omdat pm kansloos is?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet op mijn PM >
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is Myraela ontsnapt uit 4ebe's hamster collectie?
Het laatste inzicht is van 01-09-2008.quote:
kansloos van de modjes ja..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
geband worden is zeker niet kansloos?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kansloos van de modjes ja..
Helemaal net nadat je ze een paar keer emailde over het modschap.. nja.. 1email voor solliciteren en nog paar met minder belangrijke zaken
had ik niet moeten doen..die aandacht op me vestigen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jodenneusquote:
zelfkennis is okéquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kansloos van de modjes ja..
Helemaal net nadat je ze een paar keer emailde over het modschap.. nja.. 1email voor solliciteren en nog paar met minder belangrijke zaken
had ik niet moeten doen..die aandacht op me vestigen
jawel.. mits ik me gedraagquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Herkenbaar
Jij zult dan ook nooit mod worden.
Ik hoop dat je er voor gebanned bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het laatste inzicht is van 01-09-2008.
K heb toen wel een note gehad voor:
Op zondag 27 april 2008 20:57 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom blijft deze wel open? Kankerludo
K kan nu m'n notes niet inkijken zeg maar
boh.. ik weet zeker dat je trots op me zou zijn als ik mod werd... weer een topper uit klb die daarna de hand boven sommige users zal houdenquote:
Die modjesschrijven toch ook commentaar bij je notes?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er voor gebanned bent.
T was gewoon als krachtterm.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er voor gebanned bent.
Mwah, soms. Ik geloof niet dat het geval 'kankerludo' enige toelichting nodig had.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die modjesschrijven toch ook commentaar bij je notes?
Of je haalt wat bier naar jou toe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:19 schreef jitzzzze het volgende:
ik wil naar huis. Naar mn bier toe.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
nachtbagger2: Met jordeeeh
Daar heb ik ook nog een note voor gehad
zolang de railtender niet meer bestaat zal dat niet lukken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je haalt wat bier naar jou toe.
wacht ff, watskeburt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom even online en lees ineens dat over het_hupt wtf jongen
Het is echt misselijkmakend bijna.quote:
Ja echt he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom even online en lees ineens dat over het_hupt wtf jongen
wtfquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is echt misselijkmakend bijna.
Ik weet zelf ook nog niet alles, maar het_hupt blijkt de volgende ontmaskering te zijn
Blijkt een ouwe kerel te zijn, waar wat mis mee is, geen 20 jarige zoals ie zich voordeed om meisjes te versieren dus.
En dat versieren? dat is em gelukt, meerdere malen, buiten zn huwelijk om.
Ja internet versierenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is echt misselijkmakend bijna.
Ik weet zelf ook nog niet alles, maar het_hupt blijkt de volgende ontmaskering te zijn
Blijkt een ouwe kerel te zijn, waar wat mis mee is, geen 20 jarige zoals ie zich voordeed om meisjes te versieren dus.
En dat versieren? dat is em gelukt, meerdere malen, buiten zn huwelijk om.
Hij heeft ook daadwerkelijk seks gehad met deze personenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja internet versierenWoooow is dat even moeilijk als je je voordoet als iemand anders
Waar nog geen bewijzen van zijn + Dat zal wel niet zijn terwijl hij zich voor deed als iemand van 20quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij heeft ook daadwerkelijk seks gehad met deze personen
Van Fok!?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bt of lis kunnen beter K_D bellenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Van Fok!?
Als zon grijze laffe zwans in je stomende genotsgrotje hangt heb je toch wel door dat ie oud is?
K ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou trouwens ook bijna mijn notes gaan inlezen
Ik denk dat IQM het daar niet mee eens is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn wel bewijzen
Mis *hier* het_hupt II
Beetje een double Kanye die hier wordt uitgespeeld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:38 schreef Maisnon het volgende:
Er zijn wel bewijzen
Mis *hier* het_hupt II
Beetje een double Kanye die hier wordt uitgespeeld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |