Ja maar ik wil er nu van af zijn, de dokter zegt dat er geen medicijnen oid voor zijn (ook hij moest eerst glimlachen/brommend lachen toen ik het verhaal voor het eerst aan hem vertelde). wil er gewoon van af zijn, waarom heb ik dit nou weer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef trovey het volgende:
Wordt vanzelf wel minder TS als je ouder wordt, ik weet het, dit antwoord geeft weinig troost
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef Motorklok het volgende:
Ik ben net nieuw op dit forum dus ik stel me eerst even voor: ben Florian, 14 jaar, man, scholier. Bijbaantje: geen.
Oke niet lachen maar nu komt het, de meiden deden precies hetzelfde en zo kwam er een rondborstig meisje in onze ruimte te staan. Ze keek heel opwindend één voor één de jongens aan (ik was de 3e in de kring), bij de 1e jongen knipoogde ze, wat ze vervolgens ook - ietsjes uitgebreider/opwindender - bij de 2e jongen deed. Toen was ik aan de beurt: ik voelde het al een beetje aankomen, maar pas toen ze 1 oog dicht had kwam de climax: ik kromp half ineen van mijn orgasme. Aangezien ik al een tijdje droog stond kwam er enorm veel spul uit wat een hele donkere vlek veroorzaakte in mijn onderbroek. Iedereen moest lachen en iedereen wees naar mij. vervolgens pakte ik snel mijn kleren en rende weg. Dit was vorige week.
Alle pubers komen spontaan klaar? Oow gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:05 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd, u bent nu officieel een pubertje.
Eh nee, dat is dus niet waar. Ik zou naar de dokter gaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:06 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Alle pubers komen spontaan klaar? Oow gelukkig
Ja op zich is dat wel een goed idee, alleen geen maandverband natuurlijk gekkie, misschien wel iets van wc-papier of keuken-papier. iets in die richting.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maandverband instoppen, dan zie je niet zo snel vlekken
Maak je zoveel herrie als je komt dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Ja op zich is dat wel een goed idee, alleen geen maandverband natuurlijk gekkie, misschien wel iets van wc-papier of keuken-papier. iets in die richting.
En anders kan ik ook gewoon doen of ik nies of kuch?
Ik detecteer een volwassen dude die zich onder een andere account voordoet als een kind van veertien maar moeite heeft met het juist toepassen van het daarbij behorende taalgebruik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Ja op zich is dat wel een goed idee, alleen geen maandverband natuurlijk gekkie, misschien wel iets van wc-papier of keuken-papier. iets in die richting.
maandverband houdt meer tegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef Motorklok het volgende:
[..]
nee maar ik krimp wel half ineen zeg maar, kan ik niets aan doen. Dus lijkt soms alsof ik een spasm-attack heb. :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak je zoveel herrie als je komt dan?
Jij denkt dat 10 jongens naakt met elkaar onder de douche wat gaan lummelen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef Andiamo het volgende:
[..]
je staat te douchen in je onderbroek.........
Als je samen doucht hoef je nog niet direct elkaar keihard in de kont te nemen hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Jij denkt dat 10 jongens naakt met elkaar onder de douche wat gaan lummelen?
nee maar gewoon beetje kloten enzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Als je samen doucht hoef je nog niet direct elkaar keihard in de kont te nemen hoor
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik je even aftrekken? De druk van de ketel halen...
Ruk je af voordat je naar school gaat. Totdat je groot genoeg bent om niet spontaan klaar te komen bij alles wat er vrouwelijk uitziet. Tadaa, opgelost.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Ik ben niet dom hoor.;) wil alleen van mn probleem afgeholpen worden
Misschien ging het helemaal niet om vrouwenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ruk je af voordat je naar school gaat. Totdat je groot genoeg bent om niet spontaan klaar te komen bij alles wat er vrouwelijk uitziet. Tadaa, opgelost.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Ja en dan? wat moet ik met een elastiek om me lul ik kom nog net zo makkelijk dan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ruk je af voordat je naar school gaat. Totdat je groot genoeg bent om niet spontaan klaar te komen bij alles wat er vrouwelijk uitziet. Tadaa, opgelost.
dan kan ik dus elke ochtendom half 7 opstaan om te gaan rukken? wat moeten de andere huisleden daar wel niet van vinden: florian wat sta je vroeg op je gaat toch niet rukken he?quote:
Maar de vraag is, douchen die meisjes ook in hun ondergoed !quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef IQM het volgende:
Overigens wel geil, zo'n 14-jarig meisje met dikke jetsers die je doucheruimte binnenkomt.Ik had het wel geweten.
Doe het in de badkamer. Alsof je anders niet naar de wc gaat 's morgens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Motorklok het volgende:
[..]
dan kan ik dus elke ochtendom half 7 opstaan om te gaan rukken? wat moeten de andere huisleden daar wel niet van vinden: florian wat sta je vroeg op je gaat toch niet rukken he?
ja, als je t met je hele huis deelt, geniet in stiltequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Motorklok het volgende:
[..]
dan kan ik dus elke ochtendom half 7 opstaan om te gaan rukken? wat moeten de andere huisleden daar wel niet van vinden: florian wat sta je vroeg op je gaat toch niet rukken he?
Motorklok heeft niks verkeerd gedaan. Geen reden om hem te 'ontmaskeren'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boohoo, ik ontmasker alleen trolls/klonen en vervelende ventjes zoals jij, Diederick.
Nee die meisjes douchen naakt... nee natuurlijk douchen ze met ondergoed wat denk jij? jij zit zeker niet op een sport? want bijna bij elke sport douche je na afloop (in onderbroek)...quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar de vraag is, douchen die meisjes ook in hun ondergoed !
Ps: wie doucht er nou weer in zijn ondergoed![]()
Ps Ps: als je onder de douche staat, dan is je onderbroek toch al helemaal nat en valt jouw vlek echt niet op![]()
Wat voor cupmaat had dat meisje, dat bij jullie de doucheruimte inkwam, ongeveer, denk je? B? C?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Nee die meisjes douchen naakt... nee natuurlijk douchen ze met ondergoed wat denk jij? jij zit zeker niet op een sport? want bijna bij elke sport douche je na afloop (in onderbroek)...
en nee dat goedje zorgt voor nog een extra donkerder vlek zeg maar wat wel opvalt, helemaal als je onderbroek lichte kleuren heeft
euhm.. bij mij op school douchten we nooit na de gym, deden we lekker thuis..quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Nee die meisjes douchen naakt... nee natuurlijk douchen ze met ondergoed wat denk jij? jij zit zeker niet op een sport? want bijna bij elke sport douche je na afloop (in onderbroek)...
en nee dat goedje zorgt voor nog een extra donkerder vlek zeg maar wat wel opvalt, helemaal als je onderbroek lichte kleuren heeft
Donker kleurige onderbroek aandoen, valt het minder opquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
ja nja wij douchen altijd zodat we nog ff kunnen kloten en later kunnen komen voor de volgende les zeg maar.. en ja dat kun je wel zien als een hele groep naar je kijktquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. bij mij op school douchten we nooit na de gym, deden we lekker thuis..
buiten dat, als iets doorweekt is van de douche, kan je echt niet meer zien of er nog meer nattigheid op zit hoor
2de klas is altijd oversekst, hoort er allemaal bij. Iedereen heeft wel een beschamend moment in de 2de I guessquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Motorklok het volgende:
[..]
ja nja wij douchen altijd zodat we nog ff kunnen kloten en later kunnen komen voor de volgende les zeg maar.. en ja dat kun je wel zien als een hele groep naar je kijkt
of je maakt je haren nat onder de douche..quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Motorklok het volgende:
[..]
ja nja wij douchen altijd zodat we nog ff kunnen kloten en later kunnen komen voor de volgende les zeg maar.. en ja dat kun je wel zien als een hele groep naar je kijkt
Gymlessen zijn bij ons altijd je laatste uren van de dag. 1ste en 2de klassers hebben het nog wel eens anders, maar die stinken meestal sowieso, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je maakt je haren nat onder de douche..
onze geschiedenisleraar wilde altijd zeker weten dat we hadden gedoucht, omdat ie niet wilde dat we stonken in de klas, dus we maakten altijd onze handoeken en haren nat, maar t viel nooit op dat onze make up nog geweldig zat![]()
en daarbij, t is niet alsof wij zweetten tijdens de les, van aan de kant zitten ga je niet echt zweten
ben gelukkig al lang klaar met schoolquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gymlessen zijn bij ons altijd je laatste uren van de dag. 1ste en 2de klassers hebben het nog wel eens anders, maar die stinken meestal sowieso, dus dat maakt niet uit.
Ik heb jaren teamsporten gedaan, en als we iets niet deden was het in je onderbroek douchen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Nee, ik zit inderdaad niet op een sport. Ik doe aan een sportquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
woow jij bent niet zo slim he? jij denkt serieus dat wij nadat we hebben gedouched met onze onderbroek doodleuk onze broek pakken en die over die natte dingen heen trekken? ga toch weg man..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik zit inderdaad niet op een sport. Ik doe aan een sport![]()
En die sport heet tennis en zoals je vielleicht al weet is dat geen teamsport.
Verder doucht men gewoon naakt of anders altijd nog met een zwembroek aan. Ik heb nog nooit een hele groep preutse kindertjes in hun ondergoed zien douchen
Dat zit trouwens ook zo lekker als je de rest van de dag nog met een natte onderbroek mag rondlopen, dan lijkt het wel alsof de hele klas in zijn broek heeft gepist
om je vorige bericht te beantwoorden; Ja tis echt waar..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Aboojo het volgende:
Trouwens je komt klaar zonder een stijve? Hoe voelt dat? Is mij nog nooit gelukt namelijk...
Het is een mannetjes-penis!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Motorklok het volgende:
[..]
om je vorige bericht te beantwoorden; Ja tis echt waar..
nah kan het niet echt goed beschrijven maar ik weet een paar tellen vantevoren wel dat het komt, hij wordt namelijk ietsjes verstevigd en dan komt de boel
Goed werkquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oke. Ik heb de hyves gegevens etc verwijderd, en die wil ik ook niet meer gepost zien worden!
Probeer TS te helpen met zijn vraag zoals in de OP beschreven, en als je er niets nuttigs over te melden hebt dan blijf je hier maar weg.
Motorklok, als je je topic liever gesloten wilt hebben mag je me daar een personal message over sturen (op het witte envelopje bij m'n naam klikken)!
Dan heb je weinig keus jongen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
even voor de duidelijkheid: eerder rukken ofzo helpt niet.
Neuk een meissie en kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
dan ruk je wat later...quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
Hahahaquote:
Al geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:48 schreef Motorklok het volgende:
Jij bent nog maagd? Ooit gehoord van glijmiddel?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
Altijd een condoom dragen? Heb je iig geen last van een natte onderbroek
that's what i saidquote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Mr.Chippie het volgende:
Altijd een condoom dragen? Heb je iig geen last van een natte onderbroek
Hij komt al klaar als dat meisje wat tegen hem zegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Kaboutertje_X het volgende:
[..]
Neuk een meissie en kijken hoe dat gaat.
Ja wel boeiend, nu hij het zo zegt; Ik heb nog nooit iemand hier op school 'huisgenoten' horen zeggenquote:
Je hebt ze ook zonder, hequote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd? Ooit gehoord van glijmiddel?
Als we zo gaan beginnen, ik had die tip gisteren al bijna meteen gepost.quote:
Dat heb ik echt werkelijk bij geen enkele club, sport of zelfs school (vanaf eerste klas middelbare school zelfs) ooit in mijn onderbroek gedaan..... mjah ik kan aan één kant begrijpen dat het een beetje raar is als die meiden vlak om de hoek zittenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
Je kan niet spuiten met een slappe, dan zou je namelijk blaasontsteking en weet ik veel wat nog meer kunnen oplopenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Motorklok het volgende:
[..]
om je vorige bericht te beantwoorden; Ja tis echt waar..
Alles kan.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan niet spuiten met een slappe, dan zou je namelijk blaasontsteking en weet ik veel wat nog meer kunnen oplopen
Dat vind ik best een goede. Met een foto van je buurmeisje op je mobiel ben je binnen 1 seconde klaarquote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Chai het volgende:
Btw TS kun je elke pauze niet ff naar de wc. Zo te horen is dat bij jou zo gepiept.
... kom ik na de pauze te laat in de les: ''waar was je Florian?'' ''ja sry moest nog ff fappen op toilet m'neer''quote:Op woensdag 16 september 2009 17:16 schreef Chai het volgende:
Btw TS kun je elke pauze niet ff naar de wc. Zo te horen is dat bij jou zo gepiept.
Heb je wel kort pauze dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Motorklok het volgende:
[..]
... kom ik na de pauze te laat in de les: ''waar was je Florian?'' ''ja sry moest nog ff fappen op toilet m'neer''
dat gaat dus niet werken..
het is ook niet zo dat als ik begin te fappen ik meteen aan 't spuiten ben. Ik bedoel, ik heb wel even tijd nodigquote:
Nou als ik je verhaal zo lees dacht ik dat dat niet echt lang zou duren.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Motorklok het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat als ik begin te fappen ik meteen aan 't spuiten ben. Ik bedoel, ik heb wel even tijd nodig
Dat is dus mijn probleem, dat het soms in 1x komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als ik je verhaal zo lees dacht ik dat dat niet echt lang zou duren.
Welnee, denk gewoon aan het woord "meisje" en jij sproeit in de rondte als een malle.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Motorklok het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat als ik begin te fappen ik meteen aan 't spuiten ben. Ik bedoel, ik heb wel even tijd nodig
Maar als het gebeurt, ben je dan niet al van tevoren best wel geil? Of is dat ook hartstikke ineens..quote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef Motorklok het volgende:
Vndaag heb ik gelukkig dit probleem niet gehad op school
Beetje, niet dat ik botergeil ben ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als het gebeurt, ben je dan niet al van tevoren best wel geil? Of is dat ook hartstikke ineens..
Jij hebt echt niet meer dan 20 minuten nodig om te fappen als jij al klaarkomt als jij een naakte vrouw ziet of wanneer een meisje naar jou knipoogtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Motorklok het volgende:
[..]
ik zie anders een gat met een verhaal eromheenquote:
Das habe ich doch schon gesagtquote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zie anders een gat met een verhaal eromheen
geen enkele vent kan spuiten met eens slappe...
Moet je een condoom hebben gebruikt om niet meer maagd te zijn ?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd? Ooit gehoord van glijmiddel?
Nog zo'n:quote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef player-boy het volgende:
op welke sgool zit jij![]()
wil ik ook![]()
bij ons zijn er aparte douches en meisjes jongens kunnen egt neit bij mekaar hoor
nee ik meen het..... dan zou ik mezelf bij de meisjes laten duwenquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
Je zou maar in de achtbaan klaarkomen, juist in de looping.
Nooit meegemaakt bij voetbal. Iedereen was naakt behalve diegenen die onzeker waren over zichzelf, die douchten nml helemaal niet. En tsja, andere sekse dichtbij, ik werd er niet anders van destijds. Korfbal gebruikte onze kleedkamers ook. maar nu was ik in mijn puberteit sowieso geen vrouwenjager.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
korfbal chicksquote:Op donderdag 17 september 2009 11:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt bij voetbal. Iedereen was naakt behalve diegenen die onzeker waren over zichzelf, die douchten nml helemaal niet. En tsja, andere sekse dichtbij, ik werd er niet anders van destijds. Korfbal gebruikte onze kleedkamers ook. maar nu was ik in mijn puberteit sowieso geen vrouwenjager.
Toen we 9 waren ofzo keken we weleens voor de lol door het raam bij de douches. Maar that's it.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij denkt: Als zijn gulp dan open staat geeft hij de chickies achterin een facial!![]()
![]()
misschien moet je het hele topic doorlezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Syana het volgende:
Wel spuiten en geen Pinokkio worden daar beneden?
Volgens mij heb jij gewoon een gat/ meerdere gaten?
En nee, dat slaat niet alleen op je verhaal.
Waar heb je 't over?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef Japsnars het volgende:
MOTORKLOK IS EEN OPLICHTER!!!!
Vanavond in Radar!!!
Dat de show nu wel voorbij is, kloontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |