U zei?quote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef sven23456 het volgende:
het is te hopen dat Nadal weer gauw op topniveau gaat komen ...hij zou wel een zeer goeie kans maken tegen deze Federer (als enige)........na roland garros weer een saaie grandslam finale![]()
zonde voor het tennis dit ..magoed misschien kan del potro nog iets
zo? Waren net punt of tien op rij voor Jan Martinquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:12 schreef EddyAlbena het volgende:
Laat Del Potro z'n game nu ook meer eens op een normale manier houden
Taylor Dentquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:14 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij gaat dat net nog eens kapot met die forehands
Gek!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:13 schreef alors het volgende:
hmm ik begin nu echt wel slaap te krijgen... ik denk dat ik het maar gezien hou voor vandaag.
Wat een rally!
Doe Wozniacki en Kirilenko maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Federer-fan het volgende:
Mirka gaan we geloof ik niet terugzien in de volgende swimsuit etidion van Sports Illustrated.
ik kan wel wat uitslapen.....maar ja...godver, ik zit nu ook al te twijfelen...ben al van tv naar computer gegaan om te kijken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben morgen een wrak op mijn werk, maar dit kijk ik af!
Nee, deze deed hij meteen dacht ik te zien. Alleen dachten ze allebei dat 'ie in was denk ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Federer-fan het volgende:
Superlate challenge dit zeg.
ik begin wel wat later, hebben ze vast wel begrip voorquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben morgen een wrak op mijn werk, maar dit kijk ik af!
en terecht... ik mag het niet zeggen maar te vaak zijn challenges tegen federer terecht....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Szura het volgende:
Del Potro doet het erom![]()
Met z'n challenges
Oh, dan zag ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, deze deed hij meteen dacht ik te zien. Alleen dachten ze allebei dat 'ie in was denk ik.
En omdat je blijkbaar naar de vrt kijkt, speciaal voor jou:quote:
Je had al een link geplaatst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
En omdat je blijkbaar naar de vrt kijkt, speciaal voor jou:
http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/35/
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |