quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef Fredo55 het volgende:
Je zou maar in de achtbaan klaarkomen, juist in de looping.
Nooit meegemaakt bij voetbal. Iedereen was naakt behalve diegenen die onzeker waren over zichzelf, die douchten nml helemaal niet. En tsja, andere sekse dichtbij, ik werd er niet anders van destijds. Korfbal gebruikte onze kleedkamers ook. maar nu was ik in mijn puberteit sowieso geen vrouwenjager.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Motorklok het volgende:
[..]
Nee die meisjes douchen naakt... nee natuurlijk douchen ze met ondergoed wat denk jij? jij zit zeker niet op een sport? want bijna bij elke sport douche je na afloop (in onderbroek)...
korfbal chicksquote:Op donderdag 17 september 2009 11:14 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt bij voetbal. Iedereen was naakt behalve diegenen die onzeker waren over zichzelf, die douchten nml helemaal niet. En tsja, andere sekse dichtbij, ik werd er niet anders van destijds. Korfbal gebruikte onze kleedkamers ook. maar nu was ik in mijn puberteit sowieso geen vrouwenjager.
Toen we 9 waren ofzo keken we weleens voor de lol door het raam bij de douches. Maar that's it.
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij denkt: Als zijn gulp dan open staat geeft hij de chickies achterin een facial!![]()
![]()
misschien moet je het hele topic doorlezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Syana het volgende:
Wel spuiten en geen Pinokkio worden daar beneden?
Volgens mij heb jij gewoon een gat/ meerdere gaten?
En nee, dat slaat niet alleen op je verhaal.
Waar heb je 't over?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef Japsnars het volgende:
MOTORKLOK IS EEN OPLICHTER!!!!
Vanavond in Radar!!!
Dat de show nu wel voorbij is, kloontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |