Nee, want waarom zou ik vredesnaam hier punten proberen te scoren?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij wel erg desperate punten te scoren hier
Omdat je lult als een slijmende knuppel die probeert punten te scoren bij een gereformeerde snol.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou ik vredesnaam hier punten proberen te scoren?
Ah, je hebt uberhaupt de strekking van het verhaal niet begrepen.quote:
Jij mag dat best denken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Omdat je lult als een slijmende knuppel die probeert punten te scoren bij een gereformeerde snol.
Het ging over de eerste keer seks met je (nieuwe) vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, je hebt uberhaupt de strekking van het verhaal niet begrepen.
Hou dan ook maar op.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij mag dat best denken.
Maar ik zou niet weten bij wie ik hier punten zou moeten scoren.
dat hoeft toch niet persé een ontmaagding te zijn?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Het ging over de eerste keer seks met je (nieuwe) vriendin.
Weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet persé een ontmaagding te zijn?
Het begon metquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Mstr is liev en Rauw. is ongevoelig als ik t zo lees.
Rauw is lief.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:04 schreef Plums het volgende:
Mstr is liev en Rauw. is ongevoelig als ik t zo lees.
Wie zei dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Het begon met
Ik heb weinig zin meer in een relatie met m'n vriendin
Yea, hij zegt dat ie t meisje dumpt alstie dr niet direct kan neuken.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rauw is lief.![]()
Hoewel ik deze discussie niet gevolgd heb.
Krijg jij lekker `het heen en weer, kloothommel.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:08 schreef Plums het volgende:
Trouwens, ik heb iets gemist met het_hupt ofzo.
Serieus?quote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.
Die 2 FOKsters geneukt heeft.
Dat laatste wil iedereen graag geloven, maar het is onwaar. Naja, misschien heeft 'ie kyna geneuktquote:Op woensdag 16 september 2009 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het blijkt een veel te oude kerel te zijn, met een vrouw en 4 kinderen.
Die 2 FOKsters geneukt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |