quote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek?Okay, maar de gaypride blijft kansloze onzin en heeft M.I. weinig te maken met homo acceptatie en meer met aandachtstrekkerij. En dan maar klagen dat er mensen zijn die homo's als een stelletje mentaal gestoorden zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is toch een fout beeld van nichten. Nichten zijn verwijfde homo's die er zelf mee koketteren. Dat is wat anders dan mannen in hun blote kont op een boot.
Een relnicht is ook geen man in z'n blote kont op een boot.
Oh, en de gaypride is geen onzin.
In mijn ogen verpesten die flikkers van de Gaypride het voor de homo's die WEL normaal zijn.
Heb je daar wetenschappelijk onderbouwde bronnen voor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:30 schreef stbabylon het volgende:
En hoezo een keuze? Is genetisch. Zo word je geboren.
Dat heeft niets met Homo en Lesbo te maken. Dat heeft gewoon met vrouwen onderling te maken. Die homo's zijn vaak wat 'liever' en minder aggressief dan "normale" (for lack of a better word) mannen. Zet een stel kerels bij elkaar en ze slaan elkaar de hersens in ...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
...
Overigens schenen ze ook onder elkaar allerminst leuk om te gaan... ik kreeg altijd de indruk van vooral veel haat, jaloezie en nijd tegenover elkander ..
Zet een hoop homo's bij elkaar en je hebt gewoon een leuke sociale groep, zet een paar lesbo's bij elkaar en ze krijgen voor je het weet de grootste ruzie.
Hephaistos neukte met Aphrodite, hetero'er dan dat kan niet...quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet je wel dat Hephaistos homoseksueel was?
Die er vervolgens vandoor ging met Ares, dus zo geweldig zal hij wel niet geweest zijn in bed...quote:Op zondag 20 september 2009 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hephaistos neukte met Aphrodite, hetero'er dan dat kan niet...
Nee, dan gaan ze samen een biertje drinken. Achter elk groot gevecht tussen mannen staan vrouwen die ze opstoken.quote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Homo en Lesbo te maken. Dat heeft gewoon met vrouwen onderling te maken. Die homo's zijn vaak wat 'liever' en minder aggressief dan "normale" (for lack of a better word) mannen. Zet een stel kerels bij elkaar en ze slaan elkaar de hersens in ...
Ga er eens kijken op zo'n dag in Amsterdam, een relaxter feest heb je waarschijnlijk nog niet meegemaaktquote:Op zondag 20 september 2009 10:00 schreef NekoKoneko het volgende:
Okay, maar de gaypride blijft kansloze onzin en heeft M.I. weinig te maken met homo acceptatie en meer met aandachtstrekkerij. En dan maar klagen dat er mensen zijn die homo's als een stelletje mentaal gestoorden zien
In mijn ogen verpesten die flikkers van de Gaypride het voor de homo's die WEL normaal zijn.
Ja, ze zeurde altijd dat ze geen emotionele bevrediging kon vinden bij me, maar volgens mij waren er andere redenen...quote:Op zondag 20 september 2009 11:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die er vervolgens vandoor ging met Ares, dus zo geweldig zal hij wel niet geweest zijn in bed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, ze zeurde altijd dat ze geen emotionele bevrediging kon vinden bij me, maar volgens mij waren er andere redenen...Vind je dat homoseksualiteit verboden moet worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord op die post van mij plz.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Dat het beter voor de wereld is om geen kinderen te krijgen? Daar ben ik het niet mee eens, al zou het wel beter zijn als het wat wordt gematigd wereldwijd.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vind je dat homoseksualiteit verboden moet worden?
Antwoord op die post van mij plz.
Het is altijd zo jammer dat zelfs als je het belang van mensen hoger acht (waar ik echt geen objectieve rationele reden voor kan vinden) je nog steeds niet kan rekenen. Je hoeft geen enorm rekenwonder te zijn om te zien dat de resources die deze wereld levert niet in verhouding staan tot de bevolkingsomvang en groei.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat het beter voor de wereld is om geen kinderen te krijgen? Daar ben ik het niet mee eens, al zou het wel beter zijn als het wat wordt gematigd wereldwijd.
Maar goed, ik ben dan ook een van die types die het belang van de mensheid hoger aanslaat dan het belang van andere diersoorten. En aangezien we in Nederland al een geboortecijfer van rond de 1.5 hebben, is de geboorte van kinderen voor de toekomst van de samenleving wel van belang.
Voor de goede orde, dit is natuurlijk niet iets wat je homo's kan verwijten. Die grap is nu wel voorbij...
En dat valt terug te leiden tot het geboortecijfer in West-Europa? Lijkt me niet he...quote:Op zondag 20 september 2009 13:29 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Het is altijd zo jammer dat zelfs als je het belang van mensen hoger acht (waar ik echt geen objectieve rationele reden voor kan vinden) je nog steeds niet kan rekenen. Je hoeft geen enorm rekenwonder te zijn om te zien dat de resources die deze wereld levert niet in verhouding staan tot de bevolkingsomvang en groei.
Dat zeg ik, je kan niet rekenen. Ga nu nog eens de cijfers bekijken, effectiever met resources is een gepasseerd station. Als je dat gaat combineren met welvaart groei, dan kan je beter hopen dat 90% van de mannen homo wordt.quote:Op zondag 20 september 2009 13:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En dat valt terug te leiden tot het geboortecijfer in West-Europa? Lijkt me niet he...
Als de bevolkingsomvang te groot is (wat het is, of wordt), moet je zorgen dat je effectiever met die resources omgaat en vooral dat je de welvaart vergroot in gebieden waar die groei vandaan komt.
Waarom begin je telkens over rekenen, als het enige cijfer dat ik heb genoemd, dat van 1.5 is?quote:Op zondag 20 september 2009 13:36 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kan niet rekenen. Ga nu nog eens de cijfers bekijken, effectiever met resources is een gepasseerd station. Als je dat gaat combineren met welvaart groei, dan kan je beter hopen dat 90% van de mannen homo wordt.
Stabilisatie????quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom begin je telkens over rekenen, als het enige cijfer dat ik heb genoemd, dat van 1.5 is?En ja, voor een stabilisatie van onze bevolking heb je nog altijd een cijfer van 2 (of iets hoger) nodig.
Dat effectiever met resources omspringen een gepasseerd station is, is lariekoek natuurlijk. Kijk eens hoe efficient we 50 jaar geleden met energie omsprongen en vergelijk dat met de huidige tijd. Kijk eens naar de ontwikkelingen in alternatieve energie, kijk eens naar de innovaties die op dat gebied gemaakt worden.
En ja, welvaart is nog altijd het beste middel gebleken om mensen minder kinderen te laten krijgen. Maar we gaan wel erg offtopic nu
Het is dan ook onzin om zulke cijfers wereldwijd te beoordelen. Alsof wij ons moeten laten steriliseren omdat ze in Oeganda gemiddeld 7 kinderen per vrouw krijgenquote:Op zondag 20 september 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stabilisatie????
Sinds we over de 1 miljard mensen wereldwijd zijn gegaan, zijn we begonnen met de planeet op te gebruiken. Daar moeten we weer onder zitten willen we stabiel, in evenwicht met onze planeet leven. Dat betekent voorlopig een wereldwijd geboorte cijfer van 0.15
Ze zitten in Uganda nog best hoog ja (klik op Play), maar kijk ook naar wat India doet, of Indonesiaquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is dan ook onzin om zulke cijfers wereldwijd te beoordelen. Alsof wij ons moeten laten steriliseren omdat ze in Oeganda gemiddeld 7 kinderen per vrouw krijgen
Ik begin telkens over rekenen omdat je dat dus niet kunt als je denkt dat effectiever met resources geen gepasseerd station is.quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom begin je telkens over rekenen, als het enige cijfer dat ik heb genoemd, dat van 1.5 is?En ja, voor een stabilisatie van onze bevolking heb je nog altijd een cijfer van 2 (of iets hoger) nodig.
Dat effectiever met resources omspringen een gepasseerd station is, is lariekoek natuurlijk. Kijk eens hoe efficient we 50 jaar geleden met energie omsprongen en vergelijk dat met de huidige tijd. Kijk eens naar de ontwikkelingen in alternatieve energie, kijk eens naar de innovaties die op dat gebied gemaakt worden.
En ja, welvaart is nog altijd het beste middel gebleken om mensen minder kinderen te laten krijgen. Maar we gaan wel erg offtopic nu
Kom maar op met die cijfers danquote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ik begin telkens over rekenen omdat je dat dus niet kunt als je denkt dat effectiever met resources geen gepasseerd station is.
Het heeft ook weining zin om te proberen om mensen die geindoctrineerd zijn met haat en angst op andere gedachten te brengen weet ik uit eigen ervaring. Jou soort geeft zich liever over aan angst (en angst is de voornaamste oorzaak van racisme en discriminatie) want dat is veel makkelijker voor jou. Om als een tolerant mens in de maatschappij te staan moet je namelijk sterk genoeg zijn om om te kunnen gaan met dingen waar je persoonlijk misschien niet achter staat. Daar heb je kracht voor nodig en dus een sterke persoonlijkheid en dat is iets wat jij mist omdat je een zielig persoontje bent zonder zelfvertrouwen dat zich laat leiden door haat en angst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.
Posts vol met verzonnen feiten, drog-argumenten en cirkelredeneringen, maar mensen komen niet verder dan mij een idioot noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |