sjaak, ga zelfs een spelen met www.skyscanner.netquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:57 schreef stevengerrard het volgende:
beetje laatste moment actie
Wil zaterdag 26 september in Liverpool zijn en dan zondag 27 september rond de middag weer naar huis. Maakt me opzich niet uit als ik heen met A vlieg en dan terug met B zolang het maar het goedkoopste is.
Als je de wedstrijd om 15:00 wilt halen red je het sowieso niet om met easyJet om 12:45 aan te komen (weet niet hoe ver het vliegveld van het stadion af ligt maar lijkt mij wat krap). Dus dan wordt het of een duurdere KLM vlucht, zal wel die 'rond de 200 euro' van jou zijn. Of een alternatief zoeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:13 schreef stevengerrard het volgende:
de naam is Steven maar bedankt voor de vriendelijke link. Had zelf al gespeeld maar kwam niet onder de 200 euro vandaar dat ik probeerde dat iemand me verder kon helpen
Vliegen kan wel goedkoper:quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef PeRi het volgende:
Tussen 23/24 - 27/28 oktober a.s. kom ik vast niet goedkoper in Parijs vanaf R'dam/A'dam dan ¤ 146,- voor 2 pers. met Thalys.com?.
Wat een reisjequote:Op zondag 20 september 2009 14:28 schreef HomoSaabiens het volgende:
[..]
Vliegen kan wel goedkoper:
08:35-08:45 1u 10 Amsterdam (AMS) Londen Luton (LTN) easyJet EZY2156
2u 50 Overstappen op vliegveld
11:35-13:55 1u 20 Londen Luton (LTN) Parijs Charles de Gaulle (CDG) easyJet EZY2435
Het is wel wat onhandiger en het duurt wat langer, maar het kost 54,16 eur de man.
Anyonequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Aangepaste reis t.o.v. de vorige.
Heen: AMS/DUS - New York (20 februari 2010)
Terug: Washington - AMS/DUS (27 februari 2010)
Meer als de helft zelfs. Voer op www.kayak.com even je gekozen data in en je kan kiezen voor Easyjet of KLM/Allitalia voor +- 95 euro.quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Ik ga in december dit jaar 5 dagen/4 nachten met me vriendin naar Rome.
Nu heb ik via Skyscanner.nl deze vlucht gezien:
Vertrek: do 10 dec 2009
13:00-15:15 2u 15 Amsterdam (AMS) Rome Fiumicino (FCO) Alitalia AZ 107
Retour: ma 14 dec 2009
14:55-17:35 2u 40 Rome Fiumicino (FCO) Amsterdam (AMS) Alitalia AZ 132
De datum mag nog enigzins afwijken.
Kosten ¤201,92.
Nu is mijn vraag, kan dit nog goedkoper???
Denk dat zijn prijs ook voor 2 pers wasquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Meer als de helft zelfs. Voer op www.kayak.com even je gekozen data in en je kan kiezen voor Easyjet of KLM/Allitalia voor +- 95 euro.
Nouja, nog altijd een beetje goedkoper.quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Denk dat zijn prijs ook voor 2 pers was
Schakel om naar Euro's of kijk direct op de site van Easyjet.quote:Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
De prijs van ¤ 201,92 was inderdaad voor 2 personen.
Via de site van kayak kwam ik uit op 311 dollar, wat ongeveer 217 euro is.
403 euro is een hele goede prijs. Kijk even op www.cheaptickets.com . Daar kun je vaak andere vertrektijden kiezen, dan dat vele andere sites aangeven.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef copyfile het volgende:
Ik zoek een vlucht voor 4 personen. Hieronder het reisschema :
Heen 06-11-2009
van : Brussel/Amsterdam/Dusseldorf maakt niet uit
naar : San Francisco
Terug 15-11-2009
van : Las Vegas
naar : Zelfde luchthaven als vertrek
Ik zelf al een hoop zitten zoeken en kom nu uit op 403¤ p.p. Moeten dan wel 11 uur wachten op washington op de terugreis. De vraag is dus of de goede zoekers onder jullie nog betere mogelijkheden kunnen vinden ?? En hoe is deze prijs ? Goed/Hoog/Laag ?
Voor periode (herfstvakantie) een goede prijs. Met Transavia komt op ongeveer hetzelfde, met waarschijnlijk iets gunstiger vluchttijden, afhankelijk van waar je in Nederland woont. Die 320 euro is waarschijnlijk wel met kortingen voor vliegen zonder bagage en betalen met een debitcard.quote:Op zondag 27 september 2009 11:59 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Ik ga van 13 oktober tot 17 oktober naar Barcelona.
Nu heb ik via skyscanner via vueling.com een reis voor 2 personen voor ¤ 320,00 gevonden.
Kan dit nog goedkoper??
(Vertrek en aankomstdata staat niet vast)
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Als ik op de site van United kijk kom ik op een bedrag uit wat vele malen hoger ligt (Wij willen dezelfde periode naar NY/Washington).quote:Op zondag 20 september 2009 20:28 schreef MCH het volgende:
[..]
DUS - EWR
MDT - AMS
Met United voor 279 euro op hun eigen website.
Bedankt, het is de week voor de herfstvakanties beginnen. Zal nog even op Transavia kijken.quote:Op zondag 27 september 2009 12:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor periode (herfstvakantie) een goede prijs. Met Transavia komt op ongeveer hetzelfde, met waarschijnlijk iets gunstiger vluchttijden, afhankelijk van waar je in Nederland woont. Die 320 euro is waarschijnlijk wel met kortingen voor vliegen zonder bagage en betalen met een debitcard.
Geluk is tegenwoordig een niet onbelangrijke factor bij het zoeken naar vliegtickets.quote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Als ik op de site van United kijk kom ik op een bedrag uit wat vele malen hoger ligt (Wij willen dezelfde periode naar NY/Washington).
Niemand?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:43 schreef dingdang het volgende:
Ik ben opzoek naar de goedkoopste manier voor de volgende reis:
Heen: 30 of 31 oktober (aankomst bij voorkeur op 31/10)
Van: AMS of DUS
Naar: San Diego (of LA als het heel veel scheelt)
Terug: tussen 21 en 25 november
Van: San diego / LA / San Francisco / Las Vegas
Naar AMS of DUS (hoeft niet zelfde als heen te zijn)
Het is beter om er bij te zetten wat je zelf al gevonden hebt. Zie de links in de eerste post van dit topic. Als iemand dan wat goedkopers weet of kan vinden, dan zul je dat hier wel terugvinden. Zie ook de posts hierbovenquote:
Zelf kom ik op 518 eur met United.quote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het is beter om er bij te zetten wat je zelf al gevonden hebt. Zie de links in de eerste post van dit topic. Als iemand dan wat goedkopers weet of kan vinden, dan zul je dat hier wel terugvinden. Zie ook de posts hierboven
Retourtje DUS - LAX kom ik op 441 eu met Delta uit boeken op orbitz of cheaptickets.comquote:Op zondag 27 september 2009 22:40 schreef dingdang het volgende:
[..]
Zelf kom ik op 518 eur met United.
Heen van AMS naar SAN en terug van SFO naar AMS
De terugreisdatum had geen invloed op de uiteindelijke prijs bij United
Op NS hispeed twee retourtjes Roosendaal - Gent kopen: 45,60 euquote:Op maandag 28 september 2009 03:56 schreef p_iglet het volgende:
Van Den Haag naar Gent. Heen op 15 november, terug op 18 november.
Voor 2 personen. 1 met voordeeluren kaart, ander met studenten week ov.
NS hispeed vind dat het 124,80 kost ,dat moet goedkoper kunnen lijkt me. Alleen ik kan niet vinden hoe.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef Greatmarked het volgende:
Hoe kom ik op zo'n goedkoop mogelijke manier vanaf Amsterdam of Bremen in Londen Centrum?
We vertrekken met 2 personen 12 - 15 oktober (kan een dag later/eerder, wel 3 dagen!)
Alle kortingshokjes aangevinkt plus het tarief voor jongeren 12-25 jaar gekozen?quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef p_iglet het volgende:
DAn doe ik vast iets verkeerd want NS hispeed geeft bij mij 70,40 aan voor 2 retourtjes roosendaal-gent, op de dagen dat wij reizen.
En 42.40 als we op 1 dag heen en weer gaan, maar dag gaan we dus niet....
522 eu op ba.com op genoemde data vanaf amsquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:59 schreef blessed19 het volgende:
Ik wil n februari naar Tokio gaan!
ik wil in mijn eentje rond de 5'de gaan vliegen en dan 8 dagen daar rondhangen. Zelf woon ik in apeldoorn, dus de duitsers zouden ook wel iets voor me kunnen betekenen. het liefst vlieg ik met jal en dan met klm in 1 keer door. mocht een tussenstop ergens veel goedkoper zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
zelf kom ik met jal op 570 incl en met klm op 607 incl met vertrek vanuit schiphol.
Is de kwaliteit van BA niet om te janken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:29 schreef MCH het volgende:
[..]
522 eu op ba.com op genoemde data vanaf ams
www.flybe.com vliegt voor zo'n 180 euro incl. alles retour vanaf Amsterdam naar Southamptonquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef frame-saw het volgende:
Weet iemand de goedkoopste manier om naar Southampton (zuid-kust Engeland) te komen? Boot, vliegtuig, auto of nog iets anders? Ik moet wel wat spul meenemen dus trein lijkt me erg onhandig.
Oja, het hoeft maar een enkeltje te zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.flybe.com vliegt voor zo'n 180 euro incl. alles retour vanaf Amsterdam naar Southampton
Of bijvoorbeeld http://www.vliegvakanties.de/lijndiensten.php?sn=11 (van het Duitse reisburo Poot).quote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Fogel het volgende:
Handige site voor mensen die bij de Duitse grens in de buurt wonen: http://mcflight.de/
Heb daar toen ik nog in Nederland woonde regelmatig flink wat geld mee bespaard (vooral met KLM Düsseldorf-Amsterdam-_bestemming in de VS_ scheelde behoorlijk)
Ohja, die bestaan ook nog...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:03 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld http://www.vliegvakanties.de/lijndiensten.php?sn=11 (van het Duitse reisburo Poot).
Grootste voordeel van deze is dat je ook kunt betalen met een overboeking naar het Rabobank rekeningnummer van hen, voor degene die eventueel geen credit card zouden hebben.
Probeer eens Ryanair vanaf Bremen. Die hebben meerdere vluchten per dag. Public Express brengen je vanaf Groningen CS naar Bremen Airport.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef ralfseltje het volgende:
Vast al honderden keren gevraagd, maar toch:
Ik wil graag met twee volwassenen naar Londen en wel zo goedkoop mogelijk. Van donderdag 22 oktober heen en maandag 26 oktober terug. Het liefst vliegen ivm reistijd. Wonen in Groningen, dus alles bereikbaar vanaf daar is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |