quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn ex wachtte 1,5 jaar. En toen maakte ik het uit en kwam Mark. En toen duurde het niet lang.![]()
Ik heb liever een meisje dat eerst wilt wachten, dan meteen seks hebben nadat je 2 dagen wat hebt ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Don't ask me ,ik zou het wel geniaal hebben gevonden
[..]
ach als je echt van dr houd doe je het wanneer zij klaar ervoor is , niet wanneer je je zaad even moet lozen imho
[..]
dat dus
't is voor mij wel een behoorlijk belangrijk aspect in een relatie anders....quote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Don't ask me ,ik zou het wel geniaal hebben gevonden
[..]
ach als je echt van dr houd doe je het wanneer zij klaar ervoor is , niet wanneer je je zaad even moet lozen imho
[..]
dat dus
een maand wachten is iets anders dan 5! maanden.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb liever een meisje dat eerst wilt wachten, dan meteen seks hebben nadat je 2 dagen wat hebt ofzo.
jij bent zeker ook zn gozer die de achterkant van een mes gebruikt om eerst even het maagdenvlies te doorboren voor je dr in gaat ?quote:
Dus?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
een maand wachten is iets anders dan 5! maanden.
En dan ook nog omdat haar vader haar dat ingepraat heeft.
Noh, pas ik voor.
Nah, ik ben heel lief en zachtaardig.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent zeker ook zn gozer die de achterkant van een mes gebruikt om eerst even het maagdenvlies te doorboren voor je dr in gaat ?
mja vanwegen geloof enzo moeti k zeggen dat ik ook niet zou wachten tot de bruiloft ectquote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
een maand wachten is iets anders dan 5! maanden.
En dan ook nog omdat haar vader haar dat ingepraat heeft.
Noh, pas ik voor.
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja vanwegen geloof enzo moeti k zeggen dat ik ook niet zou wachten tot de bruiloft ectmaar verder. ach als ze wat extra tijd nodig heeft, al is t 6 maanden. t is gewoon belangrijk dat ze het zelf ok vind
Dus... Moet je zelf weten wat je doet...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus?
Haar vader wilt gewoon dat zij niet met iemand het bed in duikt, terwijl het misschien een relatie is die geen langere toekomst dan 2 maanden heeft.
Ik hou gewoon van vrouwen met sexdrang.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja vanwegen geloof enzo moeti k zeggen dat ik ook niet zou wachten tot de bruiloft ectmaar verder. ach als ze wat extra tijd nodig heeft, al is t 6 maanden. t is gewoon belangrijk dat ze het zelf ok vind
In der broek mogen en neuken zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus... Moet je zelf weten wat je doet...
Ik zou knettergestoord worden na 5 maanden relatie zonder d'r broek in te mogen.
Ten eerste, discussieren met een vrouw is zo goed als onmogelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Toevallig vanavond nog een hele discussie over gehad met een meisje dat christelijk is.
We zijn gelukkig niet allemaal zo kortzichtig.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ten eerste, discussieren met een vrouw is zo goed als onmogelijk
Ten tweede, discussieren met een gelovige is zo goed als onmogelijk..
Dus het was vast erg lastig?
Misschien wel de beste post van een kwarteeuwquote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ten eerste, discussieren met een vrouw is zo goed als onmogelijk
Ten tweede, discussieren met een gelovige is zo goed als onmogelijk..
Dus het was vast erg lastig?
Nee, 5 maand lang met je vinger lekker wroeten, om vervolgens nog niets verder te zijn gekomen!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
In der broek mogen en neuken zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.
Ervaringen mjonge.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
We zijn gelukkig niet allemaal zo kortzichtig.
Als dat op dat moment goed genoeg voor jou is, en je kan wachten tot zij er klaar voor is. Waarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, 5 maand lang met je vinger lekker wroeten, om vervolgens nog niets verder te zijn gekomen!
Serieus knuppel, ik heb ze in alle varianten gehad...quote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Met meisjes die meteen bovenop je springen.
Volgens mij probeer jij wel erg desperate punten te scoren hierquote:Op woensdag 16 september 2009 00:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Als dat op dat moment goed genoeg voor jou is, en je kan wachten tot zij er klaar voor is. Waarom niet?
Nee, want waarom zou ik vredesnaam hier punten proberen te scoren?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij wel erg desperate punten te scoren hier
Omdat je lult als een slijmende knuppel die probeert punten te scoren bij een gereformeerde snol.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou ik vredesnaam hier punten proberen te scoren?
Ah, je hebt uberhaupt de strekking van het verhaal niet begrepen.quote:
Jij mag dat best denken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Omdat je lult als een slijmende knuppel die probeert punten te scoren bij een gereformeerde snol.
Het ging over de eerste keer seks met je (nieuwe) vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, je hebt uberhaupt de strekking van het verhaal niet begrepen.
Hou dan ook maar op.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij mag dat best denken.
Maar ik zou niet weten bij wie ik hier punten zou moeten scoren.
dat hoeft toch niet persé een ontmaagding te zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ging over de eerste keer seks met je (nieuwe) vriendin.
Weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet persé een ontmaagding te zijn?
Het begon metquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Mstr is liev en Rauw. is ongevoelig als ik t zo lees.
Rauw is lief.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Mstr is liev en Rauw. is ongevoelig als ik t zo lees.
Wie zei dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Het begon met
Ik heb weinig zin meer in een relatie met m'n vriendin
Yea, hij zegt dat ie t meisje dumpt alstie dr niet direct kan neuken.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rauw is lief.![]()
Hoewel ik deze discussie niet gevolgd heb.
Krijg jij lekker `het heen en weer, kloothommel.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Plums het volgende:
Trouwens, ik heb iets gemist met het_hupt ofzo.
Serieus?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.
Die 2 FOKsters geneukt heeft.
Dat laatste wil iedereen graag geloven, maar het is onwaar. Naja, misschien heeft 'ie kyna geneuktquote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.
Die 2 FOKsters geneukt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |