Ik ben net nieuw op dit forum dus ik stel me eerst even voor: ben Florian, 14 jaar, man, scholier. Bijbaantje: geen.
Jongens 'k heb een groot probleem. vanaf mijn geboorte heb ik een afwijking, het stelt niet super veel voor, maar het kan knap lastig zijn.
Oke niet lachen: soms, als ik iets opwindends zie kom ik spontaan klaar. Zo zijn er laatst 2 gebeurtenissen gebeurd die mijn leven spontaan hebben veranderd. Om te beginnen: vorige week had ik gym en na gym douchen we altijd. We hebben zeg maar 1 doucheruimte voor de jongens en 1 doucheruimte voor de meiden. Deze keer waren de jongens uit mijn klas weer 's aan het klieren met de deur die deze 2 ruimtes direct aan elkaar verbindt. Na verloop van tijd durfden beide partijen - jongens en meisjes - steeds meer. Zo duwden wij een jongen naar de douches van de meisjes en deden we de deur dicht. God mag weten wat er toen gebeurde want die jongen hebben we niet meer teruggezien.
Oke niet lachen maar nu komt het, de meiden deden precies hetzelfde en zo kwam er een rondborstig meisje in onze ruimte te staan. Ze keek heel opwindend één voor één de jongens aan (ik was de 3e in de kring), bij de 1e jongen knipoogde ze, wat ze vervolgens ook - ietsjes uitgebreider/opwindender - bij de 2e jongen deed. Toen was ik aan de beurt: ik voelde het al een beetje aankomen, maar pas toen ze 1 oog dicht had kwam de climax: ik kromp half ineen van mijn orgasme. Aangezien ik al een tijdje droog stond kwam er enorm veel spul uit wat een hele donkere vlek veroorzaakte in mijn onderbroek. Iedereen moest lachen en iedereen wees naar mij. vervolgens pakte ik snel mijn kleren en rende weg. Dit was vorige week.
Helaas is er vandaag iets soortgelijks gebeurd. Het begon allemaal om 13:15 uur, toen mijn les aardrijkskunde begon. De leraar had ons de week daarvoor beloofd om een video te gaan bekijken deze lees en dus keken we 5 minuten later naar 'Nature's secrets'. Kort samengevat ging het over het bevruchtingsproces, en nou ja je raadt het al: de makers hadden soms erg blote plaatjes in beeld laten brengen. Meisjes giechelden, jongens lachten en ik kwam weer eens klaar. Deze keer viel het niet meteen op, ondanks dat ik er zo erg van baalde dat ik een beetje paranoïde werd tijdens dat moment. Ik dacht bijvoorbeeld dat iedereen het spuiten kon horen, ook deze keer kwam er niet weinig uit. Toch moet iets van mij de aandacht van de leraar hebben getrokken, aangezien hij een grapje maakte: 'Kun je het nog houden Florian (= me)?'. De hele klas bulderde het uit, de leraar snapte eerst niet goed waarom er in tegenstelling tot anders enorm veel gelachen werd. Later werd de leraar duidelijk dat de rest van de klas wel al van mijn probleem wist (spontaan klaarkomen). Ik werd ontzéttend rood. Alle meisjes begonnen naar me te fluiten en te knipogen en sexy moves te doen, ik wist het allemaal niet meer. Ook deze keer rende ik weg om vervolgens met een sprint op de fiets naar huis te racen. Eenmaal daar aangekomen trok ik mijn natte ondergoed uit om een douche te nemen en nu typ ik dit verhaal.
Hopelijk hebben jullie wat tips/opmerkingen over mij om dit soort situaties te kunnen mijden of om dit minder laten op te vallen (bedenk wel dat ik het niet altijd zelf in de hand heb).
groetjes
EEH JIJ, JA JIJ MET JE HOOFD.