Dat was een troll van mijn kant.quote:Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon op je teentjes getrapt, omdat ik je wees op het verschil tussen Hephaistion en Hephaistos.
Effe quoten, misschien lees je het dan nog een keer en zie je hoe dom het is wat je zegtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Niets mis met homo's, maar nichten mogen ze afschieten.
Als voortplanten volgens jou het enige doel is van de mens als organisme, doe je al een tijdje je werk niet goed toch? Als het je enige doel is, ben je dag in dag uit ermee bezig, lijkt me....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Dusd? Wie zegt dat dat niet gaat gebeuren?
TS: ik zal je de eerlijke waarheid zeggen die de man niet onder ogen durft te zien Net als de vrouwquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:22 schreef angelaatje het volgende:
Ik ben eigelijk wel benieuwd wat er leuk is aan het discrimineren van homoseksuelen.
en wat mensen nou eigenlijk van homoseksualiteit vinden.
als je bijvoorbeeld over straat loopt is er meteen wel iemand die zegt. kijk die homo dan!
ik vind dat de mensen in hun waarde moeten worden gelaten.. of ze nou homo, lesbisch of bi of hetero zijn maakt toch niet uit.
we zijn toch allemaal mens.
ik ben wel benieuwd naar jullie mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mannen zich overdreven nichterig gedragen. Door zich een - zij het wel- onnatuurlijke houding aan te nemen, alsof ze met alle middelen willen verspreiden dat ze homo zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef lezzer het volgende:
Wat vind je dan vervelend aan nichten? En, heeft dat met hun "nicht-zijn" te maken?
Waarom denk je dat dat een voor hun onnatuurlijke houding is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:26 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Als mannen zich overdreven nichterig gedragen. Door zich een - zij het wel- onnatuurlijke houding aan te nemen, alsof ze met alle middelen willen verspreiden dat ze homo zijn.
Wat dat met elkaar te maken heeft is mij een groot raadsel.quote:En het stiekeme gedrag van vrouwenhaters, dat schaar ik ook onder ´valse- nichten´- gedrag.
Waarbij de hardrockpersoon dan niet gekoppeld wordt aan de geaardheid.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat onder de hetero's meer vrouwenhaters zitten. Verder nichten, ach, iedereen heeft zijn eigen merkwaardigheden. De een is een hardrockpersoon met lange haren, de ander is een vrolijke huppelnicht.
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Ok, nu begint het een beetje belachelijk te wordenIk zat een beetje ruzie te zoeken en advocaat van de duivel te spelen, in een (vanaf het begin) waardeloos topic. Dat doe ik zo af en toe, meestal in NWS, en levert soms vermakelijke discussies op.
Maar aangezien we het er nu nog steeds over hebben, ben ik blijkbaar wat te ver gegaan. Sorry daarvoor aan wie ik beledigd heb. Helemaal als ze mij nu ook nog gaan verdedigen (zoals Viking84)![]()
Geen excuses aan PalmRoyale, want dat vind ik een zure kwal.
Hij meende er niks van. Lees het topic anders.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hephaistos. Wat een ettertje ben je toch ook
. En tevens latent homo, het is algemeen bekend dat de grootste anti's zelf ook wel van een piemel in de achterdeur houden. Bron: American Beauty.
Ik heb het helemaal doorgespit, het was mij duidelijk dat hij een troll is. Maar dan nog vind ik hem een latente homo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij meende er niks van. Lees het topic anders.
Ook hetero's kunnen nichterig zijn... Dat willen mensen nog wel eens vergeten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarbij de hardrockpersoon dan niet gekoppeld wordt aan de geaardheid.
Een homosexuele hardrockliefhebber is geen hardrockhomo bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |