Ja, zeg eerlijk, wat moet je met zoveel onwetendheid anno 1950 gebundeld in een paar users in één topic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn god. Dit topic begon enigszins euh, 'speciaal' maar het is nu ronduit zwakzinnig.
Ik had het niet over jouw post hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, zeg eerlijk, wat moet je met zoveel onwetendheid anno 1950 gebundeld in een paar users in één topic?
Gedwongen in therapie opnemen tot ze ervan overtuigd zijn dat het uiten van hun mening de stabiliteit van de samenleving schaadt en tegen de natuur is (en meer van dat soort gebrabbel waar ze zelf blijkbaar wel gevoelig voor zijn).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, zeg eerlijk, wat moet je met zoveel onwetendheid anno 1950 gebundeld in een paar users in één topic?
Dat heeft weinig met genetica te maken. Dan zou homosexualiteit bij *alle* diersoorten voor moeten komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
daarom komt het in het hele dierenrijk voor...
Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef lezzer het volgende:
Ik ben het eerlijk gezegd wel zat dat ik wel de belasting voor de 12 toekomstige kinderen van deze gek mag op hoesten, maar me wel gewoon moet laten beledigen door hem.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Kijk als je zo stoer bent dan moet je ook minimaal antwoord kunnen geven op mijn vraag
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Homo's ondermijnen alles wat ons land sterk en veerkrachtig heeft gemaakt. De eensgezindheid, de stabiliteit van instituties als het huwelijk, het maken van kinderen, het geven van een degelijke opvoeding door een vader en een moeder. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat past natuurlijk niet in het huidige liberale idee dat iedereen maar lekker moet doen waar hij zin in heeft, zolang hij er niemand kwaad mee doet. Maar waarom denk je dat bijna elke samenleving in de wereld negatief staat tegenover homo's? Omdat men heel goed weet dat het een sluipmoordenaar is voor het maatschappelijk succes op de lange termijn.
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef Tally het volgende:
Hephaistos. zou je alsjeblieft je discriminerende en denigrerende opmerkingen bij je houden.
Nu maak je het echt te bont. Je hebt nu je mening (die ronduit belachelijk is) duidelijk gemaakt.
Misschien is het beter als je het topic verlaat.
Waarom? dat je een plaat voor de kop hebt valt te lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee.
Een belachelijke mening zou ook zeer gemakkelijk onderuit gehaald moeten kunnen worden. Als ik (in alle ernst) kijk naar de reacties tot nu toe, zie ik vooral vragen om verduidelijking, tirades over mijn onnozelheid en oneliners.
Het staat je vrij om me aan te vallen op elk punt.
Er zijn zat stellen die geen kinderen willen. Zijn die dan "net zo fout" als de homoseksuelen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?
Morele uitspraken zijn erg lastig te staven met feiten. Maar het staat je vrij om alle mogelijke feiten aan te voeren hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom? dat je een plaat voor de kop hebt valt te lezen.
Jij bent iemand die alles vanuit zijn eigen oogpunt ziet en daarop blijft hameren.
Punten onderuit halen slaat gewoon nergens op want dat gaat bij mensen zoals jij niet.
Kom eens met feiten. Keiharde bewezen feiten. Daar kom je niet mee want die zijn er namelijk niet.
Nee, jij werkt voor de huidige ouderen. Als je kinderen hebt werk je zowel voor de huidige als voor de toekomstige ouderen. Natuurlijk kunnen homo's ook kinderen adopteren, maar die moeten dan wel opgroeien in een disfunctioneel gezin.quote:Er zijn zat stellen die geen kinderen willen. Zijn die dan "net zo fout" als de homoseksuelen?
Die kinderen hoesten niet mijn pensioen, mijn AOW en mijn ziektekosten op want daar werk ik de rest van mijn leven voor.
Inderdaad, dat soort tirades. Het spijt me dat ik niet het gebruikelijke SEX-niveau haalquote:Doe niet zo dom met je achterlijke uitspraken en ga gewoon weg. Het is belachelijk en dat zie je zelf ook wel in. Het aanvallen heb je al gedaan nu mag je gaan. Dank je
Nee hoor als jij aangeeft dat zij de wereld kapot maken kan je dat best aantonen toch. Is niet alleen moreelquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Morele uitspraken zijn erg lastig te staven met feiten. Maar het staat je vrij om alle mogelijke feiten aan te voeren hoor
[..]
Nee, jij werkt voor de huidige ouderen. Als je kinderen hebt werk je zowel voor de huidige als voor de toekomstige ouderen. Natuurlijk kunnen homo's ook kinderen adopteren, maar die moeten dan wel opgroeien in een disfunctioneel gezin.
[..]
Inderdaad, dat soort tirades. Het spijt me dat ik niet het gebruikelijke SEX-niveau haal
Lieverd, tegen de tijd dat ik oud ben, is het sociale stelsel wel ingestort. Die lekkere verpleegster betaal ik dus waarschijnlijk helemaal zelf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?
Het geld dat jij kwijt bent aan kinderen staat in geen verhouding tot het geld dat ouders kwijt zijn aan kinderen. Toch profiteren jullie allebei van het latere rendement van die kinderen
Als alle diersoorten dezelfde genen hadden, dan had je maar 1 diersoort. Of eigenlijk had je er geen, want zonder diversiteit, geen overlevingskans op de lange termijn. Er bestaan maar heel weinig genetische eigenschappen die in élke levensvorm voorkomt. Misschien een simpel gen dat codeert voor een bepaald zeer eenvoudig eiwit, maar daar houdt het dan ook bij op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met genetica te maken. Dan zou homosexualiteit bij *alle* diersoorten voor moeten komen.
Ik vind inderdaad dat Hephaistos. wel even mag inbinden, we hebben klachten van het MDI over minder gekregen dan zijn uitlatingen in dit topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon belediging en/of discriminatie volgens het Wetboek van Strafrecht he? Misschien wordt het eens tijd om een aanklacht in te dienen tegen de internetheld Hephaistos?
Genderbeleving heeft niets met de seksuele voorkeur te maken. En een van de volgens mij geaccepteerde wetenschappelijke verklaringen is de hoeveelheid testosteron tijdens cruciale fases in de zwangerschap, die de ontwikkeling van het brein beinvloeden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:50 schreef splendor het volgende:
[..]
Als het niet genetisch is, hoe verklaar je dan mensen die zich van kinds af aan gedragen en voelen alsof ze van het andere geslacht zijn? Die zijn lichamelijk homoseksueel want ze vallen op hetzelfde geslacht, maar ze voelen zich welgedelijk van het andere geslacht en zijn dus qua gevoel gewoon hetero, ze zitten tenslotte in het verkeerde lichaam. Ook iets met genetische oorsprong volgens mij.
Stel je niet zo aan joh. Het is heus niet tegen de wet om homoseksualiteit immoreel te noemen hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat Hephaistos. wel even mag inbinden, we hebben klachten van het MDI over minder gekregen dan zijn uitlatingen in dit topic.
Dus je mening is moreel gedreven, beetje jammer dat jou moraliteit zo intolerant is. Jezus zou zich van je afwenden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Morele uitspraken zijn erg lastig te staven met feiten. Maar het staat je vrij om alle mogelijke feiten aan te voeren hoor
[..]
Heel handig draai je om de belangrijkste vraag heen: Dus ieder die geen kinderen krijgt zou verboden moeten worden.quote:Nee, jij werkt voor de huidige ouderen. Als je kinderen hebt werk je zowel voor de huidige als voor de toekomstige ouderen. Natuurlijk kunnen homo's ook kinderen adopteren, maar die moeten dan wel opgroeien in een disfunctioneel gezin.
[..]
Met zo'n intolerante instelling wek je woede, niet onbegrijpelijk.quote:Inderdaad, dat soort tirades. Het spijt me dat ik niet het gebruikelijke SEX-niveau haal
Je zei nog wel ergere dingen. Kap gewoon met trollen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Het is heus niet tegen de wet om homoseksualiteit immoreel te noemen hoor.
Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei nog wel ergere dingen. Kap gewoon met trollen.
Waarom denk je dat ze je vooral een troll noemden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.
Posts vol met verzonnen feiten, drog-argumenten en cirkelredeneringen, maar mensen komen niet verder dan mij een idioot noemen
Ja, ik deed ook niet veel moeite om dat te verbergen hequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze je vooral een troll noemden?
Als je er niet op ingaat!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, ik deed ook niet veel moeite om dat te verbergen he![]()
Maar een iets minder obvious troll zou zonder moeite overeind kunnen blijven hier. Ook degenen die wel argumenten probeerden te geven, faalden jammerlijk...
Misschien vinden mensen dat de speeltuin elders is? 't Is geen cursusje debatteren oid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, ik deed ook niet veel moeite om dat te verbergen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |