Hoezo spontaan? Ik heb je altijd een misselijk ventje gevonden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
Leuk, zo spontaan misselijk zijn.
Kom je nu mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo spontaan? Ik heb je altijd een misselijk ventje gevonden.
quote:
Yo Otis, I know you just tried to be funny and Imma let you finish, but that joke has been made a thousand times alreadyquote:
Je bent zelf oud.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moeders kut is oud.
[/[ afbeelding ]]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yo Otis, I know you just tried to be funny and Imma let you finish, but that joke has been made a thousand times already
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Yo Otis, I know you just tried to be funny and Imma let you finish, but that joke has been made a thousand times already
En er waren geen mensen aan wie je het even kon vragen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook oud. Ik reed net door de big city Rhenen en kon de opticien niet vinden. Wat een mega faal.![]()
Whehe misschien moet je een bril nemenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook oud. Ik reed net door de big city Rhenen en kon de opticien niet vinden. Wat een mega faal.![]()
Whehe.quote:
Bwhehe. Zou die leuk vinden om te horen. Oh, wacht..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht serieus dat Patrick Swayze al een paar maanden dood was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |