Vergeet de toto nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik mis gamma, gilette en Radio 538 in de op
538 ????????????quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja genee zei dat je kaarten kon winnen via radio 538quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
oke gemist..sowwy !quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja genee zei dat je kaarten konden winnen via radio 538
Ja hoe kom je er op.quote:
heerlijk hoe Gijp vertelt eroverquote:
hij heeft gelijk spelers als Bak Nielsen moeten gewoon de bal veroveren en doorspelen naar de meer creatiever spelers. Je staat toch voor lul als speler bij je publiek als je dit doetquote:
Hans heeft het voetbalverstand van een borrelnootje. Maar hier had hij gewoon een goede opstelling. Johan zeurde gewoon om weer eens te provoceren, het sloeg totaal nergens opquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:52 schreef Trystar het volgende:
Johan ging wel erg te keer tegen Hansie
Nee Stenders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef Thieske het volgende:
Geniaal weer.
De sponsoring ligt er zo dik bovenop dat het leuk wordt. Slim gedaan.
Ving ik nu op dat komende vrijdag Edwin Evers er zit? Dat is in ieder geval een betere gast dan die presentator van Netwerk (?) afgelopen week.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag in de metro trouwens dat René, Franz Beckenbauer ook Fransie noemde.. In die reclame van Vodafone met Kieft.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag in de metro trouwens dat René, Franz Beckenbauer ook Fransie noemde.. In die reclame van Vodafone met Kieft.![]()
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hans heeft het voetbalverstand van een borrelnootje. Maar hier had hij gewoon een goede opstelling. Johan zeurde gewoon om weer eens te provoceren, het sloeg totaal nergens op
Was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef Evertjan het volgende:
fragment zat ook net in de tv draait door bij DWDD
Qua iets anders wel dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.
Hans, ben jij het?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef El-Salvador het volgende:
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.
Ben het er wel aardig mee eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef dddour het volgende:
Hans, ben jij het?
Ik me niet voorstellen dat iemand anders dan Hans dit over Hans zou zeggen namelijk
is dat niet met Leonardo Dicaprio?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond Stenders toch?
Ik ga het een keertje skippen voor Blood Diamond (Net 5) denk ik.
Hij wordt veel geschoffeerd maar hij praat zeker geen poep. Hij zit er wel als een 45 jarige zonnebankboy bij en is af en toe een tikkeltje arrogant maar qua voetbalverstand twijfel ik niet aan hem.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef dddour het volgende:
[..]
Hans, ben jij het?
Ik me niet voorstellen dat iemand anders dan Hans dit over Hans zou zeggen namelijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond Stenders toch?
Ik ga het een keertje skippen voor Blood Diamond (Net 5) denk ik.
Voetbalfan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Stenders dus toch wel een voetbalfan :
Met welleke hockeyster heeft ie ook al weer een relatie ?
Margje Teeuwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Stenders dus toch wel een voetbalfan :
Met welleke hockeyster heeft ie ook al weer een relatie ?
Had gewoon gespeeld in 88 op het EKquote:
lol wat boeit dat nou weerquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
Wat een @(@#*&%@ers, FC Twente ALWEER op eredivisielive 3.
is dat erg dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
Denk dat Ajax 10x zoveel kijkers trekt als Twente.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef DirkZz het volgende:
Via de schotel ontvang je alleen EVL 1 en 2.
Lijkt me niet, bijna elke neutrale kijker verkiest Twente boven Ajax - VVVquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk dat Ajax 10x zoveel kijkers trekt als Twente.
Zoals via Digitenne.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij sommige tv-aanbieders heb je geloof ik maar 2 EL-kanalen.
eerst maar eens kampioen worden ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
Kan tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Liefhebber van zowel Ajax als Feyenoord zijn.
En die jood denkt ook nog dat Feyenoord kansloos verliest.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Als het nou gewoon doen aan de hand van de stand dan zouden we dit seizoen de heletijd op EL1 zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
eerst maar eens kampioen worden ofzo. AZ begint nu net de top3 privileges te krijgen (al horen ze er niet bij).
Inderdaad, koop je zo'n abonnement kan je het nog niet zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:16 schreef DirkZz het volgende:
da's knapquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Lijkt die wel een beetje op mijn vader, die is dit jaar voor AZ.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gewoon een echte Ajacied die om de paar jaar switcht tussen Ajax, Feyenoord en PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |