Wat een toffe site. Leuk om te zien, die ontwikkeling...quote:Op zondag 20 september 2009 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze zitten in Uganda nog best hoog ja (klik op Play)
Dat is het dus wel volgens de Nederlandse wet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Het is heus niet tegen de wet om homoseksualiteit immoreel te noemen hoor.
Kan wel zijn, maar hij had een relatie met Alexander de Grote.quote:Op zondag 20 september 2009 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hephaistos neukte met Aphrodite, hetero'er dan dat kan niet...
Sla anders het El Moumni arrest er nog even op na...quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat is het dus wel volgens de Nederlandse wet.
Hehe, ik denk dat je in de war bent met Hephaistionquote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar hij had een relatie met Alexander de Grote.
Stoer man. Als je het niet op argumenten kunt winnen, kan je altijd nog anderen inroepenquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef PalmRoyale het volgende:
Toch maar ff een melding bij meldpunt.nl gedaan. Zulke uitlatingen als die van Hephaistos kunnen gewoon niet.
Dit heeft niks met stoer doen of argumenten maken. Ik weet uit ervaring dat types als jij no matter what aan hun doctrine vasthouden en dat een discussie met jou dus zinloos is. Jou haatdragende uitlatingen horen geen plaats te hebben op fok.quote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stoer man. Als je het niet op argumenten kunt winnen, kan je altijd nog anderen inroepen
Je bent nieuw op FOK!, of een kloontje... In ieder geval ken je mij blijkbaar niet, en heb je ook even hierlangs gelezen:quote:Op zondag 20 september 2009 17:47 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dit heeft niks met stoer doen of argumenten maken. Ik weet uit ervaring dat types als jij no matter what aan hun doctrine vasthouden en dat een discussie met jou dus zinloos is. Jou haatdragende uitlatingen horen geen plaats te hebben op fok.
Dus wat zegt het over mijn vasthoudendheid aan mijn haatdragende doctrines, als ik die zelf al belachelijk maak en onderuit haal?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.
Posts vol met verzonnen feiten, drog-argumenten en cirkelredeneringen, maar mensen komen niet verder dan mij een idioot noemen
Of het wel of niet bestaat is irrelevant. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat gelovige types "onderzoeken" aanhalen die niet bestaan omdat ze niet willen toegeven dat ze fout zitten. Ze zoeken alleen maar excuses om hun bekrompenheid te rechtvaardigen net zoals Hephaistos. Als ze dan merken dat ze in een hoek gedreven zijn is het plotseling van "oh nee hoor, ik was alleen maar aan het trollen".quote:Op zondag 20 september 2009 19:52 schreef Viking84 het volgende:
De Journal of Evangelical Research bestaat iig niet, voor zover ik weet, dus dat kan erop wijzen dat Hephaistos. aan het trollen was.
Je snapt me niet.quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Of het wel of niet bestaat is irrelevant. Ik heb al zo vaak meegemaakt dat gelovige types "onderzoeken" aanhalen die niet bestaan omdat ze niet willen toegeven dat ze fout zitten. Ze zoeken alleen maar excuses om hun bekrompenheid te rechtvaardigen net zoals Hephaistos. Als ze dan merken dat ze in een hoek gedreven zijn is het plotseling van "oh nee hoor, ik was alleen maar aan het trollen".
Zielige lui zijn het.
Geloof het ook.quote:Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat het een stom topic is, met een stomme stelling, getroll er in en dat het misschien gewoon maar beter op slot kan?
Hij is gvd niet aan het trollen!quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat hij een niet-bestaand Journal aanhaalt wijst erop dat 'ie aan het trollen is. Anders had 'ie wel een bestaand Journal aangehaald, denk je niet?
Dan nietquote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hij is gvd niet aan het trollen!
Jij bent gewoon op je teentjes getrapt, omdat ik je wees op het verschil tussen Hephaistion en Hephaistos.quote:
Ik kan ook trollenquote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Geen excuses aan PalmRoyale, want dat vind ik een zure kwal.
http://www.youtube.com/results?search_query=hans roslingquote:Op zondag 20 september 2009 16:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een toffe site. Leuk om te zien, die ontwikkeling...
Hij heeft zelf al toegegeven dat hij dat wel aan het doen is...quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hij is gvd niet aan het trollen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |