Huldiging vanuit bed nog maar even meepikken, de nacht is nu toch al kortquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:28 schreef Norrage het volgende:
SLAAP LEKKER IEDEREEN!!!
dat is toch een beetje zure melk. Fed had vast gedacht dat ie AO volgend jaar zou pakken voor een Federer slam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:27 schreef Szura het volgende:
1 pluspunt voor Federer.
Nou hoeft ie zich niet voor z'n kop te slaan dat ie de AO liet glippen en daarmee een echt Grand Slam
Iig 6-3 6-4, en dan was het klaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:29 schreef Norrage het volgende:
en het had gewoon weer 6-3 6-0 6-0 moeten worden....daar leek het in ieder geval op....fed was zo ontspannen in dat begin, misschien wel té!
Dat heet een Non-Calendar Grand Slam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:28 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
dat is toch een beetje zure melk. Fed had vast gedacht dat ie AO volgend jaar zou pakken voor een Federer slam.
Papa he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Federer er opeens oud uit.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Federer er opeens oud uit.
Ik vind Fed sowieso niet zo sportief met dat soort dingen. Hoe vaak complimenteert Federer een tegenstander nou met een mooie bal. Volgens mij vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:30 schreef Bramaldo11 het volgende:
Overigens vind ik het van Federer niet echt sportief: Del Potro wil een hug na een lange wedstrijd, Federer houdt het af. Hoeft natuurlijk ook niet, je kan enorm balen en je wilt graag winnen, maar je kunt je tegenstander ook wel iets gunnen.
Oeps. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dude, niet zo huilie doen he. wel een echte fan blijven!!!
Ha heerlijk, zijn trouwe fans beginnen af te hakenquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Fed sowieso niet zo sportief met dat soort dingen. Hoe vaak complimenteert Federer een tegenstander nou met een mooie bal. Volgens mij vrijwel nooit.
Mij een trouwe fan noemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ha heerlijk, zijn trouwe fans beginnen af te haken
nee man!!!! dat heeft ie al, Agassi ook. Tiger en Serena hebben er vier achter elkaar gewonnen maar niet in 1 jaar. (maar Navratilova 6, en toch geen gS)quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heet een Non-Calendar Grand Slam.
Oh echt, je bent al eerder bekeerd? Ik ga nog steeds af op je username.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij een trouwe fan noemen.Volgens mij ben ik de grootste afvallige van zijn fans.
Ja dat blijkt welquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij een trouwe fan noemen.Volgens mij ben ik de grootste afvallige van zijn fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |