in utrecht denk ikquote:
in je kontquote:
ja maar..ja maar...tis een tvp'je...quote:
Heb je niks meer aan als je niet terugkomt ;dquote:Op zondag 27 april 2008 02:22 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja maar..ja maar...tis een tvp'je...
kan die van mij er ook wel tussendoorquote:Op zondag 27 april 2008 02:22 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja maar..ja maar...tis een tvp'je...
Tamara Swinkels heb ik het overquote:
je tvp schatquote:
ga te bed iqloos monsterquote:
niet?quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAR...???????????????quote:
maak er wat moois van danquote:
I is in ur topic, readin ur posts.quote:
een dansje?quote:Op zondag 27 april 2008 02:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik post hier, wat kani k nog meer doen?
wow show je skillz0rsquote:
OMFG..!!!...RENNEUUHHHH...!!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET IS HIERRRRRRRRRRR
* Paaskonijn schuilkelder in rent
ja heuj weet je hoe uitputtend aids is?quote:
JA SNEEEEEEEEEEEELLLLLLLLquote:
mijn neus jeukt nu, zou het een gevolg ervan zijn?quote:Op zondag 27 april 2008 02:40 schreef Paaskonijn het volgende:
wow ik niesde, het ging echt zo van: hatsjoeee
toedelsquote:
Hoi.quote:Op zondag 27 april 2008 02:44 schreef zarGon het volgende:
Knijntje, wiebele wiebele, maar niet multiposten.
PluisigNijntje?quote:Op zondag 27 april 2008 02:44 schreef zarGon het volgende:
Knijntje, wiebele wiebele, maar niet multiposten.
Hello. Vanwaar verscheen er een 'quote:
ajf en ik zijn al heeeeeel lang vriendjes hoor..quote:
huppelding?quote:
Geen ideequote:Op zondag 27 april 2008 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lang niet gezien... Watkseburt met haar?
Liefde komt van twee kanten. Goed werk ajf en huppelding.quote:Op zondag 27 april 2008 02:55 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ajf en ik zijn al heeeeeel lang vriendjes hoor..![]()
![]()
al meer dan een jaarquote:Op zondag 27 april 2008 02:55 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ajf en ik zijn al heeeeeel lang vriendjes hoor..![]()
![]()
quote:
Ow, die.quote:
Wakkerheid.quote:Op zondag 27 april 2008 03:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, okay. Niet omdat je mij zag ofzo. Okay. Wat brengt jou hier?
Wakker met boordevol energie of heb je geen puf?quote:
Ik val bijna in slaap.quote:Op zondag 27 april 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wakker met boordevol energie of heb je geen puf?
Je kan allemaal leuke experimenten uithalen. Vul bijvoorbeeld een kommetje met chloorwater en zet het onder je bijna slapende kop. En dan kijken of je in slaap valt in het kommetje.quote:
Ik ruik al naar chloor.quote:Op zondag 27 april 2008 03:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan allemaal leuke experimenten uithalen. Vul bijvoorbeeld een kommetje met chloorwater en zet het onder je bijna slapende kop. En dan kijken of je in slaap valt in het kommetje.
Doe eens rollen over de parketvloer. En?quote:Op zondag 27 april 2008 03:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ruik al naar chloor.Portugal he.
Er liggen hier stenen.quote:Op zondag 27 april 2008 03:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens rollen over de parketvloer. En?
Vakantie?
In wat voor omgeving zit je dan? En waarom Portugal. Ik bedoel, het is algemeen bekend dat je dan naar chloor ruikt. Weetje.quote:Op zondag 27 april 2008 03:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er liggen hier stenen.![]()
Jup.
Algarve.quote:Op zondag 27 april 2008 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
In wat voor omgeving zit je dan? En waarom Portugal. Ik bedoel, het is algemeen bekend dat je dan naar chloor ruikt. Weetje.
En je buurjongetje heeft een boot.quote:Op zondag 27 april 2008 03:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Algarve.Mijn buren hebben daar een huis aan de zee.
En overdag ruik ik naar tresor van lancome.
wat?quote:Op zondag 27 april 2008 04:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hallo
Een groet is ARRRRRR!!quote:
Nou van de week las ik dus dat heel veel Nederlanders vinden dat de samenleving te hard wordt. En het beste begin begint bij jezelf dus vandaar.quote:Op zondag 27 april 2008 04:06 schreef Ps2K het volgende:
Een groet is ARRRRRR!!
Ik heb nog even gedaan wat ik hierboven zei. Ik gaat nu.quote:
Let je wel op dat Pixel nog jong is en dat zij het niet hoeft te zien?quote:Op zondag 27 april 2008 04:14 schreef remlof het volgende:
Dan laat ik het aan jou, kan ik me met belangrijker zaken bezig houden
Ik ben dronken en ik verveel mequote:
remlof de forumnar is net aangekomen.quote:Op zondag 27 april 2008 04:15 schreef draculettetje het volgende:
is het hier nog gezellig?
quote:Op zondag 27 april 2008 04:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
remlof de forumnar is net aangekomen.
Doe een duit in het zakje zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 april 2008 04:17 schreef draculettetje het volgende:
tegenstrijdige meningen dan blijf ik nog even hangen
Nee nee nee epoxy hars is leuker!!quote:Op zondag 27 april 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
* remlof zet een trechter in zG's mond en giet er een liter bier in.
wat? er staat nergens op de verpakking dat je er dood van gaat. (Diesel kun je ook prima drinken)quote:
Mwah. Een naamfoto moet te regelen zijn toch?quote:Op zondag 27 april 2008 04:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Doe een duit in het zakje zou ik zeggen.
nog nooit geprobeerd en eigenlijk ook niet van planquote:Op zondag 27 april 2008 04:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
wat? er staat nergens op de verpakking dat je er dood van gaat. (Diesel kun je ook prima drinken)
Ik ben afgevallen, 88 kilo, schoon aan de haakquote:Op zondag 27 april 2008 04:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het woordje 'aangekomen' is een beetje verkeerd gekozen geloof ik. Sorry..
tis smerig en je raakt er van aan de schijterijquote:Op zondag 27 april 2008 04:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog nooit geprobeerd en eigenlijk ook niet van plan
1978.quote:Op zondag 27 april 2008 04:24 schreef zarGon het volgende:
Mwah. Een naamfoto moet te regelen zijn toch?
hihi weet ik dat ook weer!quote:Op zondag 27 april 2008 04:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
tis smerig en je raakt er van aan de schijterij
Volgens mij staat er wel iets op als: 'Alleen mechanisch verwijderbaar'.quote:Op zondag 27 april 2008 04:23 schreef Ps2K het volgende:
wat? er staat nergens op de verpakking dat je er dood van gaat. (Diesel kun je ook prima drinken)
kaarsen kun je ook eten, ook gegarandeert schijterijquote:
Draculletje, wat vind jij van wortels?quote:Op zondag 27 april 2008 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ouder dan ik.In een rar is dat minder leuk.
ben blij dat ik niet zulke dingen dan probeer ha haquote:Op zondag 27 april 2008 04:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
kaarsen kun je ook eten, ook gegarandeert schijterij
durf ik hier antwoord op te geven?quote:Op zondag 27 april 2008 04:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Draculletje, wat vindt jij van wortels?
ah vandaar tja weinig aan te doen dan hequote:Op zondag 27 april 2008 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ouder dan ik.In een rar is dat minder leuk.
EPOXY EN GEZONDHEID De hars, en vooral de harder, zijn bij normaal gebruik, niet bijzonder gevaarlijk voor de gezondheid, maar kunnen wel lastige huidirritaties veroorzaken. Voor de damp van de harder geldt hetzelfde. Deze geeft overgevoeligheid aan ogen en ademhalingsorganen. Daarbij moet worden opgemerkt, dat de ene persoon hiervoor veel gevoeliger is dan de andere. Voor iedereen geldt echter: als men eenmaal deze irritatie heeft opgelopen. dan is men er voor altijd overgevoelig voor. Het werken met epoxy is dan verder uitgesloten. Dringend advies: Werk met handschoenen of een zgn. barriere creme en zorg voor goede ventilatie.quote:Op zondag 27 april 2008 04:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij staat er wel iets op als: 'Alleen mechanisch verwijderbaar'.
Ja, klopt.quote:Op zondag 27 april 2008 04:29 schreef draculettetje het volgende:
ah vandaar tja weinig aan te doen dan he
Het was een soort van binnenpretje, zeg maar.quote:Op zondag 27 april 2008 04:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
durf ik hier antwoord op te geven?
juh huid zit aan de buitenkant en niet binnen dus prima te drinken dusquote:Op zondag 27 april 2008 04:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
EPOXY EN GEZONDHEID De hars, en vooral de harder, zijn bij normaal gebruik, niet bijzonder gevaarlijk voor de gezondheid, maar kunnen wel lastige huidirritaties veroorzaken. Voor de damp van de harder geldt hetzelfde. Deze geeft overgevoeligheid aan ogen en ademhalingsorganen. Daarbij moet worden opgemerkt, dat de ene persoon hiervoor veel gevoeliger is dan de andere. Voor iedereen geldt echter: als men eenmaal deze irritatie heeft opgelopen. dan is men er voor altijd overgevoelig voor. Het werken met epoxy is dan verder uitgesloten. Dringend advies: Werk met handschoenen of een zgn. barriere creme en zorg voor goede ventilatie.
dat dacht ik al zoietsquote:Op zondag 27 april 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een soort van binnenpretje, zeg maar..
Als je wil, kunnen we nog altijd spelen.quote:Op zondag 27 april 2008 04:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik al zoiets
je weet het hier maar nooit he![]()
volgens mij heb ik trouwens helemaal geen sudoku tegen jou gespeeld
wrijf nog even in dat de rum op is wil je? *shakes fist*quote:
ha ha staat er idd niet bij, niet om te drinken ofzoquote:Op zondag 27 april 2008 04:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
juh huid zit aan de buitenkant en niet binnen dus prima te drinken dus
ik moest eerst lachen natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 04:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je wil, kunnen we nog altijd spelen.
quote:Op zondag 27 april 2008 04:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
wrijf nog even in dat de rum op is wil je? *shakes fist*
Als je niet kan slapen he.... SUDOKUU!!!!!.quote:Op zondag 27 april 2008 04:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest eerst lachen natuurlijk
maar da's waar alleen denk ik wel dat ik zo toch maar weer eens probeer te gaan slapen
ha ha ja en dan droom ik de cijfertjes ernaquote:Op zondag 27 april 2008 04:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen he.... SUDOKUU!!!!!.
69... 69... 69...quote:Op zondag 27 april 2008 04:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja en dan droom ik de cijfertjes erna
Dat, en wortelsquote:Op zondag 27 april 2008 04:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was een soort van binnenpretje, zeg maar..
Ja, dat wel. Alleen moet je wel waardige tegenstanders hebben.quote:Op zondag 27 april 2008 04:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zoiets ja, al is en blijft het een leuk spel vooral zo via de msn
Goed idee. Welterusten.quote:Op zondag 27 april 2008 04:58 schreef draculettetje het volgende:
is het eigenlijk al tijd om goede morgen te zeggen?
Dan is mijn quotum gewoon groter dan het jouwe vannachtquote:Op zondag 27 april 2008 05:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat van mij ook niet hoor.Alleen m'n quotum is vandaag bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |