Oh en dit is best een puik nummer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:33 schreef kurk_droog het volgende:
wil een vriending die hierop kan spelen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
Helaas, vergeet het topic niet op te slaan. Ik zie het namelijk al weer in het niets verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
Achja, met dit tempo komen er toch nog 20 bejaarde pedoseksuele travestieten naar voren binnen de komende maand.
Bleek ook dat zijn zoontje veelal op zijn account zat.quote:
Ik vroeg een vriendin na 9 jaar eens wanneer ze nu precies jarig was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
hmm.. vergat verjaardag van maatmja ben nooit goed in verjaardagen
Ik heb het altijd een vage gast gevonden, en om zn eigen topics geen enkele keer moeten lachen. Verder had ik van z'n fobo gedrag geen idee, nog steeds niet echt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bleek ook dat zijn zoontje veelal op zijn account zat.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg een vriendin na 9 jaar eens wanneer ze nu precies jarig was.
Dan dachten we hetzelfde. Het is niet echt een groot geheim dat het mijn favoriet niet was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een vage gast gevonden, en om zn eigen topics geen enkele keer moeten lachen. Verder had ik van z'n fobo gedrag geen idee, nog steeds niet echt.
Ik vond het ook een extreem naar ventje, volgens mij hebben we daar nog eens over gepmd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan dachten we hetzelfde. Het is niet echt een groot geheim dat het mijn favoriet niet was.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jor de por wil je de beste foto, imo, zien?
Ga je gang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik m naakt bekijk?
Waarom zo donkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://i29.tinypic.com/34f1a36.jpg
Omdat het donker was buitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom zo donkerJe moet stralen in t zonnetje
Geen idee?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond het ook een extreem naar ventje, volgens mij hebben we daar nog eens over gepmd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |