Jap. Voluit meezingen en onthouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
Het klopt nog ookIk was te lief volgens haar
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
Het klopt nog ookIk was te lief volgens haar
En dan beginnen ze ook te zeiken. Het is ze echt nooit goed ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.
Wtf?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
En dan slopen ze ook je wasmachine nog
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
En dan slopen ze ook je wasmachine nog
Uitgaan, en dan weer eventjes sparen voor die laptop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Moh ik kan kiezen of ik ga zaterdag uit.
Of ik ga een laptop kopen.
Het is of of want ik niet genoeg geld voor beide
Maar uiteindelijk krabbelen ze toch weer terug.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan beginnen ze ook te zeiken. Het is ze echt nooit goed ook
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Uitgaan, en dan weer eventjes sparen voor die laptop.
Mits een goed feestje natuurlijk.
Sowieso, veel vrouwen houden wel van een beetje klootzak...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.
Dan uitgaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.
Dus dat wordt sowieso knallen.
Maar toch. Ik wil ook een laptop kopen
Ik geloofde het nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, veel vrouwen houden wel van een beetje klootzak...
Week wachten met de laptop?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.
Dus dat wordt sowieso knallen.
Maar toch. Ik wil ook een laptop kopen
Ik ken gasten die hun vriendin gewoon slaan en al, maar dat wijf wil hem voor geen goud kwijt (en nee, niet omdat ze bang is, want als hij wegloopt komt ze met hangende pootjes achter hem aan)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloofde het nooit.
Maar na de afgelopen 3 weken weet ik het zeker.
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschattenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloofde het nooit.
Maar na de afgelopen 3 weken weet ik het zeker.
quote:
de 24 krijg ik weer stufi en ben ik jarigquote:
Geloof me, je bent eerder te lief dan te bitch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschatten
Heuyquote:
Stappen is prio nummer 1 op zon moment.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[..]
de 24 krijg ik weer stufi en ben ik jarig
Dus opzich kan het wel.
Precies.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ken gasten die hun vriendin gewoon slaan en al, maar dat wijf wil hem voor geen goud kwijt (en nee, niet omdat ze bang is, want als hij wegloopt komt ze met hangende pootjes achter hem aan)
Meestal heb je het wel snel door.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschatten
KEIHARD!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
M'n ex afgelopen weken ook gewoon afgezeken en noem maar op.
En nu komt ze (weer) keihard achter me aan.
Bitches like being abused.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
M'n ex afgelopen weken ook gewoon afgezeken en noem maar op.
En nu komt ze (weer) keihard achter me aan.
En ook niet voor je knieënquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga slapen.
Hopelijk zijn de stoelen morgen wat zachter.![]()
(6 heats karten is niet leuk voor je rug)
Daar heb ik dan geen last van. Gast met wie ik was weer wel.quote:
Ik trek ook altijd oude schoenen aan als ik ga karten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van. Gast met wie ik was weer wel.
Vooral van schouders want constant heen en weer geslagen in die kart.
En mijn rechter schoen was van witte hak naar zwarte hak gegaan .
quote:
Zo hoort 't.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Myraela het volgende:
Dus, terwijl iemand mijn huiswerk maakt, kom ik maar hierheen.
Wie en wat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Myraela het volgende:
Dus, terwijl iemand mijn huiswerk maakt, kom ik maar hierheen.
Nice.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend van me, maakt even een FED "voorbeeldje".![]()
Beetje poetsen en het was weer weg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik trek ook altijd oude schoenen aan als ik ga karten.
Eerste 2 heats gaan altijd makkelijk, maar elke heet erna merk je steeds sneller dat je last van je armen krijgt van vermoeidheid.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Beetje poetsen en het was weer weg.![]()
Maar die laatste ging wel het lekkerst.
Dan ken je de baan al vrij goed.
Dat blijft toch altijd een probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar die kartmeet van PUB moet ook altijd nog eens.
Maar dat is een gevalletje animo genoeg. Tegelijkertijd tijd vrij niet
Ja volgende week is denk ik wel beter ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Valt mee.
Trouwens, 'date' is naar volgende week verschoven
Jep. Moet ook wel wat aan te doen zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd een probleem.
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja volgende week is denk ik wel beter ja.
![]()
![]()
![]()
Gewoon niet moeilijk doen en proberen een andere datum te zoeken als er 3 niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jep. Moet ook wel wat aan te doen zijn.
Allebei geen tijd, en dat is serieus zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef KingGone het volgende:
[..]
In mijn documenten ?![]()
![]()
Nee. Maar wat is de reden?
Nee idd, Ik zal wel wat data prikken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon niet moeilijk doen en proberen een andere datum te zoeken als er 3 niet kunnen.
Ze ontloopt je keihard!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Allebei geen tijd, en dat is serieus zo.
Dat is nou niet echt in de buurt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee idd, Ik zal wel wat data prikken.
Weet je een baan die leuk is in de buurt van Utrecht ?
Lelystad schijnt een goede te zitten.
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ze ontloopt je keihard!
Maar oké.
Nah als de verbinding maar goed is joh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt in de buurt.
Geniaal topic ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
Ik weet niet of jullie het_hupt kennen, is mod geweest in ONz en all-round kutuser. Als je hem kende wist je dat hij een enorme foboplayer was. Zat altijd op iedereen te geilen en berichten te sturen.
Anyway, nu blijkt het een 45-jarige vent te zijn met een vrouw en 4 kinderen. En zonder dat zijn vrouw het weet heeft hij in de tussentijd bij 2 FOK!sters den zoute haring in den mossel gestoken. En hij blijkt andere vrouwen gestalkt te hebben en dergelijke.
DUMDUMDUMMMMM.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
Ik weet niet of jullie het_hupt kennen, is mod geweest in ONz en all-round kutuser. Als je hem kende wist je dat hij een enorme foboplayer was. Zat altijd op iedereen te geilen en berichten te sturen.
Anyway, nu blijkt het een 45-jarige vent te zijn met een vrouw en 4 kinderen. En zonder dat zijn vrouw het weet heeft hij in de tussentijd bij 2 FOK!sters den zoute haring in den mossel gestoken. En hij blijkt andere vrouwen gestalkt te hebben en dergelijke.
DUMDUMDUMMMMM.
Om Utrecht zitten er een aantalquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee idd, Ik zal wel wat data prikken.
Weet je een baan die leuk is in de buurt van Utrecht ?
Lelystad schijnt een goede te zitten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
WTF?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
Hahahaha..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
Hehe. Ik geloofde je wel hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Ik zei: Wanneer spreken we af? Ik denk eerlijk gezegd dat het volgende week wordt, want deze week heb ik niet zoveel tijd meer.
En toen zei zij: Ik heb ook weinig tijd, dus dan doen we het wel volgende week, vind ik een goed idee
weet ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
http://fotoboek.fok.nl/kynaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef raaavi het volgende:
[..]wie zijn de 2 mossels in dit verhaal?
Wat mooi gezegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Daniane het volgende:
The greatest revenge to a girl that steals your man is to let her have him, because a truly good man can never be stolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, wat een flapdrol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
Brand was al tijden bekend volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/kyna
http://fotoboek.fok.nl/brandx (hij heeft lef. Moet ik hem toegeven).
pics van die kyna?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/kyna
http://fotoboek.fok.nl/brandx (hij heeft lef. Moet ik hem toegeven).
Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef MASD het volgende:
Leesvoer voor de geïnteresseerden:
Mis hier *Het_hupt*
Mis *hier* het_hupt II (nog aan de gang)
*UPDATE*
Hij blijkt een 16-jarige zoon met een handicap te hebben. (!)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:41 schreef raaavi het volgende:
[..]
Wat mooi gezegts-s-s-s-orry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Een "gepimpte" skoda toch? Plakkertje op de voorruit en gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:44 schreef Bravebart het volgende:
kyna was toch die 'chick' die zo voorover gebogen tegen een auto stond aangeleund?
Ja die jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Een "gepimpte" skoda toch? Plakkertje op de voorruit en gaan.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Rauw. het volgende:
Maar serieus, dit is wel kanker lullig voor z'n gezin.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar eens aan die topics beginnen te lezen. Maar voordien; hoe is Loveless erachter gekomen MASD?Of komt dat nog in de topics aan de orde?
Het hupt die z'n wijf en zn gehandicapte zoon laat zitten.quote:
wtf :S?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het hupt die z'n wijf en zn gehandicapte zoon laat zitten.
Geen idee. Maar ik meen mij te herinneren (kan fout zijn) dat h_h het zelf heeft gelekt. Of anders is er iets anders. Geen idee in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar eens aan die topics beginnen te lezen. Maar voordien; hoe is Loveless erachter gekomen MASD?Of komt dat nog in de topics aan de orde?
Die baan ziet er wel gaaf uit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Om Utrecht zitten er een aantal
www.kartfabrique.nl
waar zit die dan ?quote:www.raceplanet.nl
Die is buiten ook wel tof.quote:
Whahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik meen mij te herinneren (kan fout zijn) dat h_h het zelf heeft gelekt. Of anders is er iets anders. Geen idee in ieder geval.
KartFabrique is wel tof.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die baan ziet er wel gaaf uit.
[..]
waar zit die dan ?
Ik zie hier Mijdrecht, Delft en Amsterdam
[..]
Die is buiten ook wel tof.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef RoBro het volgende:
het hupt ooit nog kankerlijer genoemd blijkbaar nog terecht ook doet me deugd
Wannt..?quote:
Jij ook niet, wat zeur je?quote:
Goeie reden welquote:Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook geen 90 fotó's van mezeld op me Fobo
Denk dat Driebergen of Kartfabrique maar moeten nemen dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
KartFabrique is wel tof.
En goed te bereiken met de trein.
Vanaf het station is het hooguit 10 minuten lopen.
En als er paar man met de uato gaan, kunnen die dat stukje taxi'en
Mijdrecht
Ligt 30 km van Utrecht vandaan.
En terecht, kan die er wat aan doen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WhahaIk ben nu op pagina 3 van deel 1, maar de een deel van de users loopt BX enorm te verdedigen zeg
Ah, gelukkig heeft iemand het hem verteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef RoBro het volgende:
het hupt ooit nog kankerlijer genoemd blijkbaar nog terecht ook doet me deugd
dat is een man met lang haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
........................................................................quote:
Hoe gaat hetquote:
oh en jij bent liefquote:
Ja man, echt. Het was veel beter toen ik er nog was he.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Dat van het_hupt was trouwens toch al bekend of niet
wat een gedoe de laatste tijd
KB , nu weer het hupt
fok weet zn crew wel mooi te vindenIk weet zeker dat dr nog een paar gevallentjes tussen lopen
Wat is er met KB dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
Dat van het_hupt was trouwens toch al bekend of niet
wat een gedoe de laatste tijd
KB , nu weer het hupt
fok weet zn crew wel mooi te vindenIk weet zeker dat dr nog een paar gevallentjes tussen lopen
onder welke steen heb jij geleefdquote:
ja man, jij was een goede modquote:Op woensdag 16 september 2009 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja man, echt. Het was veel beter toen ik er nog was he.
Krentenbol. is een vent die zich voordoet als een wulps tienermeisje met appeltietjes. Blijkbaar.quote:
Ja weet ik veel, ik woon in Drenthe he, we hebben hier achterstallig internet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij geleefdDie zooi met krentebol
[..]
ja man, jij was een goede mod
Nee gast, waar jij om bekend staat zijn natuurlijk de zoetsappige berichtjes naar de Femfokkers , serieus als ik ooit die skill bemachtig dan word ik een grotere hosselaar dan H_H !
Ik vond dat gratenhok ook wel erg onhollands.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Krentenbol. is een vent die zich voordoet als een wulps tienermeisje met appeltietjes. Blijkbaar.
Ik heb nogsteeds het idee dat jij achter die geniale kloon zitquote:Op woensdag 16 september 2009 00:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Krentenbol. is een vent die zich voordoet als een wulps tienermeisje met appeltietjes. Blijkbaar.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
Kalverliefde
eerst vond ik het onzin maar begin het best te begrijpen. Heb nu 5 maanden met m'n vriendin maar ik heb totaal geen gevoelens meer voor d'r ofzo
**mompelt iets over je oude schoenen niet weg gooien voordat je nieuwe heb**quote:Op woensdag 16 september 2009 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
Kalverliefde
eerst vond ik het onzin maar begin het best te begrijpen. Heb nu 5 maanden met m'n vriendin maar ik heb totaal geen gevoelens meer voor d'r ofzo
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
**mompelt iets over je oude schoenen niet weg gooien voordat je nieuwe heb**
Da's ook een 'quote:Op woensdag 16 september 2009 00:21 schreef Rauw. het volgende:
Vrouwen die je vragen om een geil smsje te sturen maar dan een heul normaal smsje terugsturen
gewoon smsenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:21 schreef Rauw. het volgende:
Vrouwen die je vragen om een geil smsje te sturen maar dan een heul normaal smsje terugsturen
quote:Een geil smsje
Als je maar niet vreemd gaatquote:Op woensdag 16 september 2009 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
Maar voel me ondertussen ook weer overdreven aangetrokken tot een ander meisje, maar daar heb ik helemaal geen zin in. En zij denk ik ook niet
Neu, dat sowieso nietquote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon smsen
[..]
Als je maar niet vreemd gaatDat is voor paupers.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ze zegt net nog dat ze me mist en heel erg van me houdt
Dat was de klacht, ik schudde een hoop vunzige taal uit m'n mouw en zij antwoorde met; Mmmm ja lekker, maar ik ga nu lekker slapenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon smsen
[..]
krijgen ze toch wat ze willen !
[..]
Als je maar niet vreemd gaatDat is voor paupers.
Ik heb geen idee wat ik bedoelquote:
Spice things up a bitquote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Onorgineel het volgende:
Ze zegt net nog dat ze me mist en heel erg van me houdt
Bel dr en zeg met een heese hijgstem 'Met henk, Ben jij ook zo geilquote:Op woensdag 16 september 2009 00:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was de klacht, ik schudde een hoop vunzige taal uit m'n mouw en zij antwoorde met; Mmmm ja lekker, maar ik ga nu lekker slapen
Dat boeit niet man, geen hand vol maar een land vol.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spice things up a bit
dode relaties kan je heerlijk vernieuwen door leuke dingen samen te gaan doen en uit die sleur van het altijd hetzelfde en dan neuken te doen
ga eens samen iets leuks doen , iets origneels enzo
Hihi zegt de gozer die gedumpt is door iemand die zich als onorgineel voelde; (
Wie weetquote:Op woensdag 16 september 2009 00:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Neuken, uitmaken, vreemdgaan
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik zeg altijd maar zo;
Zoveel mooie vrouwen, en maar 1 piemel.
Ach ja, dan moeten we ze maar delenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik zeg altijd maar zo;
Zoveel mooie vrouwen, en maar 1 piemel.
in dat geval, dumpen !quote:Op woensdag 16 september 2009 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
Ohja, ze wilt niet neuken, iets met christelijk
quote:
5 maand toch al?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
Ohja, ze wilt niet neuken, iets met christelijk
doe het zoals elke 16jarige zou doen , word afstandig en een totale klootzak en ze doet het zelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maar okee, het dumpen/uitmaken enzo lijkt me best wel moeilijk
5 maanden wachten voor een meisje is het soms best waardquote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
5 maand toch al?
Laat je je al zolang voor de gek houden dat ze christelijk is...
HET IS EEN MAN, BEGRIJP DAT DAN VERDOMME.
Ik zou knetter gestoord worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
5 maanden wachten voor een meisje is het soms best waardliggend aan de leeftijd
ach op een gegeven moment word je volwassen en is 5 maanden niets als je echt van iemand houd....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach op een gegeven moment word je volwassen en is 5 maanden niets als je echt van iemand houd....Ik ben niet volwassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
wanneer niet?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach op een gegeven moment word je volwassen en is 5 maanden niets als je echt van iemand houd....Gast, ik ben behoorlijk volwassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 5 maanden zonder sex dat trek ik gewoon niet in een relatie."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Waarom zou ik met 2 accounts hetzelfde forum willen modden?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds het idee dat jij achter die geniale kloon zit
waarom ? Ach iemand opperde zo iets achter de schemen en ik vind t zn enorme helden actie dat ik je het zou gunnen
Don't ask me ,ik zou het wel geniaal hebben gevondenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zou ik met 2 accounts hetzelfde forum willen modden?.
ach als je echt van dr houd doe je het wanneer zij klaar ervoor is , niet wanneer je je zaad even moet lozen imhoquote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, ik ben behoorlijk volwassen...
Maar 5 maanden zonder sex dat trek ik gewoon niet in een relatie.
dat dusquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
5 Maanden wachten, als het een écht leuk meisje is, waarom niet?
Omdat libido.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
5 Maanden wachten, als het een écht leuk meisje is, waarom niet?
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn ex wachtte 1,5 jaar. En toen maakte ik het uit en kwam Mark. En toen duurde het niet lang.![]()
Ik heb liever een meisje dat eerst wilt wachten, dan meteen seks hebben nadat je 2 dagen wat hebt ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Don't ask me ,ik zou het wel geniaal hebben gevonden
[..]
ach als je echt van dr houd doe je het wanneer zij klaar ervoor is , niet wanneer je je zaad even moet lozen imho
[..]
dat dus
't is voor mij wel een behoorlijk belangrijk aspect in een relatie anders....quote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Don't ask me ,ik zou het wel geniaal hebben gevonden
[..]
ach als je echt van dr houd doe je het wanneer zij klaar ervoor is , niet wanneer je je zaad even moet lozen imho
[..]
dat dus
een maand wachten is iets anders dan 5! maanden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb liever een meisje dat eerst wilt wachten, dan meteen seks hebben nadat je 2 dagen wat hebt ofzo.
jij bent zeker ook zn gozer die de achterkant van een mes gebruikt om eerst even het maagdenvlies te doorboren voor je dr in gaat ?quote:
Dus?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
een maand wachten is iets anders dan 5! maanden.
En dan ook nog omdat haar vader haar dat ingepraat heeft.
Noh, pas ik voor.
Nah, ik ben heel lief en zachtaardig.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zn gozer die de achterkant van een mes gebruikt om eerst even het maagdenvlies te doorboren voor je dr in gaat ?
mja vanwegen geloof enzo moeti k zeggen dat ik ook niet zou wachten tot de bruiloft ectquote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
een maand wachten is iets anders dan 5! maanden.
En dan ook nog omdat haar vader haar dat ingepraat heeft.
Noh, pas ik voor.
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja vanwegen geloof enzo moeti k zeggen dat ik ook niet zou wachten tot de bruiloft ectmaar verder. ach als ze wat extra tijd nodig heeft, al is t 6 maanden. t is gewoon belangrijk dat ze het zelf ok vind
Dus... Moet je zelf weten wat je doet...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus?
Haar vader wilt gewoon dat zij niet met iemand het bed in duikt, terwijl het misschien een relatie is die geen langere toekomst dan 2 maanden heeft.
Ik hou gewoon van vrouwen met sexdrang.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja vanwegen geloof enzo moeti k zeggen dat ik ook niet zou wachten tot de bruiloft ectmaar verder. ach als ze wat extra tijd nodig heeft, al is t 6 maanden. t is gewoon belangrijk dat ze het zelf ok vind
In der broek mogen en neuken zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus... Moet je zelf weten wat je doet...
Ik zou knettergestoord worden na 5 maanden relatie zonder d'r broek in te mogen.
Ten eerste, discussieren met een vrouw is zo goed als onmogelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Toevallig vanavond nog een hele discussie over gehad met een meisje dat christelijk is.
We zijn gelukkig niet allemaal zo kortzichtig.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ten eerste, discussieren met een vrouw is zo goed als onmogelijk
Ten tweede, discussieren met een gelovige is zo goed als onmogelijk..
Dus het was vast erg lastig?
Misschien wel de beste post van een kwarteeuwquote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ten eerste, discussieren met een vrouw is zo goed als onmogelijk
Ten tweede, discussieren met een gelovige is zo goed als onmogelijk..
Dus het was vast erg lastig?
Nee, 5 maand lang met je vinger lekker wroeten, om vervolgens nog niets verder te zijn gekomen!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
In der broek mogen en neuken zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.
Ervaringen mjonge.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
We zijn gelukkig niet allemaal zo kortzichtig.
Als dat op dat moment goed genoeg voor jou is, en je kan wachten tot zij er klaar voor is. Waarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, 5 maand lang met je vinger lekker wroeten, om vervolgens nog niets verder te zijn gekomen!
Serieus knuppel, ik heb ze in alle varianten gehad...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Met meisjes die meteen bovenop je springen.
Volgens mij probeer jij wel erg desperate punten te scoren hierquote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Als dat op dat moment goed genoeg voor jou is, en je kan wachten tot zij er klaar voor is. Waarom niet?
Nee, want waarom zou ik vredesnaam hier punten proberen te scoren?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij wel erg desperate punten te scoren hier
Omdat je lult als een slijmende knuppel die probeert punten te scoren bij een gereformeerde snol.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou ik vredesnaam hier punten proberen te scoren?
Ah, je hebt uberhaupt de strekking van het verhaal niet begrepen.quote:
Jij mag dat best denken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Omdat je lult als een slijmende knuppel die probeert punten te scoren bij een gereformeerde snol.
Het ging over de eerste keer seks met je (nieuwe) vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, je hebt uberhaupt de strekking van het verhaal niet begrepen.
Hou dan ook maar op.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij mag dat best denken.
Maar ik zou niet weten bij wie ik hier punten zou moeten scoren.
dat hoeft toch niet persé een ontmaagding te zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ging over de eerste keer seks met je (nieuwe) vriendin.
Weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet persé een ontmaagding te zijn?
Het begon metquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Mstr is liev en Rauw. is ongevoelig als ik t zo lees.
Rauw is lief.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Wie zei dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Het begon met
Ik heb weinig zin meer in een relatie met m'n vriendin
Yea, hij zegt dat ie t meisje dumpt alstie dr niet direct kan neuken.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rauw is lief.![]()
Hoewel ik deze discussie niet gevolgd heb.
Krijg jij lekker `het heen en weer, kloothommel.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Plums het volgende:
Trouwens, ik heb iets gemist met het_hupt ofzo.
Serieus?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.
Die 2 FOKsters geneukt heeft.
Dat laatste wil iedereen graag geloven, maar het is onwaar. Naja, misschien heeft 'ie kyna geneuktquote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.
Die 2 FOKsters geneukt heeft.
Ik heb heus wel gevoel, maar ik weet van mezelf dat m'n libido groter word dan m'n gevoel mettertijd....quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Jij hebt ook maar een halve discussie gevolgd of niet troela...quote:Op woensdag 16 september 2009 01:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Yea, hij zegt dat ie t meisje dumpt alstie dr niet direct kan neuken.Vind ik nou niet bepaald lief.
Ik wilde zeggen 'ga eens dood' maar daar krijg ik notes voor zag ik, dus die laat ik ff achterwege.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg jij lekker `het heen en weer, kloothommel.
Ik wilde het eerst ook al zeggenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'ga eens dood' maar daar krijg ik notes voor zag ik, dus die laat ik ff achterwege.
Ik niet. Denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst ook al zeggen
Maar ik heb vanavond al een note opgelopen, dus leek me geen goed plan
Hoe is het verder?
Ik heb een note erbij door het painten van h2k denk ikquote:Op woensdag 16 september 2009 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet. Denk ik.
Och wel prima hoor, alleen moeDus ik ga maar tukken zo
Jij bent gewoon n puber.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar een halve discussie gevolgd of niet troela...
Ik zei geen 5 maanden... Niets over direct...
Moeilijk stuk vrouwvolk dat je bent.
Huh, wat, paint?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een note erbij door het painten van h2k denk ik
Ik ben nog heel actief, lig wel al in bed, maar of het gaat lukken om te slapen....
ik had dan op jou maar weer een week gewachtquote:Op woensdag 16 september 2009 01:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij bent gewoon n puber.![]()
Mijn ex heeft welgeteld 7 maanden gewacht op mij, terwijl hij 20 was en zeker zelf geen maagd meer, en ik 17. Dát is lief.En liefde.
Enzo.
p.s. 'Troela'![]()
Wut?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had dan op jou maar weer een week gewacht
hoi trouwens !Wat een heerlijk topic om na te lezen
zo simpel allemaal
oh en ja dr zit nog meer aan het hupt
Zieligquote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar kan ´m niet meer vinden
Het gezicht van h2k op een zeeleeuw gepaint
Wat kom je haten, dat ik mezelf zo goed ken en weet dat ik dat niet trek maakt mij een puber?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:16 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij bent gewoon n puber.![]()
Mijn ex heeft welgeteld 7 maanden gewacht op mij, terwijl hij 20 was en zeker zelf geen maagd meer, en ik 17. Dát is lief.En liefde.
Enzo.
p.s. 'Troela'![]()
Zoek hem eens op danquote:Op woensdag 16 september 2009 01:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar kan ´m niet meer vinden
Het gezicht van h2k op een zeeleeuw gepaint
Mijn ex heeft, na mij ontmaagd te hebben, genoeg sex met me mogen hebben hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat kom je haten, dat ik mezelf zo goed ken en weet dat ik dat niet trek maakt mij een puber?
Serieus, je ex is dan maar een domme hork... 7 maanden gewacht en nu heeft hij hélémaal niets.
Godverquote:
Als ik dat doe, dan ga ik voor minimaal 3 maanden.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverik had em moeten saven
![]()
maarja wat een gejanksmoel weer om niks zeg vanavondeen paar boze woordjes
![]()
wanneer begint het echte rellen >?
Je hebt ze toch nog op je pc/photobucket/tinypic link staanquote:
Die weet ik dus niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt ze toch nog op je pc/photobucket/tinypic link staan
haha , ik heb gemerkt dat ik veel kan makenquote:Op woensdag 16 september 2009 01:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan ga ik voor minimaal 3 maanden.
Je hebt toch een geschiedenis?quote:
Van mij part wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha , ik heb gemerkt dat ik veel kan makenniet te hard zeggen natuurlijk
btw ben ik nu ik noortje-loos ben nog wel welkom in pub?
Bij mij ben je vooral noortje-loos welkom.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha , ik heb gemerkt dat ik veel kan makenniet te hard zeggen natuurlijk
btw ben ik nu ik noortje-loos ben nog wel welkom in pub?
Nee, dat noemen ze zelfkennis.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Mijn ex heeft, na mij ontmaagd te hebben, genoeg sex met me mogen hebben hoor.![]()
En ja, opzich maakt je dat n puber.
whoohooquote:
Ooit mijn vrind zal gij ware liefde trotseren en deze koesteren al is het even seksloosquote:Op woensdag 16 september 2009 01:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze zelfkennis.
Ik kan hier wel heel kazig lopen verkondigen dat ik wel maanden kan wachten op een dame die uit geloofsovertuiging geen sex voor het huwelijk wil.
Maar ik kán dat gewoon niet, dan moet ze me wel heel erg van slag brengen wil ik dát kunnen.
En tja, hij heeft 7 maanden gewacht, knappe jongen.. Maar ik trek dat gewoonweg niet.
Uuuh, ik doe haar liever gewoon nietquote:Op woensdag 16 september 2009 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whoohoo
btw brave bart, wanneer doen we yvonne nou ?(geheh das oud
)
oeh wat dan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:29 schreef Onorgineel het volgende:
Kut, laat even fucking hard iets vallen
lawaaaaaaaaaaaaai
de laatste semi-10-jaars meet was wel heel tofquote:Op woensdag 16 september 2009 01:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, ik doe haar liever gewoon nietMet Lis dr bij wordt het een ander verhaal
10 jaars meet maar doen?
Geloof sowieso.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze zelfkennis.
Ik kan hier wel heel kazig lopen verkondigen dat ik wel maanden kan wachten op een dame die uit geloofsovertuiging geen sex voor het huwelijk wil.
Maar ik kán dat gewoon niet, dan moet ze me wel heel erg van slag brengen wil ik dát kunnen.
En tja, hij heeft 7 maanden gewacht, knappe jongen.. Maar ik trek dat gewoonweg niet.
Geen grap, Tinypic heeft 'm verwijderdquote:Op woensdag 16 september 2009 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt toch een geschiedenis?
dan is ie ge report :/quote:Op woensdag 16 september 2009 01:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen grap, Tinypic heeft 'm verwijderd
Ik ben facking verliefd geweest en vraag me af of ik de ware al wel niet heb laten lopen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:31 schreef Plums het volgende:
[..]
Geloof sowieso.Eensch qua dat hoor.
Maar wachten op n chickie waar je smoorverliefd op bent? Wel de moeite waard toch?
Of word jij gewoon niet verliefd?
Dat moet welquote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan is ie ge report :/
Ik had eerst dat beest van neverending story met een buik gephotoshopt2x geupload per ongeluk.Een was verwijderd wegens iets tegen de policy , en een 2e niet
Uuuh ja, ik was er nietquote:Op woensdag 16 september 2009 01:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de laatste semi-10-jaars meet was wel heel tofwaar was jij
?
Ja damn héquote:Op woensdag 16 september 2009 01:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen grap, Tinypic heeft 'm verwijderd
Nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja damn héNaja, je hebt hem nog wel op je pc hè
Slaapse
Zonde, er was veel bierquote:Op woensdag 16 september 2009 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh ja, ik was er nietIk was ergens anders meen ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |