ik veel goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Tevens is je collega niet het helderste lichtje uit de kerstboom.
hoe komt t dat je dat nu al weetquote:
Jouw voorbeeld zeker?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Dat gaat niet er zit hier geen zand.![]()
Lelijke aap die je bent. Kanker hoer. Lelijke kanker aap. Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bent.
Ik had dat kind allang 5 trappen in d'r kut gegevenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven gewoon leuke nieuwe komen
Jordyquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Bt, wie heeft er eigenlijk de meeste notes in dit topic?
kurkdroog met kop en schoudersquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Bt, wie heeft er eigenlijk de meeste notes in dit topic?
"Bitch, trap in je kut" Ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had dat kind allang 5 trappen in d'r kut gegeven
Zie je die stoel achter dat kind? Als t aan mij lag zat die stoelpoot door haar schedel.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had dat kind allang 5 trappen in d'r kut gegeven
Ik heb de FAQ gelezenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe komt t dat je dat nu al weet? ik heb het 2x per ongeluk gedaan en vroeg me af wat er gebeurde
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Lelijke aap die je bent. Kanker hoer. Lelijke kanker aap. Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bent.
Wat ga je haten dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jordydat kun je je zelf toch ook nog wel bedenken of niet dan.
zegt een aapquote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Ik heb zo hard zitten lachen toen dat op tv wasquote:
is het zo erg?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kurkdroog met kop en schouders
kijk.. met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je die stoel achter dat kind? Als t aan mij lag zat die stoelpoot door haar schedel.
Die kan klappen krijgen, van mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Wat je zegt..quote:Op woensdag 16 september 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kan klappen krijgen, van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha bahquote:
Het is haar lefuh!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou dat kind ophangen doormiddel van bouten die door haar benen zitten.. Langzame dood verdient dit tering wijf
Uhuhquote:Op woensdag 16 september 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze stiekem zo leuk
Ik zou er ook echt niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat je zegt..
WTF zeg.. Kind is niet goed wijs man
75cquote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
vind hem ook leuk maar dat is omdat ik stiekem fantaseer over wat eronder zit
Ik zou haar geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet mee om kunnen gaan.![]()
Dus nee, geen pabo/sph/mdv voor mij.
Idd, dat is ook niet voor mij weggelegdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet mee om kunnen gaan.![]()
Dus nee, geen pabo/sph/mdv voor mij.
Ik ben geen man (echt waar), dus ik kan haar niets geven.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn wel bewijzen
Mis *hier* het_hupt II
Beetje een double Kanye die hier wordt uitgespeeld.
[ afbeelding ]
Gewoon eerlijk en consequent opvoeden, dan komt alles goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, dat is ook niet voor mij weggelegd
Hopelijk worden mijn kids niet zo, als t zover is..
Dan ga ik janken
Ok.. S'ochtends brokken en s'avonds dinerbrokquote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk en consequent opvoeden, dan komt alles goed.
Je kan het wel vergelijken met een hond opvoeden.
En anders dreigen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. S'ochtends brokken en s'avonds dinerbrok
Haha nee, ik denk dat ik t wel kan.. De tijd zal het leren
De guillotine?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
Zou wel goed met kinderen kunnen omgaan maar bij zo'n kind trek ik oude methodes uit de kast..
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. S'ochtends brokken en s'avonds dinerbrok
Haha nee, ik denk dat ik t wel kan.. De tijd zal het leren
Met watquote:
Godver, wd, ik zou je stante pede doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://i29.tinypic.com/34f1a36.jpg
Die zíjn ook groter dan op de foto.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tetten veel groter waren* Breathtaking is diep teleurgesteld.
Of vierendelen, radbraken of villen.quote:
Ik blij dat er hier geen trams rijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo! Er komt hier een tram op twee wielen de hoek om scheuren ...
Kan die foto niet vindenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
geloof ik nietkleine kontjes kunnen ook mooi zijn
![]()
Ik zeg kloonscan!!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Account no. 3 of ben jij heul iemand anders
Watdan?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
Zeg 4ebe, mis jij misschien een hamster?
Beide trams zijn ongeveer een halve kilometer van mijn huis, maar als het heel stil is dan hoor je ze goed, anders nietquote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik blij dat er hier geen trams rijden
?:')quote:Op woensdag 16 september 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begin weer met een schone lei.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
Een kakkerlak is nog beter dood te maken.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Watdan?
Heb je er een gezien?
Nou...quote:
Oh ok.. Ik zat mezelf echt zo voor te stellen dat t echt vlak voor je huis wasquote:Op woensdag 16 september 2009 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beide trams zijn ongeveer een halve kilometer van mijn huis, maar als het heel stil is dan hoor je ze goed, anders niet
2 foksters?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
Mijn neefjes hebben er trouwens wel 2
quote:
Nee, gelukkig valt het mee, er rijdt wel een bus langs en dan rinkelen de ruiten er zowat uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ok.. Ik zat mezelf echt zo voor te stellen dat t echt vlak voor je huis was
In m'n oude woonplaats liep er een spoorweg, ongeveer een km van ons huis
en was ik altijd bang dat er een zou ontsporen en tegen ons huis zou botsen
(Die treinen hoorde je trouwens alsnog altijd.. Nja vooral s'nachts)
OMG, twee kusjes van wd.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en morgen ben ik er niet dus dubbel kusjes
quote:
Awww dat is poepigquote:Op woensdag 16 september 2009 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gelukkig valt het mee, er rijdt wel een bus langs en dan rinkelen de ruiten er zowat uit.![]()
In mijn heeeeele oude woonplaats, woonde ik ook naast een spoorweg en 's nachts hoorde je dat idd heel goed, want: goederenvervoer).
Overigens was het eerste woordje wat ik kon zeggen: TEIN!!! (vertaling: trein)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |