Ik mis een nummer in de TT. 21 toch?quote:
oeps vergetenquote:
Gastquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:09 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Wie kloeg daar ook alweer over?
Auw.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je weet het, bij FF moet je altijd zo simpel mogelijk denken om de grap te begrijpen.
Hij wil het leuk houden voor het publiek en een 5e set spelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:11 schreef erkel het volgende:
Waarom probeert Federer nu Delpo te overklassen in snelheid en diepte? Meer touch, korte balletjes, onverwachts oplopen. Dit gaat niet werken denk ik.
toch een veel gebruikt woord, als je literatuur leest .........quote:
U zei?quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef sven23456 het volgende:
het is te hopen dat Nadal weer gauw op topniveau gaat komen ...hij zou wel een zeer goeie kans maken tegen deze Federer (als enige)........na roland garros weer een saaie grandslam finale![]()
zonde voor het tennis dit ..magoed misschien kan del potro nog iets
zo? Waren net punt of tien op rij voor Jan Martinquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:12 schreef EddyAlbena het volgende:
Laat Del Potro z'n game nu ook meer eens op een normale manier houden
Taylor Dentquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:14 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij gaat dat net nog eens kapot met die forehands
Gek!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:13 schreef alors het volgende:
hmm ik begin nu echt wel slaap te krijgen... ik denk dat ik het maar gezien hou voor vandaag.
Wat een rally!
Doe Wozniacki en Kirilenko maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Federer-fan het volgende:
Mirka gaan we geloof ik niet terugzien in de volgende swimsuit etidion van Sports Illustrated.
ik kan wel wat uitslapen.....maar ja...godver, ik zit nu ook al te twijfelen...ben al van tv naar computer gegaan om te kijken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben morgen een wrak op mijn werk, maar dit kijk ik af!
Nee, deze deed hij meteen dacht ik te zien. Alleen dachten ze allebei dat 'ie in was denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Federer-fan het volgende:
Superlate challenge dit zeg.
ik begin wel wat later, hebben ze vast wel begrip voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben morgen een wrak op mijn werk, maar dit kijk ik af!
en terecht... ik mag het niet zeggen maar te vaak zijn challenges tegen federer terecht....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Del Potro doet het erom![]()
Met z'n challenges
Oh, dan zag ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, deze deed hij meteen dacht ik te zien. Alleen dachten ze allebei dat 'ie in was denk ik.
En omdat je blijkbaar naar de vrt kijkt, speciaal voor jou:quote:
Je had al een link geplaatst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
En omdat je blijkbaar naar de vrt kijkt, speciaal voor jou:
http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/35/
![]()
![]()
Als Federer er zo om gaat zeiken kan ie ze krijgen ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Del Potro doet het erom![]()
Met z'n challenges
Serieus nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
En omdat je blijkbaar naar de vrt kijkt, speciaal voor jou:
http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/35/
![]()
![]()
GMTA, ik dacht er net aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:21 schreef Szura het volgende:
Als dit trouwens op 6-6 uitdraait in de 5e set word ik gek![]()
Afschaffen die belachelijke tiebreak en gauw een beetje
Meer lezen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Serieus nog nooit van gehoord![]()
Zelfs de vandale meldt het niet
Je gaat nu toch niet pitten he Norrage!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:23 schreef Norrage het volgende:
WAT EEN WEDSTRIJD>>>HOLY SHIT WAT EEN RALLY
signalen, leuke dichterlijke vrijheid ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef LaTiNo het volgende:
ligt het nou aan mij of toont DP nou signalen van vermoeidheid
Hehe, ik zie jou al zitten achter je pc. Helemaal uit je dakquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:23 schreef Norrage het volgende:
WAT EEN WEDSTRIJD>>>HOLY SHIT WAT EEN RALLY
Ik herken een patroon met set 3 idd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:24 schreef Norrage het volgende:
oooeh Federer is even bijgeschakeld hoor
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:25 schreef franklop het volgende:
Overigens Szura, vorige set voorspelde ik weer wat goed met tennis1 break in de 10e game
30-0 naar break en toen naar 30-0 op eigen service is 6 bij mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:25 schreef BogardeRules het volgende:
waren dit nu 4 punten op rij voor federer??? afgezien van 30-*15?
Ohja, dit is de finalequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Nog 1 game verwijderd van nr 16
Nee die houdt zijn eigen naam.quote:
niet alles gezien, dank voor aanvulling.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
30-0 naar break en toen naar 30-0 op eigen service is 6 bij mij.
Joh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:27 schreef ongelovelijk het volgende:
Del potro moet nu goed serveren anders is het afgelopen
Welk verhaal?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef Szura het volgende:
Wat is dit nou voor verhaal over Del Potro en Nalbandian![]()
Dat hoor ik voor het eerst
Huh wat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef Szura het volgende:
Wat is dit nou voor verhaal over Del Potro en Nalbandian![]()
Dat hoor ik voor het eerst
Dat er bijna slaande ruzie tussen die twee was tijdens de Davis Cup finale tegen Spanjequote:
Kom op nog even DP.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:29 schreef Ambrosius het volgende:
Daar komen de foutjes, nog 2 punten.
quote:
Nalby was pissig dat Delpo de TMC niet liet schieten voor de Davis Cup!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat er bijna slaande ruzie tussen die twee was tijdens de Davis Cup finale tegen Spanje
TMC? Waar staat dat voor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalby was pissig dat Delpo de TMC niet liet schieten voor de Davis Cup!
En weer zo'n superforehand.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:30 schreef Szura het volgende:
KlasbakEen ace in je eerste GS-finale op zo'n moment
Bfoe?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Bfoe, even bang dat Delpo het weg zou geven, maar gelukkig niet.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef LaTiNo het volgende:
VERDOMME!!! Waarom lukt het hem altijd om zo'n onmogelijke bal terug te krijgen!!!!!??!????!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gokje maar hoor.![]()
Daatom is ie nummer één van de wereld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef LaTiNo het volgende:
VERDOMME!!! Waarom lukt het hem altijd om zo'n onmogelijke bal terug te krijgen!!!!!??!????!?!
Hoe durf jij dit met vrouwentennis te vergelijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:36 schreef BogardeRules het volgende:
Af en toe lijkt het wel Serena tegen Hingis .....
Wie zegt dat dan? Als jij dat dacht ligt dat aan jou.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef BogardeRules het volgende:
Het lag dus niet ALLEEN aan die buikspier blessure van Nadal ..............
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Del Potro LOL grootste choker die k ken!!!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]Nee man, dit is geen talent, het is bovennatuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gokje maar hoor.![]()
Een aantal jaren terug heeft nog wel eens een hele dikke voorsprong weggegevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Heb je Novotna niet gekend ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Maar twee sets een break voorsprong weggeven!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:38 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Vergeet je zeker volk als Mathieu en Simon![]()
Ene Safin kan er ook wel wat van..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:38 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Vergeet je zeker volk als Mathieu en Simon![]()
In de tiebreak dan hequote:
Hij won dit jaar 75%, dus kans is heel klein.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:40 schreef LaTiNo het volgende:
zou het theoretisch mogelijk kunnen zijn dat Fed 2 tiebreaks verliest in 1 wedstrijd?
Inderdaad ja.quote:
Vorig jaar een topic over hem geopend maar kan het niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:38 schreef SCH het volgende:
Maar Del Potro vestigt zijn naam nu wel echt zeg.
Tegen Steffi op Wimbledon preciece stand weet ik niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Die stond toch ooit 5-0 en 40-0 voor tegen Mary Joe Fernandez en verloor alsnog toch?
Na de AO dacht ik nog dat hij eeuwig een toptienertje zou blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:39 schreef Norrage het volgende:
En wie had dat gedacht na de AO kwartfinale...alhoewel het vandaag ook wel precies zo begon....maar fed werd nonchalant en Delpo kwam in de wedstrijd.
doe niet zo zielig, dat gehak op vrouwentennis altijd! Zeker de laatste tijd en dit toernooi is het vrouwentennis veel breder dan het mannentennis. Serena versloeg Hingis door harde ballen met precisie te plaatsen, ondanks Hingis iets betere tactisch inzicht en veelzijdigheid. Dit lijkt daar op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe durf jij dit met vrouwentennis te vergelijken
Het WTA-topic is aan de overkantquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:43 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
doe niet zo zielig, dat gehak op vrouwentennis altijd! Zeker de laatste tijd en dit toernooi is het vrouwentennis veel breder dan het mannentennis. Serena versloeg Hingis door harde ballen met precisie te plaatsen, ondanks Hingis iets betere tactisch inzicht en veelzijdigheid. Dit lijkt daar op.
Mwah. Karlovic 7-6 4-6 7-6 of Djokovic 7-6 2-6 7-6 kan ik me nog herinneren. En dat was in best of three.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij won dit jaar 75%, dus kans is heel klein.
Ik zeg 1 ding: Clijsters wint de US Open 2009.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:43 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
doe niet zo zielig, dat gehak op vrouwentennis altijd! Zeker de laatste tijd en dit toernooi is het vrouwentennis veel breder dan het mannentennis. Serena versloeg Hingis door harde ballen met precisie te plaatsen, ondanks Hingis iets betere tactisch inzicht en veelzijdigheid. Dit lijkt daar op.
Ja, die kan Federer natuurlijk nu verwachten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:46 schreef Ambrosius het volgende:
Del Potro gaat nu zeuren dat het te laat was. Hij krijgt een eerste denk ik vanwege de tijd.
ha ha 75%!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:40 schreef LaTiNo het volgende:
zou het theoretisch mogelijk kunnen zijn dat Fed 2 tiebreaks verliest in 1 wedstrijd?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:49 schreef Szura het volgende:
Weer iemand die roept, flikker zo iemand het stadion uit aub
emotie...zou ik ook doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:49 schreef Szura het volgende:
Weer iemand die roept, flikker zo iemand het stadion uit aub
Waaromquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:50 schreef Norrage het volgende:
holy shit een 5e set, bizar....maar ik moet nu echt naar bed....
Dat kun je niet maken Norrage...ik trek hem ook doorquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:50 schreef Norrage het volgende:
holy shit een 5e set, bizar....maar ik moet nu echt naar bed....
Of natuurlijk Del Potro 3-6 7-6 4-6 7-6 7-6quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwah. Karlovic 7-6 4-6 7-6 of Djokovic 7-6 2-6 7-6 kan ik me nog herinneren. En dat was in best of three.
Jij hebt echt geen gevoel voor kansberekening. Ook al met je opmerking dat na 30*-0 voorsprong verliezen "uit het niets is". En dat bij 30*-0 voorsprong de kans op winst TACHTIG procent is, betwijfel ik ook ...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij won dit jaar 75%, dus kans is heel klein.
Haha ja net als penalties in de WK-finale.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:52 schreef Fukjoeman het volgende:
Vind zon 5e set TB veel te spannend, mocht het daar toe komen.
heeft ie daarmee problemen gehad?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:51 schreef Norrage het volgende:
Gaat delpo dit conditioneel volhouden????
Gast, als je gewoon leest: Federer wint dit jaar 75% van z'n tie-breaks, niks kansberekening, feiten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:52 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor kansberekening. Ook al met je opmerking dat na 30*-0 voorsprong verliezen "uit het niets is". En dat bij 30*-0 voorsprong de kans op winst TACHTIG procent is, betwijfel ik ook ...
Ligt eraan bij wie het is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:52 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor kansberekening. Ook al met je opmerking dat na 30*-0 voorsprong verliezen "uit het niets is". En dat bij 30*-0 voorsprong de kans op winst TACHTIG procent is, betwijfel ik ook ...
Tegen Murray in Montreal ging het mis, tegen Fed op RG ging het mis....dat hij toch wel echt helemaal op was...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
heeft ie daarmee problemen gehad?
het kan idd geen 16-14 worden
Wel in de TB.quote:
In de tiebreak welquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
heeft ie daarmee problemen gehad?
het kan idd geen 16-14 worden
Penalties in een WK-finale is een WK onwaardig, dat zou golden goal moeten zijn tot iedereen er dood bij neervalt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha ja net als penalties in de WK-finale.
Gelukkig heeft Nederland dat nog nooit gehad![]()
Ik zat bij Frankrijk-Italië al te flippen, laat staan bij Oranje
Het is wel anti-traditioneel, maar het maakt het wel spannender en oneerlijkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef StinsonB het volgende:
Ik baal nu wel van de US open regels. Tiebreak in de beslissende set vind ik jammer
De Wimbledon finale vond ik van goed niveau hoor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef Norrage het volgende:
Maar wat een heerlijke finales dit jaar zeg...Alhoewel ik de wimbledon finale wel best boring en slecht niveau vond ondanks de spanning..ohja en RG vile ook wel wat tegen
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Penalties in een WK-finale is een WK onwaardig, dat zou golden goal moeten zijn tot iedereen er dood bij neervalt.
Net als dat die tiebreak een Grand Slam finale onwaardig is, vooral eentje als dezequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Penalties in een WK-finale is een WK onwaardig, dat zou golden goal moeten zijn tot iedereen er dood bij neervalt.
Ik vind 2 taalfouten in één zin niet kloppen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:53 schreef rja het volgende:
Ik vindt het niet kloppen, dat de vijfde set een tie break eindigd, als het 6 - 6 is.
Zal wel door vriend Ambro verwijderd zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorig jaar een topic over hem geopend maar kan het niet meer terugvinden
Minimaal 3 is jouw standaard toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 2 taalfouten in één zin niet kloppen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal wel door vriend Ambro verwijderd zijn
Touché, mon frerequote:
quote:Okay, wie kan nu de hoogste score ever uit een tiebreak oplepelen?
Gewoon een muntje gooien. Kop of munt. Net als in 68 EK- halve finale tussen joegoslavië en Italiëquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:54 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |