quote:
quote:
Mensen die naar rotterdam gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging dus naar Rotterdam om een Engels literatuur boek op te gaan halen bij de Selexyz. Ik zo blij naar de metro, Ov op dat ding. Tegoed te laag.
Had ik alleen briefgeld en ik had 2 lege pinpasjes
OVquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ging dus naar Rotterdam om een Engels literatuur boek op te gaan halen bij de Selexyz. Ik zo blij naar de metro, Ov op dat ding. Tegoed te laag.
Had ik alleen briefgeld en ik had 2 lege pinpasjes
Mensen die een hekel hebben aan Rotterdam maar er in werkelijkheid nooit geweest zijn.quote:
Ik heb een hekel aan je moeders kut, en daar ben ik wel degelijk geweestquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan Rotterdam maar er in werkelijkheid nooit geweest zijn.
Ik ben er nooit geweest OMDAT ik een hekel heb aan rotterdamquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan Rotterdam maar er in werkelijkheid nooit geweest zijn.
Taylor Swiftquote:
Boh! Vroegah kwam ik er redelijk vaak (werkte in Schiedam) maar die stad trekt me werkelijk niet, tenminste niet zoals bijv, Utrecht en Amsterdam me wel trekken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kun je er dan een hekel aan hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest OMDAT ik een hekel heb aan rotterdam
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan je moeders kut, en daar ben ik wel degelijk geweest.
Het is uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Taylor Swift![]()
[..]
Boh! Vroegah kwam ik er redelijk vaak (werkte in Schiedam) maar die stad trekt me werkelijk niet, tenminste niet zoals bijv, Utrecht en Amsterdam me wel trekken.
quote:
De kanker hangt daar in de lucht, werkelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
Rotterdam, brandend vond ik haar het mooist.
Nou, het zal nooit wat worden tussen haar en mij.quote:
Yeah.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yo Sanna, Imma let you finish, but Jan and Yolanthe had one of the best breakups this year.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yo Sanna, Imma let you finish, but Jan and Yolanthe had one of the best breakups this year.
Sorry man. Ik kan er ook niks aan doen dat ik zulke goede concurrentie ben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, het zal nooit wat worden tussen haar en mij.
Oh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik bedoelde.. niet tussen ons Bobby
You fucked my mom?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef Otis. het volgende:
Als jullie toch eens wisten wat ik net heb meegemaakt jongens. Jammer dat, als ik het vertel, jullie me niet zullen geloven.
Nee man, ik bedoelde dat ik niet iemand wil waar 1 van de Jonas Brothers hem in heeft gehangen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sorry man. Ik kan er ook niks aan doen dat ik zulke goede concurrentie ben.
Een kruisje, dat had je nu niet hoeven doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iemand voor jullie gevonden
Vertel maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef Otis. het volgende:
Als jullie toch eens wisten wat ik net heb meegemaakt jongens. Jammer dat, als ik het vertel, jullie me niet zullen geloven.
Taylor Momsenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iemand voor jullie gevonden
HAHAHquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een kruisje, dat had je nu niet hoeven doen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een kruisje, dat had je nu niet hoeven doen.
Ze kijkt zo boos. Ik hou niet van boze vrouwen, tenzij ze Sanna heten.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man, ik bedoelde dat ik niet iemand wil waar 1 van de Jonas Brothers hem in heeft gehangen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:02 schreef Otis. het volgende:
Hoezo spontaan? Ik heb je altijd een misselijk ventje gevonden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
Leuk, zo spontaan misselijk zijn.
Kom je nu mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo spontaan? Ik heb je altijd een misselijk ventje gevonden.
quote:
Yo Otis, I know you just tried to be funny and Imma let you finish, but that joke has been made a thousand times alreadyquote:
Je bent zelf oud.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moeders kut is oud.
[/[ afbeelding ]]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yo Otis, I know you just tried to be funny and Imma let you finish, but that joke has been made a thousand times already
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yo Otis, I know you just tried to be funny and Imma let you finish, but that joke has been made a thousand times already
En er waren geen mensen aan wie je het even kon vragen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook oud. Ik reed net door de big city Rhenen en kon de opticien niet vinden. Wat een mega faal.![]()
Whehe misschien moet je een bril nemenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook oud. Ik reed net door de big city Rhenen en kon de opticien niet vinden. Wat een mega faal.![]()
Whehe.quote:
Bwhehe. Zou die leuk vinden om te horen. Oh, wacht..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht serieus dat Patrick Swayze al een paar maanden dood was.
Het ging al heel lang erg slecht met hem, dus erg onverwacht is het ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
Hij zou zich omdraaien in z'n graf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehe. Zou die leuk vinden om te horen. Oh, wacht..
Ja, toen ging het ook heel slecht met hem, maar hij heeft een opleving gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
Misschien had je eerst even op google moeten zoeken. Zo raar zou ik het niet vinden als ze niet eens een opticien hadden. Wel een woktent, dat wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bwhehe. Zou die leuk vinden om te horen. Oh, wacht..
Dat is niet duur.quote:
Wat een kutreclame.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:37 schreef Allure_ het volgende:
IK MOET NOG BELLEN MET SJANITA, SITA, PITA!
Wil je me niet meer met die vuile nicht quoten?quote:
In Rhenen hebben we er 2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien had je eerst even op google moeten zoeken. Zo raar zou ik het niet vinden als ze niet eens een opticien hadden. Wel een woktent, dat wel.
Dat vind ik eigenlijk het enige grappige zinnetje uit die reclame.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:37 schreef Allure_ het volgende:
IK MOET NOG BELLEN MET SJANITA, SITA, PITA!
Amateur.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Rhenen hebben we er 2.
Maar ik dacht dat ie aan het einde van de straat zat, maar hij zat aan het begin. En ik kwam pas in die straat vanuit het midden zeg maar. Dus ik ging de verkeerde kant op.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je me niet meer met die vuile nicht quoten?
Dank je.
Ben ik blij dat je plaatje faalt.quote:
Nee. Maar hospiteeravonden zijn ook echt verspilde moeite voor mij, ik geloof niet dat ik bij zoiets ooit uitgekozen zal worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:39 schreef Fascination het volgende:
Smart_ass, ben je nog gebeld gister?
Zou je niet sowieso gebeld worden? Mooi kut zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Maar hospiteeravonden zijn ook echt verspilde moeite voor mij, ik geloof niet dat ik bij zoiets ooit uitgekozen zal worden.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat je plaatje faalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |