Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijk 4ebe! Jij zegt toch ook gewoon eerlijk dat bejaarden stinken.
Einde van dit filmpje.quote:
Gelukkig maakt zo'n tl-buis als ik veel goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Tevens is je collega niet het helderste lichtje uit de kerstboom.
hoe komt t dat je dat nu al weetquote:
Jouw voorbeeld zeker?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Dat gaat niet er zit hier geen zand.![]()
Lelijke aap die je bent. Kanker hoer. Lelijke kanker aap. Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bent.
Ik had dat kind allang 5 trappen in d'r kut gegevenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven gewoon leuke nieuwe komen
Jordyquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Bt, wie heeft er eigenlijk de meeste notes in dit topic?
kurkdroog met kop en schoudersquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
Bt, wie heeft er eigenlijk de meeste notes in dit topic?
"Bitch, trap in je kut" Ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had dat kind allang 5 trappen in d'r kut gegeven
Zie je die stoel achter dat kind? Als t aan mij lag zat die stoelpoot door haar schedel.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had dat kind allang 5 trappen in d'r kut gegeven
Ik heb de FAQ gelezenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe komt t dat je dat nu al weet? ik heb het 2x per ongeluk gedaan en vroeg me af wat er gebeurde
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Lelijke aap die je bent. Kanker hoer. Lelijke kanker aap. Wat kijk je met je ogen die naar boven gaan, lelijke kanker hoer die je bent.
Wat ga je haten dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jordydat kun je je zelf toch ook nog wel bedenken of niet dan.
zegt een aapquote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Ik heb zo hard zitten lachen toen dat op tv wasquote:
is het zo erg?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kurkdroog met kop en schouders
kijk.. met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je die stoel achter dat kind? Als t aan mij lag zat die stoelpoot door haar schedel.
Die kan klappen krijgen, van mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Einde van dit filmpje.
Wat je zegt..quote:Op woensdag 16 september 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kan klappen krijgen, van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha bahquote:
Het is haar lefuh!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou dat kind ophangen doormiddel van bouten die door haar benen zitten.. Langzame dood verdient dit tering wijf
Uhuhquote:Op woensdag 16 september 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze stiekem zo leuk
Ik zou er ook echt niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat je zegt..
WTF zeg.. Kind is niet goed wijs man
75cquote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef kurk_droog het volgende:
vind hem ook leuk maar dat is omdat ik stiekem fantaseer over wat eronder zit
Ik zou haar geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet mee om kunnen gaan.![]()
Dus nee, geen pabo/sph/mdv voor mij.
Idd, dat is ook niet voor mij weggelegdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt niet mee om kunnen gaan.![]()
Dus nee, geen pabo/sph/mdv voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |