abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72776904
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn god. Dit topic begon enigszins euh, 'speciaal' maar het is nu ronduit zwakzinnig.
Ja, zeg eerlijk, wat moet je met zoveel onwetendheid anno 1950 gebundeld in een paar users in één topic?
pi_72777503
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, zeg eerlijk, wat moet je met zoveel onwetendheid anno 1950 gebundeld in een paar users in één topic?
Ik had het niet over jouw post hoor.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 19:55:29 #103
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_72777517
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:

[..]

Gedwongen in therapie opnemen tot ze ervan overtuigd zijn dat het uiten van hun mening de stabiliteit van de samenleving schaadt en tegen de natuur is (en meer van dat soort gebrabbel waar ze zelf blijkbaar wel gevoelig voor zijn).
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_72777730
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:45 schreef DoctorB het volgende:

[..]

daarom komt het in het hele dierenrijk voor...
Dat heeft weinig met genetica te maken. Dan zou homosexualiteit bij *alle* diersoorten voor moeten komen.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:03:17 #105
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72777909
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef lezzer het volgende:

Ik ben het eerlijk gezegd wel zat dat ik wel de belasting voor de 12 toekomstige kinderen van deze gek mag op hoesten, maar me wel gewoon moet laten beledigen door hem.
Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?

Het geld dat jij kwijt bent aan kinderen staat in geen verhouding tot het geld dat ouders kwijt zijn aan kinderen. Toch profiteren jullie allebei van het latere rendement van die kinderen

Er werd eerder gezegd dat homo's zo goed zijn voor de economie omdat ze zoveel geld uitgeven. Wederom korte-termijn visie. De reden dat ze meer geld hebben, is omdat ze het niet uit hoeven te geven aan voedsel, kleding, schoolboeken en al die andere dingen waar gezinnen wel mee te maken krijgen. Dat zijn echter uitgaven die op de langere termijn pas gaan renderen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:04:13 #106
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72777969
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef MilfLover het volgende:

[..]

Kijk als je zo stoer bent dan moet je ook minimaal antwoord kunnen geven op mijn vraag
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Homo's ondermijnen alles wat ons land sterk en veerkrachtig heeft gemaakt. De eensgezindheid, de stabiliteit van instituties als het huwelijk, het maken van kinderen, het geven van een degelijke opvoeding door een vader en een moeder. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dat past natuurlijk niet in het huidige liberale idee dat iedereen maar lekker moet doen waar hij zin in heeft, zolang hij er niemand kwaad mee doet. Maar waarom denk je dat bijna elke samenleving in de wereld negatief staat tegenover homo's? Omdat men heel goed weet dat het een sluipmoordenaar is voor het maatschappelijk succes op de lange termijn.
pi_72778843
Hephaistos. zou je alsjeblieft je discriminerende en denigrerende opmerkingen bij je houden.
Nu maak je het echt te bont. Je hebt nu je mening (die ronduit belachelijk is) duidelijk gemaakt.
Misschien is het beter als je het topic verlaat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_72779065
Dank.
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:34:37 #109
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72779530
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef Tally het volgende:
Hephaistos. zou je alsjeblieft je discriminerende en denigrerende opmerkingen bij je houden.
Nu maak je het echt te bont. Je hebt nu je mening (die ronduit belachelijk is) duidelijk gemaakt.
Misschien is het beter als je het topic verlaat.
Nee.

Een belachelijke mening zou ook zeer gemakkelijk onderuit gehaald moeten kunnen worden. Als ik (in alle ernst) kijk naar de reacties tot nu toe, zie ik vooral vragen om verduidelijking, tirades over mijn onnozelheid en oneliners.

Het staat je vrij om me aan te vallen op elk punt.
pi_72779769
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:34 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Nee.

Een belachelijke mening zou ook zeer gemakkelijk onderuit gehaald moeten kunnen worden. Als ik (in alle ernst) kijk naar de reacties tot nu toe, zie ik vooral vragen om verduidelijking, tirades over mijn onnozelheid en oneliners.

Het staat je vrij om me aan te vallen op elk punt.
Waarom? dat je een plaat voor de kop hebt valt te lezen.
Jij bent iemand die alles vanuit zijn eigen oogpunt ziet en daarop blijft hameren.
Punten onderuit halen slaat gewoon nergens op want dat gaat bij mensen zoals jij niet.
Kom eens met feiten. Keiharde bewezen feiten. Daar kom je niet mee want die zijn er namelijk niet.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?
Er zijn zat stellen die geen kinderen willen. Zijn die dan "net zo fout" als de homoseksuelen?
Die kinderen hoesten niet mijn pensioen, mijn AOW en mijn ziektekosten op want daar werk ik de rest van mijn leven voor.

Doe niet zo dom met je achterlijke uitspraken en ga gewoon weg. Het is belachelijk en dat zie je zelf ook wel in. Het aanvallen heb je al gedaan nu mag je gaan. Dank je
  dinsdag 15 september 2009 @ 20:48:24 #111
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72780222
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Waarom? dat je een plaat voor de kop hebt valt te lezen.
Jij bent iemand die alles vanuit zijn eigen oogpunt ziet en daarop blijft hameren.
Punten onderuit halen slaat gewoon nergens op want dat gaat bij mensen zoals jij niet.
Kom eens met feiten. Keiharde bewezen feiten. Daar kom je niet mee want die zijn er namelijk niet.
Morele uitspraken zijn erg lastig te staven met feiten. Maar het staat je vrij om alle mogelijke feiten aan te voeren hoor
quote:
Er zijn zat stellen die geen kinderen willen. Zijn die dan "net zo fout" als de homoseksuelen?
Die kinderen hoesten niet mijn pensioen, mijn AOW en mijn ziektekosten op want daar werk ik de rest van mijn leven voor.
Nee, jij werkt voor de huidige ouderen. Als je kinderen hebt werk je zowel voor de huidige als voor de toekomstige ouderen. Natuurlijk kunnen homo's ook kinderen adopteren, maar die moeten dan wel opgroeien in een disfunctioneel gezin.
quote:
Doe niet zo dom met je achterlijke uitspraken en ga gewoon weg. Het is belachelijk en dat zie je zelf ook wel in. Het aanvallen heb je al gedaan nu mag je gaan. Dank je
Inderdaad, dat soort tirades. Het spijt me dat ik niet het gebruikelijke SEX-niveau haal
pi_72780336
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Morele uitspraken zijn erg lastig te staven met feiten. Maar het staat je vrij om alle mogelijke feiten aan te voeren hoor
[..]

Nee, jij werkt voor de huidige ouderen. Als je kinderen hebt werk je zowel voor de huidige als voor de toekomstige ouderen. Natuurlijk kunnen homo's ook kinderen adopteren, maar die moeten dan wel opgroeien in een disfunctioneel gezin.
[..]

Inderdaad, dat soort tirades. Het spijt me dat ik niet het gebruikelijke SEX-niveau haal
Nee hoor als jij aangeeft dat zij de wereld kapot maken kan je dat best aantonen toch. Is niet alleen moreel

En dat kan jij vinden. Maar ik vind dus dat ik er zelf hard voor werk op dit moment. Of ik nu wel of geen kinderen heb.

En nee inderdaad. Je zit ver onder het niveau.
pi_72783037
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het geld dat jij kwijt bent aan kinderen staat in geen verhouding tot het geld dat ouders kwijt zijn aan kinderen. Toch profiteren jullie allebei van het latere rendement van die kinderen
Lieverd, tegen de tijd dat ik oud ben, is het sociale stelsel wel ingestort. Die lekkere verpleegster betaal ik dus waarschijnlijk helemaal zelf.
Die aow is natuurlijk een fooi vergeleken bij dat DINK-pensioen dat mijn vrouw en ik helemaal zelf bij elkaar gespaard hebben. Als die fooi überhaupt nog bestaat dan. Wat ik niet denk.
pi_72783273
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef Shivo het volgende:

[..]

Dat heeft weinig met genetica te maken. Dan zou homosexualiteit bij *alle* diersoorten voor moeten komen.
Als alle diersoorten dezelfde genen hadden, dan had je maar 1 diersoort. Of eigenlijk had je er geen, want zonder diversiteit, geen overlevingskans op de lange termijn. Er bestaan maar heel weinig genetische eigenschappen die in élke levensvorm voorkomt. Misschien een simpel gen dat codeert voor een bepaald zeer eenvoudig eiwit, maar daar houdt het dan ook bij op.

Maar leg eens uit wat je bedoelt dat homoseksualiteit geen genetisch oorsprong heeft? Het is een geaardheid, dat zit in je. Voor je geboorte staat al vast of je homo of hetero wordt. Volgens mij kan het dan maar op één plek zitten en dat is in de genen. Niet dat er een homo-gen bestaat, maar het is de combinatie van genen die bepalen of je uiteindelijk hetero of homo wordt.

Als het niet genetisch is, hoe verklaar je dan mensen die zich van kinds af aan gedragen en voelen alsof ze van het andere geslacht zijn? Die zijn lichamelijk homoseksueel want ze vallen op hetzelfde geslacht, maar ze voelen zich welgedelijk van het andere geslacht en zijn dus qua gevoel gewoon hetero, ze zitten tenslotte in het verkeerde lichaam. Ook iets met genetische oorsprong volgens mij.
-
pi_72783589
Aangeboren hoeft niet genetisch te zijn .

'k Zelf denk dat het een combinatie van van alles is, genetische aanleg, hormonen oid in 't vruchtwater, stukje opvoeding etc.

Maar ach, wat boeit het wat de oorzaak is. Het is niet iets wat slecht is of genezen of voorkomen moet worden. Dus een dergelijke discussie is m.i. vrij zinloos... en zelf wat denigrerend tegenover mensen die toevallig niet hetero zijn. Moeten ze het prettig vinden om tot 'studie-objecten' te worden gemaakt, en telkens te horen krijgen dat ze een of andere afwijking hebben?
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:18:03 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_72784757
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon belediging en/of discriminatie volgens het Wetboek van Strafrecht he ? Misschien wordt het eens tijd om een aanklacht in te dienen tegen de internetheld Hephaistos?
Ik vind inderdaad dat Hephaistos. wel even mag inbinden, we hebben klachten van het MDI over minder gekregen dan zijn uitlatingen in dit topic.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:18:43 #117
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_72784785
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:50 schreef splendor het volgende:

[..]
Als het niet genetisch is, hoe verklaar je dan mensen die zich van kinds af aan gedragen en voelen alsof ze van het andere geslacht zijn? Die zijn lichamelijk homoseksueel want ze vallen op hetzelfde geslacht, maar ze voelen zich welgedelijk van het andere geslacht en zijn dus qua gevoel gewoon hetero, ze zitten tenslotte in het verkeerde lichaam. Ook iets met genetische oorsprong volgens mij.
Genderbeleving heeft niets met de seksuele voorkeur te maken. En een van de volgens mij geaccepteerde wetenschappelijke verklaringen is de hoeveelheid testosteron tijdens cruciale fases in de zwangerschap, die de ontwikkeling van het brein beinvloeden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:28:54 #118
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72785266
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad dat Hephaistos. wel even mag inbinden, we hebben klachten van het MDI over minder gekregen dan zijn uitlatingen in dit topic.
Stel je niet zo aan joh. Het is heus niet tegen de wet om homoseksualiteit immoreel te noemen hoor.
pi_72785281
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[..]
Dus je mening is moreel gedreven, beetje jammer dat jou moraliteit zo intolerant is. Jezus zou zich van je afwenden.

quote:
[..]
Heel handig draai je om de belangrijkste vraag heen: Dus ieder die geen kinderen krijgt zou verboden moeten worden.
quote:
Met zo'n intolerante instelling wek je woede, niet onbegrijpelijk.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:32:09 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_72785409
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh. Het is heus niet tegen de wet om homoseksualiteit immoreel te noemen hoor.
Je zei nog wel ergere dingen. Kap gewoon met trollen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:36:48 #121
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72785637
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Je zei nog wel ergere dingen. Kap gewoon met trollen.
Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.

Posts vol met verzonnen feiten, drog-argumenten en cirkelredeneringen, maar mensen komen niet verder dan mij een idioot noemen
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:39:09 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_72785743
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.

Posts vol met verzonnen feiten, drog-argumenten en cirkelredeneringen, maar mensen komen niet verder dan mij een idioot noemen
Waarom denk je dat ze je vooral een troll noemden?
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:45:32 #123
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72786090
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze je vooral een troll noemden?
Ja, ik deed ook niet veel moeite om dat te verbergen he

Maar een iets minder obvious troll zou zonder moeite overeind kunnen blijven hier. Ook degenen die wel argumenten probeerden te geven, faalden jammerlijk...
pi_72786201
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Maar een iets minder obvious troll zou zonder moeite overeind kunnen blijven hier. Ook degenen die wel argumenten probeerden te geven, faalden jammerlijk...
Als je er niet op ingaat!

PS.

wtf is er moeilijk aan trollen in plain text, kom op zeg.
pi_72786392
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:45 schreef Hephaistos. het volgende:

Misschien vinden mensen dat de speeltuin elders is? 't Is geen cursusje debatteren oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')