abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72786464
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef eleusis het volgende:
Van mij mag het, maar niet bij mij in bed...
Je duidt op het verbod?
pi_72786779
gewoon verbod er op, het is onnatuurlijk... hek om de manlijke heumeu's bouwen en 100jaar wachten.. klaaaaar, eindelijk verlost van die relnichtende kontbonkers

voor de lesbo's daar in tegen.. allemaal in een big brother huis gooien 1001camera's ophangen..want jeez lesbo sex is HOTT

ow die man mannetjes vrouwen.. die mogen uhmm tsja die zijn niet echt sexy of zo.. ook wel in dat omheinde gebied gooien van de "mannen"hebben ze daar mischien toch ook nog "echte" kerels dan.

tot zo ver mijn totaal niet nuttige bijdrage..fijne avond nog
do you have the guts to smell my nuts?
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:00:07 #128
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72786796
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:52 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Misschien vinden mensen dat de speeltuin elders is? 't Is geen cursusje debatteren oid.
Nou ja, met het risico om voor schijnheilig te worden versleten, ik vind het dus wel van belang dat mensen weten waarom ze bepaalde dingen moreel verwerpelijk vinden, of juist niet. Ik krijg eerlijk gezegd niet het idee dat veel mensen dat voor zichzelf kunnen beargumenteren.
pi_72787038
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef wonderer het volgende:

Genderbeleving heeft niets met de seksuele voorkeur te maken. En een van de volgens mij geaccepteerde wetenschappelijke verklaringen is de hoeveelheid testosteron tijdens cruciale fases in de zwangerschap, die de ontwikkeling van het brein beinvloeden.
't Is iig iets wat vrij complex ligt en m.i. niet bestudeerd hoeft te worden.
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:32:50 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_72788202
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

't Is iig iets wat vrij complex ligt en m.i. niet bestudeerd hoeft te worden.
Het helpt wel tegen de idioten die denken dat het een mentale stoornis is. Maar verder heb je wel gelijk natuurlijk. Heteroseksualiteit wordt ook niet onderzocht.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_72788741
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef wonderer het volgende:

Het helpt wel tegen de idioten die denken dat het een mentale stoornis is.
Oja, daar heb jij weer gelijk in .
  woensdag 16 september 2009 @ 01:20:41 #132
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_72791031
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?

Het geld dat jij kwijt bent aan kinderen staat in geen verhouding tot het geld dat ouders kwijt zijn aan kinderen. Toch profiteren jullie allebei van het latere rendement van die kinderen

Er werd eerder gezegd dat homo's zo goed zijn voor de economie omdat ze zoveel geld uitgeven. Wederom korte-termijn visie. De reden dat ze meer geld hebben, is omdat ze het niet uit hoeven te geven aan voedsel, kleding, schoolboeken en al die andere dingen waar gezinnen wel mee te maken krijgen. Dat zijn echter uitgaven die op de langere termijn pas gaan renderen.
Ik ben later alleen maar belastinggeld kwijt om jouw zwakzinnige kinderen met al hun gebreken te kunnen voorzien van een fatsoenlijk fosterparenthuis waar ze een enigszins normale opvoeding kunnenn verkrijgen.

en schoolboeken zijn gratis, natte tosti.
put
your
clothes
on!
pi_72791773
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:36 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het begon met trollen, maar inmiddels verbaas ik me er meer over dat niemand nog compleet korte metten met me heeft gemaakt.
Ja, mooi is dat, ik had verwacht dat 1 van die homo's wel met iets kwam om jouw standpunten omver te werpen. Halverwege het topic begon ik bijna in jouw gelijk te geloven. Ik heb de laatste 10 posts in dit topic niet gelezen. Volgens mij staan jouw duidelijke en heldere analyses over het homo-dom nog steeds. Ik ga ze niet om ver trappen.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:07:45 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72794255
Uiteraard moet dat niet verboden worden, kan mij het boeien met wie iemand sex wil hebben of een relatie mee wil beginnen.
Zolang beide partijen er tevreden mee zijn vind ik het prima.

Begrijp ook nooit dat mensen hier tegen kunnen zijn, die twijfelen denk ik enorm over hun eigen geaardheid.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_72794674
quote:
Op woensdag 16 september 2009 03:46 schreef Neleos het volgende:

[..]

Ja, mooi is dat, ik had verwacht dat 1 van die homo's wel met iets kwam om jouw standpunten omver te werpen. Halverwege het topic begon ik bijna in jouw gelijk te geloven. Ik heb de laatste 10 posts in dit topic niet gelezen. Volgens mij staan jouw duidelijke en heldere analyses over het homo-dom nog steeds. Ik ga ze niet om ver trappen.
Mensen hebben het recht om dom te zijn of zich dom te houden. Ik heb geen enkele behoefte om iemand met zulke denkbeelden te overtuigen van zijn ongelijk. Zelfs al kom je met goede argumenten zal je er alsnog niet in slagen om ze van gedachten te laten veranderen.
Ze zijn de energie en ergernis simpelweg niet waard.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:28:31 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72794858
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je bedoelt die kinderen die later jouw pensioen, jouw AOW en jouw ziektekosten op gaan hoesten? De kinderen die de economie op gang houden als jij oud bent en er mensen nodig zijn om je billen te wassen?

Het geld dat jij kwijt bent aan kinderen staat in geen verhouding tot het geld dat ouders kwijt zijn aan kinderen. Toch profiteren jullie allebei van het latere rendement van die kinderen

Er werd eerder gezegd dat homo's zo goed zijn voor de economie omdat ze zoveel geld uitgeven. Wederom korte-termijn visie. De reden dat ze meer geld hebben, is omdat ze het niet uit hoeven te geven aan voedsel, kleding, schoolboeken en al die andere dingen waar gezinnen wel mee te maken krijgen. Dat zijn echter uitgaven die op de langere termijn pas gaan renderen.
Homofielen zullen minder snel aan kinderen beginnen.
Bij een heterostel is die kans groter en 9 van de 10 keer gaat de vrouw dan part-time werken of geheel stoppen.

Bij een homokoppel blijven er dus gewoon 2 full-time werken.

Economisch gezien zijn 2 full-time verdieners beter, hoger salaris ( 2 mannen) en kunnen dus ook weer meer spenderen.

Mijn man en ik hebben 2 dochters, ik wil ze juist tollerant opvoeden, respect voor ieder mens ongeacht huidskleur, religie, geaardheid enz.
En dat gaat goed, we hebben meerdere homofiele koppels in onze omgeving en onze oudste dochter vind dat ook heel normaal, ze zegt zelf later met een vrouw te willen trouwen.
Ze is pas 4 jaar dus het zegt nog niks maar mocht het zo zijn dat ze lesbiene is dan zullen haar ouders iniedergeval er gewoon voor haar zijn en haar niet beoordelen op haar levenswijze.
Zo ook bij onze jongste dochter overigens.

Wat zou jij doen als een van je kinderen homofiel blijkt te zijn?

Edit: ja weet dat je een troll bent maar toch..
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_72795691
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:28 schreef snakelady het volgende:
Bij een homokoppel blijven er dus gewoon 2 full-time werken.
En het bijbehorende belastingtarief betalen
quote:
Economisch gezien zijn 2 full-time verdieners beter, hoger salaris ( 2 mannen) en kunnen dus ook weer meer spenderen.
En, vrouwen kunnen natuurlijk ook een goed salaris verdienen
pi_72796712
Als we nu eens, ipv homo's, alle geloving verbieden? Heb je over een jaar of 100 ook geen last meer van homohaat, EN de wereld wordt er een stuk vrediger op

Ik heb niks tegen homo's. Wel tegen nichten (het volg dat meedoet aan onzin als gay parades en dergelijke), maar NORMALE mensen die homosexueel zijn heb ik niks op tegen.
pi_72797340
hoe meer homo's hoe meer sappige kutjes voor de heteromannen

van mij mag heel mannelijk nederland op mij na morgen homo worden, dan is het feeeeeeeeeeeeeeeeeestttttttttttttttttttt
pi_72798308
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef ideanaal het volgende:

van mij mag heel mannelijk nederland op mij na morgen homo worden, dan is het feeeeeeeeeeeeeeeeeestttttttttttttttttttt
Waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:29 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Wel tegen nichten (het volg dat meedoet aan onzin als gay parades en dergelijke), maar NORMALE mensen die homosexueel zijn heb ik niks op tegen.
Dat is toch een fout beeld van nichten. Nichten zijn verwijfde homo's die er zelf mee koketteren. Dat is wat anders dan mannen in hun blote kont op een boot.
Een relnicht is ook geen man in z'n blote kont op een boot.

Oh, en de gaypride is geen onzin.

[ Bericht 17% gewijzigd door lezzer op 16-09-2009 12:22:07 ]
pi_72832917
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef lezzer het volgende:

[..]

Waarom heb jij eigenlijk geen fotoboek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Dat is toch een fout beeld van nichten. Nichten zijn verwijfde homo's die er zelf mee koketteren. Dat is wat anders dan mannen in hun blote kont op een boot.
Een relnicht is ook geen man in z'n blote kont op een boot.

Oh, en de gaypride is geen onzin.
vraagt degene die zelg geen fobo heeft

ja ik hou van anale sex en die naam schoot me zo te binnen
anale sex met vrouwen dan
pi_72833060
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:48 schreef ideanaal het volgende:

[..]

vraagt degene die zelg geen fobo heeft
Nee, jij bent degene die roep dat het feest is dan:
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:47 schreef ideanaal het volgende:

Blijkbaar ben je enorm overtuigd van je looks en kunnen. Dus ik verwacht dan een fotoboek.
Ik praat niet over vrouwen als zijnde "sappige kutjes voor de heteromannen".
Jij doet dat.
pi_72840346
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

De samenleving. Vooral op de lange termijn.

Niet elk gedrag waarbij er niet meteen een slachtoffer in het oog springt, is moreel te verantwoorden. Drugsgebruik schaadt ook niemand direct, maar zorgt op den duur voor een vervallen maatschappij zonder ruggegraat of toekomst. Het is dan ook niet toevallig dat homo's zoveel drugs gebruiken.
Je hebt het er heel de tijd over dat homoseksualiteit niet afkeuren getuigd van korte termijn visie.
Je hebt echter niet gereageerd op mijn lange termijn visie:
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef UltraR het volgende:

[..]

Met dat argument zou je juist heteroseksualiteit moeten verbieden. De mensheid is namelijk de pest van deze planeet. Noem mij 1 goed ding dat de mensheid brengt voor het voortbestaan van de planeet aarde, en daarmee het voortbestaan van de mensheid?
Kinderen krijgen is het ergste wat je de aarde aan kunt doen. En daar kun je homo's iig niet van beschuldigen.
Zou je dat alsnog even willen doen? Ik ben heel benieuwd.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_72893471
Homovrienden zolang het maar niet van die verschrikkelijk over the top verwijfde gasten zijn, daar kan ik nog weleens moeite mee hebben.

Homoseksualiteit verbieden? Wat een onzin zeg Het is 2009, als een vrouw op het water blijft drijven zetten we dr ook niet meer op een brandstapel.
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_72897510
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef Millitia het volgende:

Homoseksualiteit verbieden? Wat een onzin zeg Het is 2009, als een vrouw op het water blijft drijven zetten we dr ook niet meer op een brandstapel.
pi_72897559
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:22 schreef angelaatje het volgende:
Ik ben eigelijk wel benieuwd wat er leuk is aan het discrimineren van homoseksuelen.
en wat mensen nou eigenlijk van homoseksualiteit vinden.

als je bijvoorbeeld over straat loopt is er meteen wel iemand die zegt. kijk die homo dan!

ik vind dat de mensen in hun waarde moeten worden gelaten.. of ze nou homo, lesbisch of bi of hetero zijn maakt toch niet uit.
we zijn toch allemaal mens.

ik ben wel benieuwd naar jullie mening.
nog nooit gehoord dat iemand dat zei
maar ben jij dan een van die 4?
en ja ik vind dat we allemaal mens zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door Maureentje op 19-09-2009 02:36:13 ]
pi_72902802
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind dat alle homo's per direct verboden moeten worden
Weet je wel dat Hephaistos homoseksueel was?
pi_72903055
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef Dastan het volgende:

Weet je wel dat Hephaistos homoseksueel was?
Maar hij is ervan genezen?
pi_72903130
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar hij is ervan genezen?
Nee, in die tijd werd het tenminste geaccepteerd.
pi_72903174
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef Millitia het volgende:
Het is 2009, als een vrouw op het water blijft drijven zetten we dr ook niet meer op een brandstapel.
WTF? NIET?!?!?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')