Gewoon 5 minuten over baby's praten in een voetbalprogramma wat 25 minuten duurt.quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Zou Genee al vader zijn inmiddels?
Bekijk deze YouTube-video
- "Lijken jouw dochters een beetje op jou?"
- "Die indruk heb ik niet. Ze hebben geen snor bijvoorbeeld."
Maar intussen als iemand inhoudelijk met een opstelling van een elftal komt moet ie z'n bek houden omdat het een arrogante kwal is.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewoon 5 minuten over baby's praten in een voetbalprogramma wat 25 minuten duurt.
Terechtquote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar intussen als iemand inhoudelijk met een opstelling van een elftal komt moet ie z'n bek houden omdat het een arrogante kwal is.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Want? Zo iemand zit daar aan tafel om z'n mening over voetbalinhoudelijke zaken te geven, en dat is een opstelling toch? Derksen vult elke week zo'n toto in, dat is precies hetzelfde.quote:
wtfquote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Maar dat moet van de sponsor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Zo iemand zit daar aan tafel om z'n mening over voetbalinhoudelijke zaken te geven, en dat is een opstelling toch? Derksen vult elke week zo'n toto in, dat is precies hetzelfde.
Ik zag net de beelden van de ravage. Vreselijk om te zien. 2 wagens een benzine station binnengereden 1 dode drie zwaar gewonden en 6 minder zwaar naar het laat aanzxien.quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kijk er naar uit vanavond. Hoop dat ik het haal. Ik sta nu in de file op de A27. Schijnen 2 wagens een tankstation binnen te zijn gereden.²
Dat moet wel lukken toch?quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kijk er naar uit vanavond. Hoop dat ik het haal. Ik sta nu in de file op de A27. Schijnen 2 wagens een tankstation binnen te zijn gereden.²
zal wel in het draaiboek staan, lijkt me !quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zouden hansie en johan vandaag weer gaan bitchfighten?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zouden hansie en johan vandaag weer gaan bitchfighten?
Kraaij had vorige week moeten meppen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef Beschouw het volgende:
Johan mag van mij ook gaan meppen. Kraaij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |