Dat je mod bent maakt het niet dat je je niet hoeft in te houden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Liefje hee toe maarje kunt het! Ja dit wil ik graag openen ja, leuk dat je het vraagt
no offence maar kun je dat wat sneller proberen te doen
? Ja zoo jaaa! Ja ja JAAAA!'
Het zal je nog verbazen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg geen zin om het op te zoeken.
Maar goed, als jij denkt dat je wel mod kan worden.. be my guest.
Rostirondjes.quote:
Joah.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef Hupseeln het volgende:
Windows 7 schijnt fucking chill te zijn hoor ik van alle kanten.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus niet opgelet.
Feestje afzeggen geen idee?quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb al een niet te falen plan ontwikkeld aangezien het nog minimaal 20 minuten duurt voordat ik iWorks kan gebruiken!
Ik ga lekker feestendan daarna ga ik het maken, haal ik evt de nacht door en slaap ik morgen wel weer.
TOPPLAN!
Nou goed, met mijn gebrek aan inlevingsvermogen denk ik niet dat ik het ooit zal begrijpen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij mij was dat in het begin toch wel degelijk de reden om het te doen. Zo van: "Het is leuk hier, heb er altijd met veel plezier rondgebracht, laat ik 's op deze manier wat terugdoen." En tsja, je houdt natuurlijk altijd de users die boos op je worden, omdat je eerst een van hen was en nu opeens notes uitdeelt en slotjes zet.
quote:
Ik heb ook de vervelende gewoonte alles te bagatelliserenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan heeft je moeder een probleem, als ze enkel boodschappen kan aannemen als ze vol zitten met emotie.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Domme IQM.
Een Mac is toch wit en heeft een Apple-icoontje op de achterkant.![]()
![]()
.
Precies. Het grootste probleem waar ik op de mac tegen aanliep was gewoon dat er te weinig (gratis) tooltjes voor te vinden zijn. Daarbij weet ik bij Windows helemaal de weg te vinden en ik heb geen zin om tijd en energie te steken om dat allemaal voor de Mac opnieuw te leren. De Mac heeft ook wel zeker z'n voordelen maar die wegen niet op tegen de voordelen die ik momenteel met Windows heb.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik er nooit aan zou beginnen. Windows is niet perfect, maar zo lang het de grootste is en de meeste software/hardware het beter doet met Windows dan met iets anders, dan blijf ik bij Windows. Hippe bak of niet.
MENS, zit ik heul de dag te bankhangen met m'n magere uitkering en dan ben je nog te schraal om een bord patat te maken.quote:
Zelfkennis.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed, met mijn gebrek aan inlevingsvermogen denk ik niet dat ik het ooit zal begrijpen.![]()
Nu doe je het weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |