Het momentum ligt wel bij Del Potro maar Fed heeft zoiets vaak weten omkeren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie gaat dit winnen? Je zou zeggen Federer met al die ervaring.
Hij staat nog niet in het filter, klopt dat?quote:
je zou zeggen van niet ...........quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wie gaat dit winnen? Je zou zeggen Federer met al die ervaring.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:59 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
je zou zeggen van niet ...........
Tja toen ie dat eenmaal deed had ie beter terug kunnen lopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel op de forehand aanspelen.
kan jij je herinneren dat Federer een set begon met 0-2? of 0-3 ??? Ik ook niequote:
hou op, daar wil ik niet aan denken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:59 schreef SCH het volgende:
Gaaf. Is toch wel een kater om straks om 3.00 naar bed te gaan en dat die Zwitser dan weer gewonnen heeft.
22 en maar 5 gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Kansen nu. Hoeveel BP's heeft Fed nu al gehad?
22 breakpunten heeft Fed nu gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:02 schreef Fukjoeman het volgende:
Kansen nu. Hoeveel BP's heeft Fed nu al gehad?
zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:59 schreef SCH het volgende:
Gaaf. Is toch wel een kater om straks om 3.00 naar bed te gaan en dat die Zwitser dan weer gewonnen heeft.
ik heb wel hetzelfdequote:Op dinsdag 15 september 2009 02:03 schreef Szura het volgende:
Pff ik begon onpartijdig aan deze partij, hoopte op een prachtige partij.
Hoopte daarna dat Del Potro op zou krabbelen, daarna op een vijfde set
Maar nu wil ik toch dat Fedje wint
0-3 zei ik je toch!!? Wanneer was dat voor het laatst?``quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had dit totaal niet meer verwacht na de manier waarop DP met 2 DF's de derde set weggaf.
No wayquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie Federer dit niet meer winnen.
quote:
Gelukkig heb jij niet al te veel tennisvoorspellingen goedquote:
onwaarschijnlijk maar het kanquote:
Nadal kon het ook op RG...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:06 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk maar het kan
Oh ja, dan ben ik voor DelPo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
JMDP, get me that XL-game .....
niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:06 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk maar het kan
Denk eerder dat ie een "zware arm" krijgt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je voorspelling duurde 2 minuten. 3-1.
Ben vooral bang voor vermoeidheid bij Del Potro.
Waarom willen wij eigenlijk dat Federer, een man die echt alles al heeft, NOG een GS wint .....quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:07 schreef Szura het volgende:
Fed ook niet zoveel, die had er 50 tegen roddick...:Pquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:09 schreef LaTiNo het volgende:
DP heeft maar 8 aces geslagen, toch jammer dat ie daar niet wat vaker gratis punten mee pakt
bummer manquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef LenmB het volgende:
Breaking News; Patrick Swayze is dood. RIP
om hem nog legendarischer te makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Waarom willen wij eigenlijk dat Federer, een man die echt alles al heeft, NOG een GS wint .....
hij heeft miljoenen, 2 kids, 15 titels, redelijk aantrekkelijke vrouw ...
waarom? Maarrrrrrrrrre als je hem hebt, geef em dan ff hier door ....quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Waarom willen wij eigenlijk dat Federer, een man die echt alles al heeft, NOG een GS wint .....
hij heeft miljoenen, 2 kids, 15 titels, redelijk aantrekkelijke vrouw ...
Omdat t hier niet op tv is en die portugezen van eurosport me irriterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:11 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
waarom? Maarrrrrrrrrre als je hem hebt, geef em dan ff hier door ....
Met periodes wel ja, maar zo'n niveau als in set 1 kun je bijna niet een hele wedstrijd volhouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
vraag aan de neutrale toeschouwers: speelt Fed nou ver onder zijn niveau or what?
Gaat niet lukken. Ik blijf het mezelf zeggen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef SCH het volgende:
Nog twee keer je service vasthouden Del Potro
Ik benijd hem zijn vrouw niet, maar dat is ook het enige. En het schijnt ook nog een aardige kerel te zijn. Toch begint zijn vele succes me tegen te staan, wat natuurlijk geen fraaie emotie is, maar niets menselijks is me vreemd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
om hem nog legendarischer te maken
Daar doet ie t voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je deze wint noem ik je nooit meer Del Pony. Hup jong
Fed speelt echt niet slecht hoor..Goede wedstrijd! Hij speelt wel een beetje dom en zijn service loopt niet, en hij heeft door nonchalantie de 2e set weggegeven....maar alle credits naar delpo hoor! Fed speelt echt wel op een goed niveau.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
vraag aan de neutrale toeschouwers: speelt Fed nou ver onder zijn niveau or what?
Ik help het je hopen. Een DF helpt echter niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ik blijf het mezelf zeggen...
Is dat nog niet eerder gebeurd dan? Volg het tennis nog niet zo heel langquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef Norrage het volgende:
fedje....hij kan toch geen finales verliezen van iemand anders dan Nadal/??????
Het niveau gaat wel omlaag bij hem, maar ik moet toegeven..Del Potro staat wel erg goed te tennissen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
Heeft Kournikova haar rentree gemaaktquote:
In Grand Slamfinales niet nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:14 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Is dat nog niet eerder gebeurd dan? Volg het tennis nog niet zo heel lang
Moet zeggen dat de twee beste spelers van het toernooi in de finale zijn (net als bij de vrouwen). Ik denk dat Federer niet zijn ultieme niveau heeft. Del Potro is wel een heel goede speler die dikwijls onderschat wordt imo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
Dan is het helemaal opzienbarend als Del Potro deze partij weet te winnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Grand Slamfinales niet nee.
Toch heeft zij GS titels, met Hingis samen, maar toch ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Heeft Kournikova haar rentree gemaakt
Hier wel ja. Bij de vrouwen was toch echt de halve finale de finale voor de finale hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:15 schreef LenmB het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de twee beste spelers van het toernooi in de finale zijn (net als bij de vrouwen). Ik denk dat Federer niet zijn ultieme niveau heeft. Del Potro is wel een heel goede speler die dikwijls onderschat wordt imo.
Jinxen jullie hem maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:16 schreef BogardeRules het volgende:
Volgens mij gaat het niet meer gebeuren....
Lol. De Vlaamse commentator zegt het echt op het moment dat ik deze comment lees. Nadal is dus de enige.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:14 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Is dat nog niet eerder gebeurd dan? Volg het tennis nog niet zo heel lang
quote:
Ja JMDP choket hem de volgende servicegamequote:
bij de vrouwen??? egnie Clijster Serena was een veel betere wedstrijd dan de finale. Wozniacki profiteerde gewoon optimaal van een massale uitval van de bovenste helft, dit was een ongekende slachting aldaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:15 schreef LenmB het volgende:
Moet zeggen dat de twee beste spelers van het toernooi in de finale zijn (net als bij de vrouwen).
Potro gaat breken om het uit te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:18 schreef sevenjs het volgende:
Als hij de volgende game van Potro niet breekt is het voorbij.
hoop het niet... gun het del petro!quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:18 schreef bosb het volgende:
pfff hoop dat fed nog wel een keer breekt..
Wozniacki is vooral mentaal erg sterk. Daarbij is het nog een snelle en slimme meid. Ze heeft een aantal aardige speelsters verslagen en een paar reuzendoders. Ze heeft de tweede plaats verdiend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:18 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
bij de vrouwen??? egnie Clijster Serena was een veel betere wedstrijd dan de finale. Wozniacki profiteerde gewoon optimaal van een massale uitval van de bovenste helft, dit was een ongekende slachting aldaar.
Nah, die was leuk voor haar. Serenna of Clijsters, beiden haar verslagen hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:20 schreef LenmB het volgende:
[..]
Wozniacki is vooral mentaal erg sterk. Daarbij is het nog een snelle en slimme meid. Ze heeft een aantal aardige speelsters verslagen en een paar reuzendoders. Ze heeft de tweede plaats verdiend.
Fuck, jinx ik em op het end nogquote:
Ik ook.quote:
duh. als 1 vd zussen in de bovenste helft had gezeten had ze het echt niet gehaaldquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:20 schreef LenmB het volgende:
[..]
Wozniacki is vooral mentaal erg sterk. Daarbij is het nog een snelle en slimme meid. Ze heeft een aantal aardige speelsters verslagen en een paar reuzendoders. Ze heeft de tweede plaats verdiend.
ik het nieuwsbericht ookquote:
MP nummer 3.quote:
Sorry, dude, ik voel met je mee. Balen gewoon.quote:
Huldiging vanuit bed nog maar even meepikken, de nacht is nu toch al kortquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:28 schreef Norrage het volgende:
SLAAP LEKKER IEDEREEN!!!
dat is toch een beetje zure melk. Fed had vast gedacht dat ie AO volgend jaar zou pakken voor een Federer slam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:27 schreef Szura het volgende:
1 pluspunt voor Federer.
Nou hoeft ie zich niet voor z'n kop te slaan dat ie de AO liet glippen en daarmee een echt Grand Slam
Iig 6-3 6-4, en dan was het klaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:29 schreef Norrage het volgende:
en het had gewoon weer 6-3 6-0 6-0 moeten worden....daar leek het in ieder geval op....fed was zo ontspannen in dat begin, misschien wel té!
Dat heet een Non-Calendar Grand Slam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:28 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
dat is toch een beetje zure melk. Fed had vast gedacht dat ie AO volgend jaar zou pakken voor een Federer slam.
Papa he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Federer er opeens oud uit.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Federer er opeens oud uit.
Ik vind Fed sowieso niet zo sportief met dat soort dingen. Hoe vaak complimenteert Federer een tegenstander nou met een mooie bal. Volgens mij vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef Bramaldo11 het volgende:
Overigens vind ik het van Federer niet echt sportief: Del Potro wil een hug na een lange wedstrijd, Federer houdt het af. Hoeft natuurlijk ook niet, je kan enorm balen en je wilt graag winnen, maar je kunt je tegenstander ook wel iets gunnen.
Oeps. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dude, niet zo huilie doen he. wel een echte fan blijven!!!
Ha heerlijk, zijn trouwe fans beginnen af te hakenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Fed sowieso niet zo sportief met dat soort dingen. Hoe vaak complimenteert Federer een tegenstander nou met een mooie bal. Volgens mij vrijwel nooit.
Mij een trouwe fan noemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ha heerlijk, zijn trouwe fans beginnen af te haken
nee man!!!! dat heeft ie al, Agassi ook. Tiger en Serena hebben er vier achter elkaar gewonnen maar niet in 1 jaar. (maar Navratilova 6, en toch geen gS)quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heet een Non-Calendar Grand Slam.
Oh echt, je bent al eerder bekeerd? Ik ga nog steeds af op je username.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij een trouwe fan noemen.Volgens mij ben ik de grootste afvallige van zijn fans.
Ja dat blijkt welquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij een trouwe fan noemen.Volgens mij ben ik de grootste afvallige van zijn fans.
Opvallend relaxedquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:34 schreef TheGeneral het volgende:
Federer![]()
Hij dacht, die runner schaal up heb ik nog niet. Die wil ik nog!
Djokovic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
wie is de jongste AO winnaar? Snelste krijgt een iPod Nan0
Nee, Federer heeft een Career Grand Slam. Dat wil zeggen dat je in je carriere alle vier de GS'en een keer hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
nee man!!!! dat heeft ie al, Agassi ook. Tiger en Serena hebben er vier achter elkaar gewonnen maar niet in 1 jaar. (maar Navratilova 6, en toch geen gS)
Chang?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
Volgens mij niet hoor. Voor RG verloor ie Australië, en daarna verloor ie (nu dus) US Open.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
nee man!!!! dat heeft ie al, Agassi ook. Tiger en Serena hebben er vier achter elkaar gewonnen maar niet in 1 jaar. (maar Navratilova 6, en toch geen gS)
Nou?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
Autootje erbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:36 schreef Szura het volgende:
Zie je wel, de bonus![]()
1.850.000 dollar zoals ik zei
Joh, ga even een bal in het doel schieten die al in het doel ligt.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jongste AO, is het Hewitt maybe?
Haha ja, vandaar die zwaar irritante 'r'. Als ze die nou alleen toepast in het Spaans en niet in het Nederlands, dan zou ik nog met plezier naar haar luisteren.quote:
Sampras.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:35 schreef BogardeRules het volgende:
NIET DE hoofdzaak maar wel de belangrijkste bijzaak (Karstner)quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:36 schreef bosb het volgende:
En die Amerikanen gelijk weer beginnen over het geld.... Alsof het alleen daar om gaat.
Becker, Tarcy Austins was nog jonger en op de US open Samprasquote:
Was inderdaad op het einde toch voor Federer maar hulde dat ie het weet af te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks ervan, jij hebt topics lang over choken gezeurd, nu ben je af
egniequote:
Echt absurd inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het was Ken Rosewall trouwens ....
In een recessie geven we de winnaar van een tennistoernooitje even krap 2 miljoen mee, ook fijn
Volgens mij wel. Kom maar door met die nano.quote:
Ik ben erg links, maar dit vind ik wel erg zielig gezeik zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het was Ken Rosewall trouwens ....
In een recessie geven we de winnaar van een tennistoernooitje even krap 2 miljoen mee, ook fijn
sporza, fijne uitzending gehadquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:40 schreef Komakie het volgende:
damn hey
als je denkt dat het nederlandse commentaar irritant is... duits is nog veel erger
Ik ben bij me vriendin en die hebben een schotel. BLijkbaar kunnen we alleen duitse eurosport ontvangen. Ook geen belg ofzo dus schakelen gaat ook niet , als het daat tenminste ook op is.
Die gast zegt weinig tussen de punten wat prima is, maar tijdens de seremonie lult ie een eind in het rond. Zo door de speeches heen enzo.
Ik zeik nergens over, zeg niet dat het fout is, just an observationquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:41 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Ik ben erg links, maar dit vind ik wel erg zielig gezeik zeg.
Zeker, prettig duo die twee Belgenquote:
Die moeten het daar meteen vertalenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:40 schreef Komakie het volgende:
damn hey
als je denkt dat het nederlandse commentaar irritant is... duits is nog veel erger
Ik ben bij me vriendin en die hebben een schotel. BLijkbaar kunnen we alleen duitse eurosport ontvangen. Ook geen belg ofzo dus schakelen gaat ook niet , als het daat tenminste ook op is.
Die gast zegt weinig tussen de punten wat prima is, maar tijdens de seremonie lult ie een eind in het rond. Zo door de speeches heen enzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker, prettig duo die twee Belgen
Gert en ?
maar voor duitsers kan ik me dat wel voorstellen want die verstaan geen Engels, maar bij de NL eurosport hadden ze daar ook een handje van en dat was knap irritant, want 98 procent van de tennis kijkende nederlanders verstaat dat Tennis Speech Engels echt wel ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:40 schreef Komakie het volgende:
damn hey
Hermien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Gert en ?
(Tong-grap: Samson?)
???? ze zijn ook niet grappig, en echt waanzinnig chauvinistisch op het bitcherige afquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Gert en ?
(Tong-grap: Samson?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |