Nou ja, het is duidelijk dat Federer ze ook wat minder raakt dan in de 1e set. En grotendeels 2e.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Het blijkt dus niet alleen aan Federers tactiek te hebben gelegen, maar toch ook aan DP's zenuwen ..............
DP nu ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Federer praat met de umpire, maar waarover?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Godverdomme waarom nooit een slotje op de topics van tong80?
maar het is wel rete irritant om topics te openen terwijl het vorige nog niet dicht is - zit ik daar moeite voor te doen
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
maar het is wel rete irritant om topics te openen terwijl het vorige nog niet dicht is - zit ik daar moeite voor te doen
Ik heb morgen college om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef jampot het volgende:
Woei, en de wedstrijd is weer open!
En we gaan nog niet naar bed :p
Ik spreek jou er op aan, je gooit de verkeerde dicht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Spreek je maatje even aan op MSN hierover.
Ambro, the comeback kidquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt mee imo. Dan heb ik er alweer 2 uur opzitten. En vannacht ook maar 4 uur in de mandquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb morgen college om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat maken
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb morgen collegesollicitatie om 10.00, dus ik hoop dat ze het niet al te laat maken
Niet zo stoken jijquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik opende hem tijdens de winst van Del Potro.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef SCH het volgende:
Ach stel je niet aan. Wat maakt het uit wie het topic opent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spreek jou er op aan, je gooit de verkeerde dicht.
inderdaad.. ff opschakelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Szura het volgende:
Fed zou trouwens Fed niet zijn als ie nu niet vol gas zou geven
11 uur hier vergadering met projectgroep. Heb al gemeld dat ik een uur later ben voor elke set na de derde :pquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, je verkloot de boel en dat moet je niet doen. Houd je gewoon aan de regels in plaats van de wijsneus uit te hangen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik opende hem tijdens de winst van Del Potro.
Er kon nog 5 keer worden gepost in het oude.
Het is ook nooit goed
Uuuuh, ga tennis kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je verkloot de boel en dat moet je niet doen. Houd je gewoon aan de regels in plaats van de wijsneus uit te hangen.
Okay, zal ik vast nummer 21 openen nu dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Wat maakt het uit wie het topic opent.
Maatjequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat blijkt toch ook uit het plaatje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt enorm.![]()
Maar ik dacht dat jij zo'n Fed-fan was?
Maar ik heb mijn uren 's nachts wel nodig, heb ik laatst ook weer gemerkt. Zeker als het losse nachten zijn waarin ik weinig slaap.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt mee imo. Dan heb ik er alweer 2 uur opzitten. En vannacht ook maar 4 uur in de mand.
Meid, het is me wat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn uren 's nachts wel nodig, heb ik laatst ook weer gemerkt. Zeker als het losse nachten zijn waarin ik weinig slaap.
Tijdens de OS vorig jaar maakte het me allemaal weinig uit. Daar sliep ik gewoon 3 uur per nacht, maar dat was gewoon een ritme van 2 weken geworden
Ik heb morgen 20.45 college. Ben bang dat het een powernapje gaat wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeveel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Szura het volgende:
Ik wed dat dit topic open bleef omdat ie hem in "tennis" had gezet![]()
Tong![]()
Wat een passing weer van Potro
Balenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoeveel?
Op Tuesday 15 September 2009 @ 00:09 door Ambrosius:
Topic in filter "Tennis" gezet.
Schrijf je eerst maar in voor een cursus Nederlands.quote:
Nergens voor nodig, je begrijpddd me togg?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Schrijf je eerst maar in voor een cursus Nederlands.
Dat heeft 'ie op RG al gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef LaTiNo het volgende:
En de 6-3 6-0 6-0 is nu gelukkig wel goedgemaakt
Dat was 'ie al op RG.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef LaTiNo het volgende:
[...]
En de 6-3 6-0 6-0 is nu gelukkig wel goedgemaakt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie op RG al gedaan.
Dat zijn een beetje mijn cijfers.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:25 schreef Szura het volgende:
Ongewoon die service van Federer![]()
Zit nu op 45% eerste service in en slaat al 7 DF
Speelt Mauresmo ook?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Leuke pot nu.
Ik aan Navratilovaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:29 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Moest ook meteen aan Mauresmo denken.
Nee dank je. Ik kijk liever op eurosport.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik kijk liever op eurosport.
ik zeg: erop en erover! is voor de tennissport ook veel beter, anders is de spanning wegquote:
Gelukkig heeft hij geen 5 sets nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:30 schreef LaTiNo het volgende:
Jammer dat Fed - Djokovic niet een vijfsetter van 4 uur was, nu vraag ik me af of DP wel 5 sets red fysiek gezien.
Enige waarvan ik het weet, dat zou er iets mee te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:31 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
dudes, jullie smaak in potten is gruwelijk
En van de blijdschap als hij dan toch weer wint.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:32 schreef SCH het volgende:
Ik geniet zo van die sjagrijnige kop van Federer als het hem even tegenzit.
Je mening is duidelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef evert het volgende:
[..]
ik zeg: erop en erover! is voor de tennissport ook veel beter, anders is de spanning weg
heb je geen eurosport? misschien niet goed voorgeprogramd?quote:
nee, DP kan ook in 4 sets verliezen ...............quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij geen 5 sets nodig.
Jij hebt Fok.nl met audio-hulpstuk?????????quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef Szura het volgende:
Mensen hou toch eens je kop als er iemand serveert
Ik vind die Belg echt een heldquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg noemt Federer nog eens God.
3BP God.
Nog 1 over nu. sterk gespeeld door DP.quote:
risico van belgen kijken, he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef Szura het volgende:
Mensen hou toch eens je kop als er iemand serveert
Mensen die twee keer een kutgrap maken door eenzelfde bericht te quotenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
risico van belgen kijken, he.
excuus, ik had niet door dat je op belgie aan het kijken was, das allesquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die twee keer een kutgrap maken door eenzelfde bericht te quoten
Zeker, en dat is echt de verdienste van Del Potroquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Federer zet echt 4 tandjes bij, en dat is nodig.
Fed vindt dat Del Potro teveel tijd krijgt om de challenge aan te vragen.quote:
Dat "fucking" vond ik iets shockerender uit zijn mond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:42 schreef StinsonB het volgende:
Federer zei shit op tv. Hij is wel erg over de rooie, alleen omdat het zo lang duurde?
Serena zeker gemist?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef Kopbal het volgende:
Nooit geweten dat je dat soort taal kan bezigen bij tannis.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef LaTiNo het volgende:
kut man, zijn service begint weer te werken, damnit, nu zul je weer zien dat het 6-4 word
De zei enkel dat een tennisbal helpt bij keelpijn.... of het veroorzaken ervanquote:
oh z, ik kreeg niet alles mee door die haperstream...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Fed vindt dat Del Potro teveel tijd krijgt om de challenge aan te vragen.
Ach, niet miepen...
Bedankt voor het melden. Stel je voor dat de tennisliefhebbers in dit topic de stand zijn vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
0-30!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Stel je voor dat de tennisliefhebbers in dit topic de stand zijn vergeten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Hij is al geen voorstander van het Hawk-Eye systeem".
Vreemd na zijn partij van gisteren.
Meld je dat bij iedere volgende stand ook even? Succesquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Stel je voor dat de tennisliefhebbers in dit topic de stand zijn vergeten.
En gewoon nog een. Wat absoluut kansloos zeg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:47 schreef Szura het volgende:
En een DF wat een enorm slecht moment zeg
ga je nog kappen of niet, begint strontvervelend te wordenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef evert het volgende:
daarom heb ik het niet op federer, iedere netbal zit hem mee...
God bepaalt aan welke kant hij valt, 1 en 1 is 2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef evert het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef evert het volgende:
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef evert het volgende:
Hij doet het bewust zeg ik je! Alleen om jou te pesten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef evert het volgende:
Heeft Martin hier de hand in?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
God bepaalt aan welke kant hij valt, 1 en 1 is 2.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
God bepaalt aan welke kant hij valt, 1 en 1 is 2.
Alle commentatoren voelen zich gedwongen te melden dat Federer ahw te nobel is voor zoiets als Hawkeye ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Hij is al geen voorstander van het Hawk-Eye systeem".
Vreemd na zijn partij van gisteren.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij doet het bewust zeg ik je! Alleen om jou te pesten.
Niks tegen Martin verdommequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee oeverloos gelul over Martin is niet irritant.
Redelijk, maar ik ben het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Vond niemand dat "fucking" shockerend uit Federers mond?
Best wel. Van hem zou je het niet verwachten maar als je echt boos bent floept het er wel sneller uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wel. Helemaal omdat Federer altijd zo rustig lijkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Delpo ook geïmponeerd was. Gaf zo de set cadeau aan Fedje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Tja Juan Martin staat nu eenmaal in de finale, kunnen wij ook niets aan doen..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee oeverloos gelul over Martin is niet irritant.
Jeesus, dat is toch onrealistisch om van Federer almaar engelengedrag te verwachten??? Bijna eng .....quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Nou ja, ik herinner me 2 momenten: hij sloeg een keer z'n racket kapot (dat was op de AO tegen Nadal?) en deze fucking, dat hij uit die rol viel de laatste 6/7 jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Jeesus, dat is toch onrealistisch om van Federer almaar engelengedrag te verwachten??? Bijna eng .....
Ben er ook bang voor jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:53 schreef LaTiNo het volgende:
ben bang dat de 4e set een anticlimax word
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Als een nieuwslezer "Godverdomme" zegt sta je toch ook even te kijken. Ik zie Federer al tien jaar tennissen en dat woord heb ik hem nou echt nog nooit horen gebruiken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Jeesus, dat is toch onrealistisch om van Federer almaar engelengedrag te verwachten??? Bijna eng .....
Miami dit jaar tegen Djoko!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, ik herinner me 2 momenten: hij sloeg een keer z'n racket kapot (dat was op de AO tegen Nadal?) en deze fucking, dat hij uit die rol viel de laatste 6/7 jaar.
betekent del Potro niet gewoon iets als Kerk ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Tja Juan Martin staat nu eenmaal in de finale, kunnen wij ook niets aan doen..
Er stond vanochtend een file bij Madurodam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:54 schreef Szura het volgende:
Die zit er maar een mm naast
(verwacht een kutgrap van FedFan over 3 mm oid)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hij heeft nooit zijn racket op de AO kapot gegooid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, ik herinner me 2 momenten: hij sloeg een keer z'n racket kapot (dat was op de AO tegen Nadal?) en deze fucking, dat hij uit die rol viel de laatste 6/7 jaar.
Inderdaad, puur geluk allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef SCH het volgende:
Federer mazzelt zich er weer doorheen hoor
Ja, hardste die ik ooit heb gezien denk ik. Toch halen die groudnstrokes het qua snelheid nooit bij die services. Deze was misschien 175 km.quote:
Zit ik ook een beetje op te wachten, af en toe zie je nog wel eens van die cijfertjes, maar dan is het vaak niet zo boeiend. Dit wil ik toch graag weten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef BogardeRules het volgende:
wordt nog ergens de snelheid van DP's forehands gegeven ????? sjeeeezus hee.........
yep.... del potro maak hem nu eens helemaal gek! go go goquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef SCH het volgende:
Federer mazzelt zich er weer doorheen hoor
En wat is de hardste service die jij hebt geslagen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hardste die ik ooit heb gezien denk ik. Toch halen die groudnstrokes het qua snelheid nooit bij die services. Deze was misschien 175 km.
Hij krijgt ze dan ook veel te vaak ideaal aangespeeld door Federer, zo lijkt het iig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef TheGeneral het volgende:
Dat heeft denk ik met zijn grootte te maken. Hij kan die ballen vanaf hoger makkelijker met deze snelheid over het net slaan. En dat doet hij dan ook zeg..
Volgens mij 47 km per uur.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Szura het volgende:
[..]
En wat is de hardste service die jij hebt geslagen?
[...]
Dat zal best. Realiseer je wel dat Federer ook een mens is die vloekt en af en toe de controle verliest, zeker als hem onrecht wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Als een nieuwslezer "Godverdomme" zegt sta je toch ook even te kijken. Ik zie Federer al tien jaar tennissen en dat woord heb ik hem nou echt nog nooit horen gebruiken.
Coopertest is toch 12 minuten hardlopenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij 47 km per uur.
Bij speerwerpen gooide ik zo'n speer een keer 4 meter ver.![]()
Maar daar staat tegenover een Coopertestje in 12 minuten rond.
Duh, dat is de grapquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Coopertest is toch 12 minuten hardlopen!
Ja, dat vind ik ook prima. Ik vond het alleen erg out of character; zie ook Ambrosius' reactie van net.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Dat zal best. Realiseer je wel dat Federer ook een mens is die vloekt en af en toe de controle verliest, zeker als hem onrecht wordt aangedaan.
Nee, klopt. Ik hoor bepaald niet bij degenen die hem op een voetstuk zetten. Integendeel, ik ben vaak op het irritante af kritisch over hem.quote:Sommigen, en ik zeg niet dat jij dat ook doet, zetten Federer op een heel hoog voetstuk en dat vind ik een beetje gek. Hij kan gewoon goed tennissen en dat wil toch niet zeggen dat hij met alles "goed" is, d.w.z met zelfbeheersing en vloeken (als je niet-vloeken al als "goed" wil aanmerken, wat ik niet doe.)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Coopertest is toch 12 minuten hardlopen!
Je weet het, bij FF moet je altijd zo simpel mogelijk denken om de grap te begrijpen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Godver, ben niet scherp meer om 1:06!
hoogte zegt niet alles, Henin sloeg ze maar 10 Km/u minder hard dan Serena, of zelfs Venus in één partij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef TheGeneral het volgende:
Dat heeft denk ik met zijn grootte te maken. Hij kan die ballen vanaf hoger makkelijker met deze snelheid over het net slaan. En dat doet hij dan ook zeg..
Je gaat die snelheden toch niet vergelijken met die 2 ballen van Del Potro netquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:08 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
hoogte zegt niet alles, Henin sloeg ze maar 10 Km/u minder hard dan Serena, of zelfs Venus in één partij.
Wie kloeg daar ook alweer over?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef Kopbal het volgende:
Zagen jullie dat ook?? Een netbal in het nadeel van fedje
Kloegquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:09 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Wie kloeg daar ook alweer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |