quote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik zeg altijd maar zo;
Zoveel mooie vrouwen, en maar 1 piemel.
Ach ja, dan moeten we ze maar delenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:26 schreef Rauw. het volgende:
Ik zeg altijd maar zo;
Zoveel mooie vrouwen, en maar 1 piemel.
in dat geval, dumpen !quote:Op woensdag 16 september 2009 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
Ohja, ze wilt niet neuken, iets met christelijk
quote:
5 maand toch al?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:27 schreef Onorgineel het volgende:
Ohja, ze wilt niet neuken, iets met christelijk
doe het zoals elke 16jarige zou doen , word afstandig en een totale klootzak en ze doet het zelf.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maar okee, het dumpen/uitmaken enzo lijkt me best wel moeilijk
5 maanden wachten voor een meisje is het soms best waardquote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
5 maand toch al?
Laat je je al zolang voor de gek houden dat ze christelijk is...
HET IS EEN MAN, BEGRIJP DAT DAN VERDOMME.
Ik zou knetter gestoord worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
5 maanden wachten voor een meisje is het soms best waardliggend aan de leeftijd
ach op een gegeven moment word je volwassen en is 5 maanden niets als je echt van iemand houd....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach op een gegeven moment word je volwassen en is 5 maanden niets als je echt van iemand houd....Ik ben niet volwassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
wanneer niet?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach op een gegeven moment word je volwassen en is 5 maanden niets als je echt van iemand houd....Gast, ik ben behoorlijk volwassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 5 maanden zonder sex dat trek ik gewoon niet in een relatie."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Waarom zou ik met 2 accounts hetzelfde forum willen modden?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds het idee dat jij achter die geniale kloon zit
waarom ? Ach iemand opperde zo iets achter de schemen en ik vind t zn enorme helden actie dat ik je het zou gunnen
Don't ask me ,ik zou het wel geniaal hebben gevondenquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zou ik met 2 accounts hetzelfde forum willen modden?.
ach als je echt van dr houd doe je het wanneer zij klaar ervoor is , niet wanneer je je zaad even moet lozen imhoquote:Op woensdag 16 september 2009 00:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, ik ben behoorlijk volwassen...
Maar 5 maanden zonder sex dat trek ik gewoon niet in een relatie.
dat dusquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
5 Maanden wachten, als het een écht leuk meisje is, waarom niet?
Omdat libido.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef mstr het volgende:
5 Maanden wachten, als het een écht leuk meisje is, waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |