Oh en dit is best een puik nummer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef kurk_droog het volgende:
wil een vriending die hierop kan spelen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
Helaas, vergeet het topic niet op te slaan. Ik zie het namelijk al weer in het niets verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
Achja, met dit tempo komen er toch nog 20 bejaarde pedoseksuele travestieten naar voren binnen de komende maand.
Bleek ook dat zijn zoontje veelal op zijn account zat.quote:
Ik vroeg een vriendin na 9 jaar eens wanneer ze nu precies jarig was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
hmm.. vergat verjaardag van maatmja ben nooit goed in verjaardagen
Ik heb het altijd een vage gast gevonden, en om zn eigen topics geen enkele keer moeten lachen. Verder had ik van z'n fobo gedrag geen idee, nog steeds niet echt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bleek ook dat zijn zoontje veelal op zijn account zat.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg een vriendin na 9 jaar eens wanneer ze nu precies jarig was.
Dan dachten we hetzelfde. Het is niet echt een groot geheim dat het mijn favoriet niet was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een vage gast gevonden, en om zn eigen topics geen enkele keer moeten lachen. Verder had ik van z'n fobo gedrag geen idee, nog steeds niet echt.
Ik vond het ook een extreem naar ventje, volgens mij hebben we daar nog eens over gepmd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan dachten we hetzelfde. Het is niet echt een groot geheim dat het mijn favoriet niet was.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jor de por wil je de beste foto, imo, zien?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik m naakt bekijk?
Waarom zo donkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://i29.tinypic.com/34f1a36.jpg
Omdat het donker was buitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom zo donkerJe moet stralen in t zonnetje
Geen idee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond het ook een extreem naar ventje, volgens mij hebben we daar nog eens over gepmd.
Zonde.quote:
Het was eigenlijk de enige waar ik serieus was. De rest heb ik lopen dollen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zonde.
Maar k vind t sowieso niet zo'n hele bijzondere foto verder
Ik dacht dat je tetten veel groter warenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://i29.tinypic.com/34f1a36.jpg
Zoalssss die in je inboxquote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Gewoon ff het contrast nog wat verder opkrikken en all the way gaan
Heb je nog foto's waar je er totaal anders opstaat?
Nou nou...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tetten veel groter waren* Breathtaking is diep teleurgesteld.
It's the shirt baby, it's the shirt that makes them look small.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tetten veel groter waren* Breathtaking is diep teleurgesteld.
Toen was je nog een mod.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het een waardeloze foto WD, mijn penis is nog net zo slap als een paling.
Ik heb ze wel gevonden inmiddels. Maar was nu niet echt boeiend.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen was je nog een mod.Maar ik heb de berichten al verwijderd, dus ik weet het niet zo meer.
Dat beweerde ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gevonden inmiddels. Maar was nu niet echt boeiend.
Wel donkerder haar dan Bt hoor.quote:
Trek een ander shirt aan. Of geen shirt, ook goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's the shirt baby, it's the shirt that makes them look small.
Ik had alleen te hoge verwachtingen denk ik.quote:
Je bent te dun en hebt te weinig tietwerk.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijk 4ebe! Jij zegt toch ook gewoon eerlijk dat bejaarden stinken.
suck my tits.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel donkerder haar dan Bt hoor.
Ja, ik had het overdag moeten doen. Ik viel nu ook echt elke keer semiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:14 schreef Maisnon het volgende:
Die vlinderdashaha ik vind het wel een leuke
En er gebeurd wel meer op die foto in ieder geval maar toch jammer dat ie in het donker is
En je arm zit vast aan je hoofd ofniet
Brillen zijn vrijwel altijd onacceptabelquote:Op woensdag 16 september 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat als je et nou een beetje combineerd, met vlinderdas, en wel je bril op, springend naar voren alsof je uit de foto komt knallen, en dan toch in het donker, dat dat best gaaf zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |