Waarom willen wij eigenlijk dat Federer, een man die echt alles al heeft, NOG een GS wint .....quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:07 schreef Szura het volgende:
Fed ook niet zoveel, die had er 50 tegen roddick...:Pquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:09 schreef LaTiNo het volgende:
DP heeft maar 8 aces geslagen, toch jammer dat ie daar niet wat vaker gratis punten mee pakt
bummer manquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:08 schreef LenmB het volgende:
Breaking News; Patrick Swayze is dood. RIP
om hem nog legendarischer te makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Waarom willen wij eigenlijk dat Federer, een man die echt alles al heeft, NOG een GS wint .....
hij heeft miljoenen, 2 kids, 15 titels, redelijk aantrekkelijke vrouw ...
waarom? Maarrrrrrrrrre als je hem hebt, geef em dan ff hier door ....quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Waarom willen wij eigenlijk dat Federer, een man die echt alles al heeft, NOG een GS wint .....
hij heeft miljoenen, 2 kids, 15 titels, redelijk aantrekkelijke vrouw ...
Omdat t hier niet op tv is en die portugezen van eurosport me irriterenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:11 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
waarom? Maarrrrrrrrrre als je hem hebt, geef em dan ff hier door ....
Met periodes wel ja, maar zo'n niveau als in set 1 kun je bijna niet een hele wedstrijd volhouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:12 schreef LaTiNo het volgende:
vraag aan de neutrale toeschouwers: speelt Fed nou ver onder zijn niveau or what?
Gaat niet lukken. Ik blijf het mezelf zeggen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:13 schreef SCH het volgende:
Nog twee keer je service vasthouden Del Potro
Ik benijd hem zijn vrouw niet, maar dat is ook het enige. En het schijnt ook nog een aardige kerel te zijn. Toch begint zijn vele succes me tegen te staan, wat natuurlijk geen fraaie emotie is, maar niets menselijks is me vreemd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
om hem nog legendarischer te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |