Bacardi razz nodig?quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nu op het punt dat ik m'n laptop bemoedigend toespreek.
Jij gaat het jaar wel halen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb al een niet te falen plan ontwikkeld aangezien het nog minimaal 20 minuten duurt voordat ik iWorks kan gebruiken!
Ik ga lekker feestendan daarna ga ik het maken, haal ik evt de nacht door en slaap ik morgen wel weer.
TOPPLAN!
VERDOMME, het ligt op het puntje van m'n tong.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Otis. het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK NOU WEER EEN KLOON ZIJN !?!?!?!?!?!
Jonge jij gaat gewoon mee met het nazi systeem dat nu word ingevoerd jonge FUCK de politie ik ben gewoon OM NIKS in de cel gegooid ALLEEN omdat ik geen ID had wtf!! OPEN JE OGEN DE DAG IS AANGEBROKEN!! BIG BROTHER IS WATCHING YOU.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wat een topwijf ben je ook!
Er zijn maar een paar hints gegeven hoor.quote:
Dat is ook een van de redenen waarom ik er nooit aan zou beginnen. Windows is niet perfect, maar zo lang het de grootste is en de meeste software/hardware het beter doet met Windows dan met iets anders, dan blijf ik bij Windows. Hippe bak of niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
Natuurlijk is een Mac ook niet handig voor iedereen. Met name voor het probleem wat ze nu dus heeft. Prima op te lossen maar dan moet je wel tijd (willen) steken om iets anders te zoeken. Persoonlijk denk ik (en hier zal ook vast niemand het mee eens zijn) dat het grootste nadeel van OS X is dat het nog niet op dezelfde schaal geaccepteerd wordt als Windows.
Dat zal ik ook niet zeggen. Bij mij loopt Safari ook nog wel eens vast, maar volgens de echte evangelisten ligt dat aan mij en niet aan fouten in Safari.quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak zat gedaan en geen zin om dat telkens te herhalen. Windows is ook niet alles hoor, maar Mac is echt niet het heilige "ALLES DOET HET ALTIJD GEWELDIG" wat je 9 van de 10 keer hoort over die krengen.
Jaja, heel de nacht de mod gaan uithangen zeker.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb al een niet te falen plan ontwikkeld aangezien het nog minimaal 20 minuten duurt voordat ik iWorks kan gebruiken!
Ik ga lekker feestendan daarna ga ik het maken, haal ik evt de nacht door en slaap ik morgen wel weer.
TOPPLAN!
'Liefje hee toe maarquote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En toch verbaasd zijn als dat zou werken.
is hetquote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VERDOMME, het ligt op het puntje van m'n tong.
Viel wel meequote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar hints gegeven hoor.
Denk aan pannen of zo'n fastfood restaurant maar dan niet Mac Donalds en daar de afkorting van.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VERDOMME, het ligt op het puntje van m'n tong.
Ik heb simpelweg geen zin om het op te zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat je loop je dan te blaten. Je kunt geen voorbeeld bedenken. Ik val mensen nooit zonder reden aan, dat is zeker.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik er nooit aan zou beginnen. Windows is niet perfect, maar zo lang het de grootste is en de meeste software/hardware het beter doet met Windows dan met iets anders, dan blijf ik bij Windows. Hippe bak of niet.
Ja, ik heb dus niet opgelet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar hints gegeven hoor.
Québecquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
Laten we het topic opleuken met klassieke KLB SC-onderwerpen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te slim voor.
Bij mij was dat in het begin toch wel degelijk de reden om het te doen. Zo van: "Het is leuk hier, heb er altijd met veel plezier rondgebracht, laat ik 's op deze manier wat terugdoen." En tsja, je houdt natuurlijk altijd de users die boos op je worden, omdat je eerst een van hen was en nu opeens notes uitdeelt en slotjes zet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als je een oprechte feeling met een subforum hebt en met de users dan word je toch juist geen mod? Voor de verhoudingen enzo lijkt het me niet fijn als iemand die eerst "zoals iedereen was" nu notes en bans uit gaat delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |