Je hebt gelijk, ben nu inmiddels thuis.quote:
De trutquote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef Stofje het volgende:
Ik heb dit weekend ruzie gehad met m'n vriendin. Als wij een zoontje krijgen, wil ik 'm Hans Kraay Jr. noemen, maar zij vond het niet zo'n goed idee.
Misschien vindt ze Danny Vera wel een leuke naamquote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef Stofje het volgende:
Ik heb dit weekend ruzie gehad met m'n vriendin. Als wij een zoontje krijgen, wil ik 'm Hans Kraay Jr. noemen, maar zij vond het niet zo'n goed idee.
Eens. Nu kan Kraaij soms irritant zijn maar Johan was wel heel erg lomp.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij had vorige week moeten meppen.
Dat lijkt me nou een typische naam voor een zanger of artiest.quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien vindt ze Danny Vera wel een leuke naam
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd of Johan nog ingaat op Beenhakkers woorden bij SV gisteren.
Nee, onderbroekje trekken. Dat zal wel het moment worden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef N.i.c.k het volgende:
moment van van de Gijp; Ik gok de vrije trap van Honda van een meter of 30. Dat is een van de slechtste vrije trappen die ik ooit gezien heb in de eredivisie.
"En dan denk ik bij mezelf..." Terwijl hij al grijnzend om zich heen kijkt en een arm van Hansie vasthoudt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, onderbroekje trekken. Dat zal wel het moment worden.
Aid moubarak nog Banshee. Heb je gisteren ook zoetige ofwel vrouwelijk schoon mogen verwelkomen? Ja? Mooi.quote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"En dan denk ik bij mezelf..." Terwijl hij al grijnzend om zich heen kijkt en een arm van Hansie vasthoudt.²
Daar gaat Johan vast en zeker een paar grappen over makenquote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Evertjan het volgende:
wat zou er gebeuren als Genee een telefoontje in VI krijgt dat bij ze vrouw de weeen zijn begonen. O zag hem trouwens nog bij de doop van het zoontje van PC van oranje in boulevard
Magere yoghurt met bosbessen wegknaagquote:
Dank je wel. Uiteraard, meer dan genoeg, maar daar mogen we niet van snoepen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aid moubarak nog Banshee. Heb je gisteren ook zoetige ofwel vrouwelijk schoon mogen verwelkomen? Ja? Mooi.![]()
²
Zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |