quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hou toch op . psvers en feyenoorders zijn over het algemeen prima met elkaar. de Ajax jaloezie verbindt ze.
Ja, jaloezie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hou toch op . psvers en feyenoorders zijn over het algemeen prima met elkaar. de Ajax jaloezie verbindt ze.
lekkere muziek hoor..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tief eens op met die kutband en zet er een DJ neer ofzo.
Er zat toch al een dj aan tafelquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tief eens op met die kutband en zet er een DJ neer ofzo.
Een radio-DJ ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zat toch al een dj aan tafel![]()
Ik denk serieus dat Reker even de beveiliging van het Philips Stadion belt nu.quote:
Wie niet naast René ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
De vrijdagavond VI zuigt. Stenders is leuk normaliter maar zat er nu voor jan joker natuurlijk.
ik verdenk jou eigenlijk van die fanmailquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Berdien heeft fanmail gekregenZe heeft een vriend
geenszinsquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik kon wakker blijven tot het 2e reclameblok.
Is het laatste deel de moeite van het terugkijken waard?
Danku.quote:
vergeet de blokjes kaas en het wijntje nietquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Zapper het volgende:
Ik zit er al weer helemaal klaar voor, de frituurpan borrelt al en de pils staat koud!
Bier en wijn gaat niet samen.quote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Waaghals het volgende:
vergeet de blokjes kaas en het wijntje niet
Is die Danny trouwens de broer van Aloë ?quote:Op maandag 21 september 2009 15:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik Danny Vera met hun nieuwe album
Nee, van Billy.quote:Op maandag 21 september 2009 15:54 schreef Bjoro het volgende:
Is die Danny trouwens de broer van Aloë ?
Billy Jeanquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Zou Genee al vader zijn inmiddels?
Bekijk deze YouTube-video
- "Lijken jouw dochters een beetje op jou?"
- "Die indruk heb ik niet. Ze hebben geen snor bijvoorbeeld."
quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Vanvond heb ik er bitterballen bij
Gewoon 5 minuten over baby's praten in een voetbalprogramma wat 25 minuten duurt.quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Maar intussen als iemand inhoudelijk met een opstelling van een elftal komt moet ie z'n bek houden omdat het een arrogante kwal is.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewoon 5 minuten over baby's praten in een voetbalprogramma wat 25 minuten duurt.
Terechtquote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar intussen als iemand inhoudelijk met een opstelling van een elftal komt moet ie z'n bek houden omdat het een arrogante kwal is.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Want? Zo iemand zit daar aan tafel om z'n mening over voetbalinhoudelijke zaken te geven, en dat is een opstelling toch? Derksen vult elke week zo'n toto in, dat is precies hetzelfde.quote:
wtfquote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
Maar dat moet van de sponsor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Zo iemand zit daar aan tafel om z'n mening over voetbalinhoudelijke zaken te geven, en dat is een opstelling toch? Derksen vult elke week zo'n toto in, dat is precies hetzelfde.
Ik zag net de beelden van de ravage. Vreselijk om te zien. 2 wagens een benzine station binnengereden 1 dode drie zwaar gewonden en 6 minder zwaar naar het laat aanzxien.quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kijk er naar uit vanavond. Hoop dat ik het haal. Ik sta nu in de file op de A27. Schijnen 2 wagens een tankstation binnen te zijn gereden.²
Dat moet wel lukken toch?quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kijk er naar uit vanavond. Hoop dat ik het haal. Ik sta nu in de file op de A27. Schijnen 2 wagens een tankstation binnen te zijn gereden.²
zal wel in het draaiboek staan, lijkt me !quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zouden hansie en johan vandaag weer gaan bitchfighten?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Superheld het volgende:
Zouden hansie en johan vandaag weer gaan bitchfighten?
Kraaij had vorige week moeten meppen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef Beschouw het volgende:
Johan mag van mij ook gaan meppen. Kraaij
Je hebt gelijk, ben nu inmiddels thuis.quote:
De trutquote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef Stofje het volgende:
Ik heb dit weekend ruzie gehad met m'n vriendin. Als wij een zoontje krijgen, wil ik 'm Hans Kraay Jr. noemen, maar zij vond het niet zo'n goed idee.
Misschien vindt ze Danny Vera wel een leuke naamquote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef Stofje het volgende:
Ik heb dit weekend ruzie gehad met m'n vriendin. Als wij een zoontje krijgen, wil ik 'm Hans Kraay Jr. noemen, maar zij vond het niet zo'n goed idee.
Eens. Nu kan Kraaij soms irritant zijn maar Johan was wel heel erg lomp.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij had vorige week moeten meppen.
Dat lijkt me nou een typische naam voor een zanger of artiest.quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien vindt ze Danny Vera wel een leuke naam
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef Ritmo het volgende:
Ben benieuwd of Johan nog ingaat op Beenhakkers woorden bij SV gisteren.
Nee, onderbroekje trekken. Dat zal wel het moment worden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef N.i.c.k het volgende:
moment van van de Gijp; Ik gok de vrije trap van Honda van een meter of 30. Dat is een van de slechtste vrije trappen die ik ooit gezien heb in de eredivisie.
"En dan denk ik bij mezelf..." Terwijl hij al grijnzend om zich heen kijkt en een arm van Hansie vasthoudt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, onderbroekje trekken. Dat zal wel het moment worden.
Aid moubarak nog Banshee. Heb je gisteren ook zoetige ofwel vrouwelijk schoon mogen verwelkomen? Ja? Mooi.quote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"En dan denk ik bij mezelf..." Terwijl hij al grijnzend om zich heen kijkt en een arm van Hansie vasthoudt.²
Daar gaat Johan vast en zeker een paar grappen over makenquote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Evertjan het volgende:
wat zou er gebeuren als Genee een telefoontje in VI krijgt dat bij ze vrouw de weeen zijn begonen. O zag hem trouwens nog bij de doop van het zoontje van PC van oranje in boulevard
Magere yoghurt met bosbessen wegknaagquote:
Dank je wel. Uiteraard, meer dan genoeg, maar daar mogen we niet van snoepen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aid moubarak nog Banshee. Heb je gisteren ook zoetige ofwel vrouwelijk schoon mogen verwelkomen? Ja? Mooi.![]()
²
Zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wedden dat Wilfred hier weer een sturende suggestieve opmerking over gaat geven. Zo'n soort opmerking die geen vraag is maar wel sneaky antwoorden probeert uit te lokken.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |