Vergeet de toto nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik mis gamma, gilette en Radio 538 in de op
538 ????????????quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja genee zei dat je kaarten kon winnen via radio 538quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
oke gemist..sowwy !quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja genee zei dat je kaarten konden winnen via radio 538
Ja hoe kom je er op.quote:
heerlijk hoe Gijp vertelt eroverquote:
hij heeft gelijk spelers als Bak Nielsen moeten gewoon de bal veroveren en doorspelen naar de meer creatiever spelers. Je staat toch voor lul als speler bij je publiek als je dit doetquote:
Hans heeft het voetbalverstand van een borrelnootje. Maar hier had hij gewoon een goede opstelling. Johan zeurde gewoon om weer eens te provoceren, het sloeg totaal nergens opquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:52 schreef Trystar het volgende:
Johan ging wel erg te keer tegen Hansie
Nee Stenders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef Thieske het volgende:
Geniaal weer.
De sponsoring ligt er zo dik bovenop dat het leuk wordt. Slim gedaan.
Ving ik nu op dat komende vrijdag Edwin Evers er zit? Dat is in ieder geval een betere gast dan die presentator van Netwerk (?) afgelopen week.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag in de metro trouwens dat René, Franz Beckenbauer ook Fransie noemde.. In die reclame van Vodafone met Kieft.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag in de metro trouwens dat René, Franz Beckenbauer ook Fransie noemde.. In die reclame van Vodafone met Kieft.![]()
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hans heeft het voetbalverstand van een borrelnootje. Maar hier had hij gewoon een goede opstelling. Johan zeurde gewoon om weer eens te provoceren, het sloeg totaal nergens op
Was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef Evertjan het volgende:
fragment zat ook net in de tv draait door bij DWDD
Qua iets anders wel dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.
Hans, ben jij het?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef El-Salvador het volgende:
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.
Ben het er wel aardig mee eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef dddour het volgende:
Hans, ben jij het?
Ik me niet voorstellen dat iemand anders dan Hans dit over Hans zou zeggen namelijk
is dat niet met Leonardo Dicaprio?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond Stenders toch?
Ik ga het een keertje skippen voor Blood Diamond (Net 5) denk ik.
Hij wordt veel geschoffeerd maar hij praat zeker geen poep. Hij zit er wel als een 45 jarige zonnebankboy bij en is af en toe een tikkeltje arrogant maar qua voetbalverstand twijfel ik niet aan hem.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef dddour het volgende:
[..]
Hans, ben jij het?
Ik me niet voorstellen dat iemand anders dan Hans dit over Hans zou zeggen namelijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond Stenders toch?
Ik ga het een keertje skippen voor Blood Diamond (Net 5) denk ik.
Voetbalfan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Stenders dus toch wel een voetbalfan :
Met welleke hockeyster heeft ie ook al weer een relatie ?
Margje Teeuwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Stenders dus toch wel een voetbalfan :
Met welleke hockeyster heeft ie ook al weer een relatie ?
Had gewoon gespeeld in 88 op het EKquote:
lol wat boeit dat nou weerquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
Wat een @(@#*&%@ers, FC Twente ALWEER op eredivisielive 3.
is dat erg dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
Denk dat Ajax 10x zoveel kijkers trekt als Twente.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef DirkZz het volgende:
Via de schotel ontvang je alleen EVL 1 en 2.
Lijkt me niet, bijna elke neutrale kijker verkiest Twente boven Ajax - VVVquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat Ajax 10x zoveel kijkers trekt als Twente.
Zoals via Digitenne.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij sommige tv-aanbieders heb je geloof ik maar 2 EL-kanalen.
eerst maar eens kampioen worden ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
Kan tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Liefhebber van zowel Ajax als Feyenoord zijn.
En die jood denkt ook nog dat Feyenoord kansloos verliest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Als het nou gewoon doen aan de hand van de stand dan zouden we dit seizoen de heletijd op EL1 zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
eerst maar eens kampioen worden ofzo. AZ begint nu net de top3 privileges te krijgen (al horen ze er niet bij).
Inderdaad, koop je zo'n abonnement kan je het nog niet zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
da's knapquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Lijkt die wel een beetje op mijn vader, die is dit jaar voor AZ.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gewoon een echte Ajacied die om de paar jaar switcht tussen Ajax, Feyenoord en PSV.
Djurovski kreeg bijna een standbeeldquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef Ritmo het volgende:
Derksen heeft gelijk, die overnuchtere boeren hier in Nederland moeten eens leren met 'lastige' spelers om te gaan.
Jawel, dat shirt van Robbie de Witquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Heeft Johan geen oude meuk mee vandaag.
Die stond daar gewoon op de boerderij met een telefoon uit 1924 in z'n handen, overall aan en de koeienstront nog tot aan z'n knieën.quote:
Oow Robbie de Wit is wel een heldquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel, dat shirt van Robbie de Wit
Vriendelijke gast, maar moet wel een beetje leren wat meer zelfverzekerd te zijn. Typische oosterling.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die stond daar gewoon op de boerderij met een telefoon uit 1924 in z'n handen, overall aan en de koeienstront nog tot aan z'n knieën.
Bescheidenheid siert een mens. En grote uitspraken doen past ook niet echt bij Twente.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:26 schreef Ritmo het volgende:
Brama, boertje.Leer eens een beetje zelfvertrouwen uitstralen zeg.
En dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die stond daar gewoon op de boerderij met een telefoon uit 1924 in z'n handen, overall aan en de koeienstront nog tot aan z'n knieën.
Dat hoeft ook niet, maar hij mag best uitspreken dat ie goed bezig is richting Oranje en dat Twente voor de titel gaat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef Sieps het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert een mens. En grote uitspraken doen past ook niet echt bij Twente.
Hij is nog een beetje teveel de ideale schoonzoon inderdaad. Hoewel hij overigens zichtbaar sterker is geworden in vergelijking met een jaar of twee terug. En dat straalt hij ook uit, op het veld althans.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vriendelijke gast, maar moet wel een beetje leren wat meer zelfverzekerd te zijn. Typische oosterling.
Eerste hit op Robbie de Wit nederland belgiëquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel, dat shirt van Robbie de Wit
Dat zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij is nog een beetje teveel de ideale schoonzoon inderdaad. Hoewel hij overigens zichtbaar sterker is geworden in vergelijking met een jaar of twee terug. En dat straalt hij ook uit, op het veld althans.
Twente grote club.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef Sieps het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert een mens. En grote uitspraken doen past ook niet echt bij Twente.
Haha, rustig joh, het was geen aanval of zo. Hell, ik ben in de ogen van mensen ten westen van de IJssel ook gewoon een domme boer, als ze mijn accent horen. Prachtig toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:31 schreef DirkZz het volgende:
[..]
En dan?
Daar heb je naar mijn mening meer aan dan een verwend blaag uit de randstad die meent het al helemaal gemaakt te hebben doordat hij bij de reservers van de reservers van ajax zit en heledagen spelletjes loopt te spelen op zijn playstation 3 en zich ondertussen loopt af te trekken op het logo van feyenoord.
Voor mijn tijdquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twente grote club.
Wel ooit gedegradeert.
Was maar even om een absolute tegenpool te omschrijven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, rustig joh, het was geen aanval of zo. Hell, ik ben in de ogen van mensen ten westen van de IJssel ook gewoon een domme boer, als ze mijn accent horen. Prachtig toch?
Dat ze je in A'dam een boer vinden ok, maar in Overijssel of Gelderland?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, rustig joh, het was geen aanval of zo. Hell, ik ben in de ogen van mensen ten westen van de IJssel ook gewoon een domme boer, als ze mijn accent horen. Prachtig toch?
als je **** of ***** zegt krijg je een ***quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Mensen gebruiken in dit topic al woorden als 'blaag'. Ik proef Johan's invloed.![]()
Veel erger was begin jaren 70 Verloren ze de laatste wedstrijd van Feijenoord. Bij winst waren ze kampioen geweest en het verhaal over de uefa-Cup finale ken je ook welquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef Sieps het volgende:
[..]
Voor mijn tijd![]()
Wel zat volgens mijn vader dat seizoen alles tegen en had er van tevoren niemand gedacht dat Twente met die selectie zou degraderen. Een beetje zoals Roda vorig seizoen dus.
ik hoor hem niet graag pratenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:40 schreef koemleit het volgende:
wat een droeftoeter die stenders.
Die wedstrijd tegen Feijenoord had ik net toevallig vandaag pas voor het eerst de beelden van gezien. Daar was mijn vader ook bij. Als je de kampioenswedstrijd benoemt wordt hij spontaan pissig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel erger was begin jaren 70 Verloren ze de laatste wedstrijd van Feijenoord. Bij winst waren ze kampioen geweest en het verhaal over de uefa-Cup finale ken je ook wel
Ja wat een sukkel met zijn 4 ton per jaar als verdienste.quote:
Ken je ook het hitparade nummer van FC Twwente ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:42 schreef Sieps het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Feijenoord had ik net toevallig vandaag pas voor het eerst de beelden van gezien. Daar was mijn vader ook bij. Als je de kampioenswedstrijd benoemt wordt hij spontaan pissig.
Die van ons is veel beter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je ook het hitparade nummer van FC Twwente ?
Weet niet zo 1 2 3 welke je bedoelt, maar ik denk dat ik hem wel een keer gehoord hebquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je ook het hitparade nummer van FC Twwente ?
Ja echt he, vergelijk hem eens met Wout Brama voor grap.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind die Pantelic nu al de grootste kneus van de eredivisie.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Sieps het volgende:
[..]
Weet niet zo 1 2 3 welke je bedoelt, maar ik denk dat ik hem wel een keer gehoord heb
Werd 2 seizoenen geleden weer ingezet toen we weer uit de middenmoot klommenquote:
Dat fossiel weet nog niet eens dat dat technisch al 30 jaar mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun je van achnter ede lijn zien dat een bal over de lijn is
Camera's Blatter. Camera's.
Croky ? Nee hij crook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij wordt omarmd dat is toch gewoon een penalty.
Ik wilde deze post quotenquote:
Reclame over Twente, Twente jezelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef Svnn het volgende:
Voetbal International op maandag vind ik toch een stuk beter. Er is nu wel erg vaak reclame, om moe van te worden.
Da's ook voor Almelo hčquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Reclame over Twente, Twente jezelf.
het zit diep hequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef DirkZz het volgende:
Wat je nu zegt Johan, is niet waar.
Als ik 1 club graag op zijn bek zie gaan is het feyenoord wel.
Ow fuck ja, laat Feyenoord even de bekers van 2002 en 2008 goed opbergen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Hij gaat vast weer een gestolen trofee onthullen
Nu dit bekend is zal PSV de komende maanden wel heel goed hun prijzen gaan beveiligen denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Hij gaat vast weer een gestolen trofee onthullen
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hou toch op . psvers en feyenoorders zijn over het algemeen prima met elkaar. de Ajax jaloezie verbindt ze.
Ja, jaloezie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hou toch op . psvers en feyenoorders zijn over het algemeen prima met elkaar. de Ajax jaloezie verbindt ze.
lekkere muziek hoor..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tief eens op met die kutband en zet er een DJ neer ofzo.
Er zat toch al een dj aan tafelquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tief eens op met die kutband en zet er een DJ neer ofzo.
Een radio-DJ ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zat toch al een dj aan tafel![]()
Ik denk serieus dat Reker even de beveiliging van het Philips Stadion belt nu.quote:
Wie niet naast René ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
De vrijdagavond VI zuigt. Stenders is leuk normaliter maar zat er nu voor jan joker natuurlijk.
ik verdenk jou eigenlijk van die fanmailquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Berdien heeft fanmail gekregenZe heeft een vriend
geenszinsquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik kon wakker blijven tot het 2e reclameblok.
Is het laatste deel de moeite van het terugkijken waard?
Danku.quote:
vergeet de blokjes kaas en het wijntje nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Zapper het volgende:
Ik zit er al weer helemaal klaar voor, de frituurpan borrelt al en de pils staat koud!
Bier en wijn gaat niet samen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Waaghals het volgende:
vergeet de blokjes kaas en het wijntje niet
Is die Danny trouwens de broer van Aloë ?quote:Op maandag 21 september 2009 15:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik Danny Vera met hun nieuwe album
Nee, van Billy.quote:Op maandag 21 september 2009 15:54 schreef Bjoro het volgende:
Is die Danny trouwens de broer van Aloë ?
Billy Jeanquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Zou Genee al vader zijn inmiddels?
Bekijk deze YouTube-video
- "Lijken jouw dochters een beetje op jou?"
- "Die indruk heb ik niet. Ze hebben geen snor bijvoorbeeld."
quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Vanvond heb ik er bitterballen bij
Gewoon 5 minuten over baby's praten in een voetbalprogramma wat 25 minuten duurt.quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Maar intussen als iemand inhoudelijk met een opstelling van een elftal komt moet ie z'n bek houden omdat het een arrogante kwal is.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewoon 5 minuten over baby's praten in een voetbalprogramma wat 25 minuten duurt.
Terechtquote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar intussen als iemand inhoudelijk met een opstelling van een elftal komt moet ie z'n bek houden omdat het een arrogante kwal is.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Want? Zo iemand zit daar aan tafel om z'n mening over voetbalinhoudelijke zaken te geven, en dat is een opstelling toch? Derksen vult elke week zo'n toto in, dat is precies hetzelfde.quote:
wtfquote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Maar dat moet van de sponsor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Zo iemand zit daar aan tafel om z'n mening over voetbalinhoudelijke zaken te geven, en dat is een opstelling toch? Derksen vult elke week zo'n toto in, dat is precies hetzelfde.
Ik zag net de beelden van de ravage. Vreselijk om te zien. 2 wagens een benzine station binnengereden 1 dode drie zwaar gewonden en 6 minder zwaar naar het laat aanzxien.quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kijk er naar uit vanavond. Hoop dat ik het haal. Ik sta nu in de file op de A27. Schijnen 2 wagens een tankstation binnen te zijn gereden.˛
Dat moet wel lukken toch?quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kijk er naar uit vanavond. Hoop dat ik het haal. Ik sta nu in de file op de A27. Schijnen 2 wagens een tankstation binnen te zijn gereden.˛
zal wel in het draaiboek staan, lijkt me !quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zouden hansie en johan vandaag weer gaan bitchfighten?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zouden hansie en johan vandaag weer gaan bitchfighten?
Kraaij had vorige week moeten meppen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef Beschouw het volgende:
Johan mag van mij ook gaan meppen. Kraaij
Je hebt gelijk, ben nu inmiddels thuis.quote:
De trutquote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef Stofje het volgende:
Ik heb dit weekend ruzie gehad met m'n vriendin. Als wij een zoontje krijgen, wil ik 'm Hans Kraay Jr. noemen, maar zij vond het niet zo'n goed idee.
Misschien vindt ze Danny Vera wel een leuke naamquote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef Stofje het volgende:
Ik heb dit weekend ruzie gehad met m'n vriendin. Als wij een zoontje krijgen, wil ik 'm Hans Kraay Jr. noemen, maar zij vond het niet zo'n goed idee.
Eens. Nu kan Kraaij soms irritant zijn maar Johan was wel heel erg lomp.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij had vorige week moeten meppen.
Dat lijkt me nou een typische naam voor een zanger of artiest.quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien vindt ze Danny Vera wel een leuke naam
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd of Johan nog ingaat op Beenhakkers woorden bij SV gisteren.
Nee, onderbroekje trekken. Dat zal wel het moment worden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef N.i.c.k het volgende:
moment van van de Gijp; Ik gok de vrije trap van Honda van een meter of 30. Dat is een van de slechtste vrije trappen die ik ooit gezien heb in de eredivisie.
"En dan denk ik bij mezelf..." Terwijl hij al grijnzend om zich heen kijkt en een arm van Hansie vasthoudt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, onderbroekje trekken. Dat zal wel het moment worden.
Aid moubarak nog Banshee. Heb je gisteren ook zoetige ofwel vrouwelijk schoon mogen verwelkomen? Ja? Mooi.quote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"En dan denk ik bij mezelf..." Terwijl hij al grijnzend om zich heen kijkt en een arm van Hansie vasthoudt.˛
Daar gaat Johan vast en zeker een paar grappen over makenquote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Evertjan het volgende:
wat zou er gebeuren als Genee een telefoontje in VI krijgt dat bij ze vrouw de weeen zijn begonen. O zag hem trouwens nog bij de doop van het zoontje van PC van oranje in boulevard
Magere yoghurt met bosbessen wegknaagquote:
Dank je wel. Uiteraard, meer dan genoeg, maar daar mogen we niet van snoepen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aid moubarak nog Banshee. Heb je gisteren ook zoetige ofwel vrouwelijk schoon mogen verwelkomen? Ja? Mooi.![]()
˛
Zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |