abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72773096
Ik ben net nieuw op dit forum dus ik stel me eerst even voor: ben Florian, 14 jaar, man, scholier. Bijbaantje: geen.

Jongens 'k heb een groot probleem. vanaf mijn geboorte heb ik een afwijking, het stelt niet super veel voor, maar het kan knap lastig zijn.

Oke niet lachen: soms, als ik iets opwindends zie kom ik spontaan klaar. Zo zijn er laatst 2 gebeurtenissen gebeurd die mijn leven spontaan hebben veranderd. Om te beginnen: vorige week had ik gym en na gym douchen we altijd. We hebben zeg maar 1 doucheruimte voor de jongens en 1 doucheruimte voor de meiden. Deze keer waren de jongens uit mijn klas weer 's aan het klieren met de deur die deze 2 ruimtes direct aan elkaar verbindt. Na verloop van tijd durfden beide partijen - jongens en meisjes - steeds meer. Zo duwden wij een jongen naar de douches van de meisjes en deden we de deur dicht. God mag weten wat er toen gebeurde want die jongen hebben we niet meer teruggezien.

Oke niet lachen maar nu komt het, de meiden deden precies hetzelfde en zo kwam er een rondborstig meisje in onze ruimte te staan. Ze keek heel opwindend één voor één de jongens aan (ik was de 3e in de kring), bij de 1e jongen knipoogde ze, wat ze vervolgens ook - ietsjes uitgebreider/opwindender - bij de 2e jongen deed. Toen was ik aan de beurt: ik voelde het al een beetje aankomen, maar pas toen ze 1 oog dicht had kwam de climax: ik kromp half ineen van mijn orgasme. Aangezien ik al een tijdje droog stond kwam er enorm veel spul uit wat een hele donkere vlek veroorzaakte in mijn onderbroek. Iedereen moest lachen en iedereen wees naar mij. vervolgens pakte ik snel mijn kleren en rende weg. Dit was vorige week.

Helaas is er vandaag iets soortgelijks gebeurd. Het begon allemaal om 13:15 uur, toen mijn les aardrijkskunde begon. De leraar had ons de week daarvoor beloofd om een video te gaan bekijken deze lees en dus keken we 5 minuten later naar 'Nature's secrets'. Kort samengevat ging het over het bevruchtingsproces, en nou ja je raadt het al: de makers hadden soms erg blote plaatjes in beeld laten brengen. Meisjes giechelden, jongens lachten en ik kwam weer eens klaar. Deze keer viel het niet meteen op, ondanks dat ik er zo erg van baalde dat ik een beetje paranoïde werd tijdens dat moment. Ik dacht bijvoorbeeld dat iedereen het spuiten kon horen, ook deze keer kwam er niet weinig uit. Toch moet iets van mij de aandacht van de leraar hebben getrokken, aangezien hij een grapje maakte: 'Kun je het nog houden Florian (= me)?'. De hele klas bulderde het uit, de leraar snapte eerst niet goed waarom er in tegenstelling tot anders enorm veel gelachen werd. Later werd de leraar duidelijk dat de rest van de klas wel al van mijn probleem wist (spontaan klaarkomen). Ik werd ontzéttend rood. Alle meisjes begonnen naar me te fluiten en te knipogen en sexy moves te doen, ik wist het allemaal niet meer. Ook deze keer rende ik weg om vervolgens met een sprint op de fiets naar huis te racen. Eenmaal daar aangekomen trok ik mijn natte ondergoed uit om een douche te nemen en nu typ ik dit verhaal.

Hopelijk hebben jullie wat tips/opmerkingen over mij om dit soort situaties te kunnen mijden of om dit minder laten op te vallen (bedenk wel dat ik het niet altijd zelf in de hand heb).

groetjes
EEH JIJ, JA JIJ MET JE HOOFD.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:58:34 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72773148
ruilen overal op klaarkomen geweldig je moet effe naar de dokter gaan en daar je probleem uitleggen volgens mij heb je daar tegenwoordig wel een middeltje voor ( je hoeft je nergens voor te schamen)
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:59:09 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72773166
Sorry, zo bedoelde ik het niet. Heb nu alles gelezen en heb wel medelijden met je. Zal waarschijnlijk wel bij de puberteit horen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:00:22 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72773210
Maar even serieus, ga maar naar sexwoordenboek.nl's forum. Vraag daar maar om raad, misschien vind je meer met hetzelfde probleem.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72773242
Wordt vanzelf wel minder TS als je ouder wordt, ik weet het, dit antwoord geeft weinig troost
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72773275
Ik heb moeite om dit te geloven.
pi_72773295
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef trovey het volgende:
Wordt vanzelf wel minder TS als je ouder wordt, ik weet het, dit antwoord geeft weinig troost
Ja maar ik wil er nu van af zijn, de dokter zegt dat er geen medicijnen oid voor zijn (ook hij moest eerst glimlachen/brommend lachen toen ik het verhaal voor het eerst aan hem vertelde). wil er gewoon van af zijn, waarom heb ik dit nou weer?
pi_72773362
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb moeite om dit te geloven.
Wat geloof je niet?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:05:14 #9
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72773382
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef Motorklok het volgende:
Ik ben net nieuw op dit forum dus ik stel me eerst even voor: ben Florian, 14 jaar, man, scholier. Bijbaantje: geen.

Oke niet lachen maar nu komt het, de meiden deden precies hetzelfde en zo kwam er een rondborstig meisje in onze ruimte te staan. Ze keek heel opwindend één voor één de jongens aan (ik was de 3e in de kring), bij de 1e jongen knipoogde ze, wat ze vervolgens ook - ietsjes uitgebreider/opwindender - bij de 2e jongen deed. Toen was ik aan de beurt: ik voelde het al een beetje aankomen, maar pas toen ze 1 oog dicht had kwam de climax: ik kromp half ineen van mijn orgasme. Aangezien ik al een tijdje droog stond kwam er enorm veel spul uit wat een hele donkere vlek veroorzaakte in mijn onderbroek. Iedereen moest lachen en iedereen wees naar mij. vervolgens pakte ik snel mijn kleren en rende weg. Dit was vorige week.

En daarnaast is het niet zo dat er ineens veel meer uit komt na een lange periode zonder orgasmes
Go learn your biology young grasshopper
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_72773395
Gefeliciteerd, u bent nu officieel een pubertje.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:06:33 #11
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_72773428
af en toe de wc opduiken op school om eens flink te rukken? tijdens de gymles ofzo, en maak je met een grapje ervanaf ipv weg te rennen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_72773429
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:05 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd, u bent nu officieel een pubertje.
Alle pubers komen spontaan klaar? Oow gelukkig
pi_72773462
De oplossing.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:09:49 #14
167837 remmertjuh
One of us is going down
pi_72773535
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:06 schreef Motorklok het volgende:

[..]

Alle pubers komen spontaan klaar? Oow gelukkig
Eh nee, dat is dus niet waar. Ik zou naar de dokter gaan als ik jou was
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:10:18 #15
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_72773549
maandverband instoppen, dan zie je niet zo snel vlekken
pi_72773606
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maandverband instoppen, dan zie je niet zo snel vlekken
Ja op zich is dat wel een goed idee, alleen geen maandverband natuurlijk gekkie, misschien wel iets van wc-papier of keuken-papier. iets in die richting.

En anders kan ik ook gewoon doen of ik nies of kuch?
pi_72773629
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef Motorklok het volgende:

[..]

Ja op zich is dat wel een goed idee, alleen geen maandverband natuurlijk gekkie, misschien wel iets van wc-papier of keuken-papier. iets in die richting.

Maak je zoveel herrie als je komt dan?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:12:55 #18
158452 IQM
I am the one
pi_72773640
quote:

[..]

Ik detecteer een volwassen dude die zich onder een andere account voordoet als een kind van veertien maar moeite heeft met het juist toepassen van het daarbij behorende taalgebruik.

Obvious clone is obvious.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:13:21 #19
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_72773647
quote:

[..]

maandverband houdt meer tegen
en blijft niet aan je piemol plakken
pi_72773676
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maak je zoveel herrie als je komt dan?
nee maar ik krimp wel half ineen zeg maar, kan ik niets aan doen. Dus lijkt soms alsof ik een spasm-attack heb. :S

mja 5 seconden lang kuchen en niezen en heen en weer wippen op mijn stoel komt ook zo raar over he
pi_72773743
Nasty shit...

Dokter... mensen met het symdroom van down gebruiken vaak lustremmers, misschien is dat wat voor je!
pi_72773833
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef Andiamo het volgende:

[..]

je staat te douchen in je onderbroek.........
Jij denkt dat 10 jongens naakt met elkaar onder de douche wat gaan lummelen?
pi_72773844
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Motorklok het volgende:

[..]

Jij denkt dat 10 jongens naakt met elkaar onder de douche wat gaan lummelen?
Als je samen doucht hoef je nog niet direct elkaar keihard in de kont te nemen hoor
pi_72773875
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Als je samen doucht hoef je nog niet direct elkaar keihard in de kont te nemen hoor
nee maar gewoon beetje kloten enzo
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:24:23 #25
158452 IQM
I am the one
pi_72774003
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:23 schreef IQM het volgende:

[..]

Zal ik je even aftrekken? De druk van de ketel halen...

3:41
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')