heeft ie daarmee problemen gehad?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:51 schreef Norrage het volgende:
Gaat delpo dit conditioneel volhouden????
Gast, als je gewoon leest: Federer wint dit jaar 75% van z'n tie-breaks, niks kansberekening, feiten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:52 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor kansberekening. Ook al met je opmerking dat na 30*-0 voorsprong verliezen "uit het niets is". En dat bij 30*-0 voorsprong de kans op winst TACHTIG procent is, betwijfel ik ook ...
Ligt eraan bij wie het is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:52 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor kansberekening. Ook al met je opmerking dat na 30*-0 voorsprong verliezen "uit het niets is". En dat bij 30*-0 voorsprong de kans op winst TACHTIG procent is, betwijfel ik ook ...
Tegen Murray in Montreal ging het mis, tegen Fed op RG ging het mis....dat hij toch wel echt helemaal op was...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
heeft ie daarmee problemen gehad?
het kan idd geen 16-14 worden
Wel in de TB.quote:
In de tiebreak welquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
heeft ie daarmee problemen gehad?
het kan idd geen 16-14 worden
Penalties in een WK-finale is een WK onwaardig, dat zou golden goal moeten zijn tot iedereen er dood bij neervalt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha ja net als penalties in de WK-finale.
Gelukkig heeft Nederland dat nog nooit gehad![]()
Ik zat bij Frankrijk-Italië al te flippen, laat staan bij Oranje
Het is wel anti-traditioneel, maar het maakt het wel spannender en oneerlijkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef StinsonB het volgende:
Ik baal nu wel van de US open regels. Tiebreak in de beslissende set vind ik jammer
De Wimbledon finale vond ik van goed niveau hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef Norrage het volgende:
Maar wat een heerlijke finales dit jaar zeg...Alhoewel ik de wimbledon finale wel best boring en slecht niveau vond ondanks de spanning..ohja en RG vile ook wel wat tegen
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Penalties in een WK-finale is een WK onwaardig, dat zou golden goal moeten zijn tot iedereen er dood bij neervalt.
Net als dat die tiebreak een Grand Slam finale onwaardig is, vooral eentje als dezequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Penalties in een WK-finale is een WK onwaardig, dat zou golden goal moeten zijn tot iedereen er dood bij neervalt.
Ik vind 2 taalfouten in één zin niet kloppen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef rja het volgende:
Ik vindt het niet kloppen, dat de vijfde set een tie break eindigd, als het 6 - 6 is.
Zal wel door vriend Ambro verwijderd zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar een topic over hem geopend maar kan het niet meer terugvinden
Minimaal 3 is jouw standaard toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 2 taalfouten in één zin niet kloppen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel door vriend Ambro verwijderd zijn
Touché, mon frerequote:
quote:Okay, wie kan nu de hoogste score ever uit een tiebreak oplepelen?
Gewoon een muntje gooien. Kop of munt. Net als in 68 EK- halve finale tussen joegoslavië en Italiëquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |