nee, DP kan ook in 4 sets verliezen ...............quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij geen 5 sets nodig.
Jij hebt Fok.nl met audio-hulpstuk?????????quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef Szura het volgende:
Mensen hou toch eens je kop als er iemand serveert
Ik vind die Belg echt een heldquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
De Belg noemt Federer nog eens God.
3BP God.
Nog 1 over nu. sterk gespeeld door DP.quote:
risico van belgen kijken, he.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef Szura het volgende:
Mensen hou toch eens je kop als er iemand serveert
Mensen die twee keer een kutgrap maken door eenzelfde bericht te quotenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
risico van belgen kijken, he.
excuus, ik had niet door dat je op belgie aan het kijken was, das allesquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen die twee keer een kutgrap maken door eenzelfde bericht te quoten
Zeker, en dat is echt de verdienste van Del Potroquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Federer zet echt 4 tandjes bij, en dat is nodig.
Fed vindt dat Del Potro teveel tijd krijgt om de challenge aan te vragen.quote:
Dat "fucking" vond ik iets shockerender uit zijn mond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:42 schreef StinsonB het volgende:
Federer zei shit op tv. Hij is wel erg over de rooie, alleen omdat het zo lang duurde?
Serena zeker gemist?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef Kopbal het volgende:
Nooit geweten dat je dat soort taal kan bezigen bij tannis.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef LaTiNo het volgende:
kut man, zijn service begint weer te werken, damnit, nu zul je weer zien dat het 6-4 word
De zei enkel dat een tennisbal helpt bij keelpijn.... of het veroorzaken ervanquote:
oh z, ik kreeg niet alles mee door die haperstream...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Fed vindt dat Del Potro teveel tijd krijgt om de challenge aan te vragen.
Ach, niet miepen...
Bedankt voor het melden. Stel je voor dat de tennisliefhebbers in dit topic de stand zijn vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef Ambrosius het volgende:
0-30!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Stel je voor dat de tennisliefhebbers in dit topic de stand zijn vergeten.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
"Hij is al geen voorstander van het Hawk-Eye systeem".
Vreemd na zijn partij van gisteren.
Meld je dat bij iedere volgende stand ook even? Succesquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden. Stel je voor dat de tennisliefhebbers in dit topic de stand zijn vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |