Was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:52 schreef Evertjan het volgende:
fragment zat ook net in de tv draait door bij DWDD
Qua iets anders wel dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.
Hans, ben jij het?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef El-Salvador het volgende:
Dat is gelul natuurlijk, hij heeft er een redelijke kijk op. Hij is niet voor niets een succesvolle coach in het amateurvoetbal en heeft jarenlang profvoetbal gespeeld. Ik heb juist Derksen nog nooit op een zinvolle opmerking betrapt qua voetbal.
Ben het er wel aardig mee eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef dddour het volgende:
Hans, ben jij het?
Ik me niet voorstellen dat iemand anders dan Hans dit over Hans zou zeggen namelijk
is dat niet met Leonardo Dicaprio?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond Stenders toch?
Ik ga het een keertje skippen voor Blood Diamond (Net 5) denk ik.
Hij wordt veel geschoffeerd maar hij praat zeker geen poep. Hij zit er wel als een 45 jarige zonnebankboy bij en is af en toe een tikkeltje arrogant maar qua voetbalverstand twijfel ik niet aan hem.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:56 schreef dddour het volgende:
[..]
Hans, ben jij het?
Ik me niet voorstellen dat iemand anders dan Hans dit over Hans zou zeggen namelijk
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond Stenders toch?
Ik ga het een keertje skippen voor Blood Diamond (Net 5) denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |