Jap. Voluit meezingen en onthouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
Het klopt nog ookIk was te lief volgens haar
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
Het klopt nog ookIk was te lief volgens haar
En dan beginnen ze ook te zeiken. Het is ze echt nooit goed ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.
Wtf?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
En dan slopen ze ook je wasmachine nog
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
En dan slopen ze ook je wasmachine nog
Uitgaan, en dan weer eventjes sparen voor die laptop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Moh ik kan kiezen of ik ga zaterdag uit.
Of ik ga een laptop kopen.
Het is of of want ik niet genoeg geld voor beide
Maar uiteindelijk krabbelen ze toch weer terug.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan beginnen ze ook te zeiken. Het is ze echt nooit goed ook
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Uitgaan, en dan weer eventjes sparen voor die laptop.
Mits een goed feestje natuurlijk.
Sowieso, veel vrouwen houden wel van een beetje klootzak...quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms moet je vrouwen slecht behandelen, raar maar waar.
Dan uitgaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.
Dus dat wordt sowieso knallen.
Maar toch. Ik wil ook een laptop kopen
Ik geloofde het nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, veel vrouwen houden wel van een beetje klootzak...
Week wachten met de laptop?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap gaat met 3 klasgenoten en een vriend van klasgenoot.
Dus dat wordt sowieso knallen.
Maar toch. Ik wil ook een laptop kopen
Ik ken gasten die hun vriendin gewoon slaan en al, maar dat wijf wil hem voor geen goud kwijt (en nee, niet omdat ze bang is, want als hij wegloopt komt ze met hangende pootjes achter hem aan)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloofde het nooit.
Maar na de afgelopen 3 weken weet ik het zeker.
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschattenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geloofde het nooit.
Maar na de afgelopen 3 weken weet ik het zeker.
quote:
de 24 krijg ik weer stufi en ben ik jarigquote:
Geloof me, je bent eerder te lief dan te bitch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschatten
Heuyquote:
Stappen is prio nummer 1 op zon moment.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
[..]
de 24 krijg ik weer stufi en ben ik jarig
Dus opzich kan het wel.
Precies.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ken gasten die hun vriendin gewoon slaan en al, maar dat wijf wil hem voor geen goud kwijt (en nee, niet omdat ze bang is, want als hij wegloopt komt ze met hangende pootjes achter hem aan)
Meestal heb je het wel snel door.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze willen allemaal iets anders, altijd weer gokken/inschatten
KEIHARD!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
M'n ex afgelopen weken ook gewoon afgezeken en noem maar op.
En nu komt ze (weer) keihard achter me aan.
Bitches like being abused.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
M'n ex afgelopen weken ook gewoon afgezeken en noem maar op.
En nu komt ze (weer) keihard achter me aan.
En ook niet voor je knieënquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga slapen.
Hopelijk zijn de stoelen morgen wat zachter.![]()
(6 heats karten is niet leuk voor je rug)
Daar heb ik dan geen last van. Gast met wie ik was weer wel.quote:
Ik trek ook altijd oude schoenen aan als ik ga karten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan geen last van. Gast met wie ik was weer wel.
Vooral van schouders want constant heen en weer geslagen in die kart.
En mijn rechter schoen was van witte hak naar zwarte hak gegaan .
quote:
Zo hoort 't.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Myraela het volgende:
Dus, terwijl iemand mijn huiswerk maakt, kom ik maar hierheen.
Wie en wat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Myraela het volgende:
Dus, terwijl iemand mijn huiswerk maakt, kom ik maar hierheen.
Nice.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend van me, maakt even een FED "voorbeeldje".![]()
Beetje poetsen en het was weer weg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik trek ook altijd oude schoenen aan als ik ga karten.
Eerste 2 heats gaan altijd makkelijk, maar elke heet erna merk je steeds sneller dat je last van je armen krijgt van vermoeidheid.
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Beetje poetsen en het was weer weg.![]()
Maar die laatste ging wel het lekkerst.
Dan ken je de baan al vrij goed.
Dat blijft toch altijd een probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar die kartmeet van PUB moet ook altijd nog eens.
Maar dat is een gevalletje animo genoeg. Tegelijkertijd tijd vrij niet
Ja volgende week is denk ik wel beter ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Valt mee.
Trouwens, 'date' is naar volgende week verschoven
Jep. Moet ook wel wat aan te doen zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat blijft toch altijd een probleem.
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja volgende week is denk ik wel beter ja.
![]()
![]()
![]()
Gewoon niet moeilijk doen en proberen een andere datum te zoeken als er 3 niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jep. Moet ook wel wat aan te doen zijn.
Allebei geen tijd, en dat is serieus zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef KingGone het volgende:
[..]
In mijn documenten ?![]()
![]()
Nee. Maar wat is de reden?
Nee idd, Ik zal wel wat data prikken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon niet moeilijk doen en proberen een andere datum te zoeken als er 3 niet kunnen.
Ze ontloopt je keihard!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Allebei geen tijd, en dat is serieus zo.
Dat is nou niet echt in de buurt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee idd, Ik zal wel wat data prikken.
Weet je een baan die leuk is in de buurt van Utrecht ?
Lelystad schijnt een goede te zitten.
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ze ontloopt je keihard!
Maar oké.
Nah als de verbinding maar goed is joh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt in de buurt.
Geniaal topic ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
Ik weet niet of jullie het_hupt kennen, is mod geweest in ONz en all-round kutuser. Als je hem kende wist je dat hij een enorme foboplayer was. Zat altijd op iedereen te geilen en berichten te sturen.
Anyway, nu blijkt het een 45-jarige vent te zijn met een vrouw en 4 kinderen. En zonder dat zijn vrouw het weet heeft hij in de tussentijd bij 2 FOK!sters den zoute haring in den mossel gestoken. En hij blijkt andere vrouwen gestalkt te hebben en dergelijke.
DUMDUMDUMMMMM.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
Ik weet niet of jullie het_hupt kennen, is mod geweest in ONz en all-round kutuser. Als je hem kende wist je dat hij een enorme foboplayer was. Zat altijd op iedereen te geilen en berichten te sturen.
Anyway, nu blijkt het een 45-jarige vent te zijn met een vrouw en 4 kinderen. En zonder dat zijn vrouw het weet heeft hij in de tussentijd bij 2 FOK!sters den zoute haring in den mossel gestoken. En hij blijkt andere vrouwen gestalkt te hebben en dergelijke.
DUMDUMDUMMMMM.
Om Utrecht zitten er een aantalquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee idd, Ik zal wel wat data prikken.
Weet je een baan die leuk is in de buurt van Utrecht ?
Lelystad schijnt een goede te zitten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
WTF?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
Hahahaha..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
Hehe. Ik geloofde je wel hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Ik zei: Wanneer spreken we af? Ik denk eerlijk gezegd dat het volgende week wordt, want deze week heb ik niet zoveel tijd meer.
En toen zei zij: Ik heb ook weinig tijd, dus dan doen we het wel volgende week, vind ik een goed idee
weet ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
http://fotoboek.fok.nl/kynaquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:39 schreef raaavi het volgende:
[..]wie zijn de 2 mossels in dit verhaal?
Wat mooi gezegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef Daniane het volgende:
The greatest revenge to a girl that steals your man is to let her have him, because a truly good man can never be stolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, wat een flapdrol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:37 schreef MASD het volgende:
Gedoe in ONZ..
DUMDUMDUMMMMM.
Brand was al tijden bekend volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/kyna
http://fotoboek.fok.nl/brandx (hij heeft lef. Moet ik hem toegeven).
pics van die kyna?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/kyna
http://fotoboek.fok.nl/brandx (hij heeft lef. Moet ik hem toegeven).
Hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef MASD het volgende:
Leesvoer voor de geïnteresseerden:
Mis hier *Het_hupt*
Mis *hier* het_hupt II (nog aan de gang)
*UPDATE*
Hij blijkt een 16-jarige zoon met een handicap te hebben. (!)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef yvonne het volgende:
Ik vind dit een van de bizarste zaken op FOK!
Heb ik behoefte deze man tot op het bot te laten fileren, nee, er zijn rondom deze man genoeg mensen die mede slachtoffer worden daardoor
Heb ik behoefte de vrouwen op FOK! te slachtofferen en te laten fileren?
Ook al niet.
Dat hier flink iets mis zit lijkt me duidelijk.
Maar om het FOK tribunaal hier op los te laten waar zo in het kort te lezen behoorlijk wat schade aangericht kan worden lijkt me ook niet nodig.
What to do what to do.
Iig op slot voor de nacht en mocht het nodig zijn een unban voor hh om hem iig zelf het woord te kunnen laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |