Optyfen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
goed punt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stuk beter
om notes aan mezelf te kunnen gevenquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wíllen mensen überhaupt mod worden? Ik begrijp die ambitie niet zo.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
Laten we het topic opleuken met klassieke KLB SC-onderwerpen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke,
* snelt naar de keuken en gaat koken.
Dan heeft je moeder een probleem, als ze enkel boodschappen kan aannemen als ze vol zitten met emotie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonder die emoties komt het niet aan.
Dan is het gewoon: o, het zal wel meevallen. En ik red me altijd wel...
Soms welquote:
Ga k niet opzoeken, maar je hebt soms van die buien.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef voorbeelden dan. Ik kanker helemaal niet op users, ik probeer gewoon een discussie te voeren.
Piovanquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook. Ik krijg alleen windows niet goed aan de praat met Parallels. Daarom moet ik Windows elke keer opnieuw opstarten.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan toch windows op je mac zetten zodat je die programma's wel kan draaien. Het is dat ik veel te weinig krijg voor dat bedrag wat ze vragen maar anders had ik ook best een mac willen kopen waarbij ik autocad in windows zou moeten draaien.
O, niet goed gelezen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, een 8? Als je moet kiezen van 1 tot 100?
En ik vroeg het niet aan jou.Ik vroeg het aan Bt, omdat ik toen, toen ze het over de mogelijke aanschaf had, het idee had dat ze niet helemaal op de hoogte was van wat voor nadelen, zoals hierboven door jou beschreven, een Mac met zich mee kan dragen.
Jij bent kloon van....?quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je inbox is volquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nu op het punt dat ik m'n laptop bemoedigend toespreek.
Waardeloos ding he. [IQM]Told you so YEAHH NO.[/IQM]quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jij komt er nu pas achter dat Otis een kloon is?quote:
Maar als je een oprechte feeling met een subforum hebt en met de users dan word je toch juist geen mod? Voor de verhoudingen enzo lijkt het me niet fijn als iemand die eerst "zoals iedereen was" nu notes en bans uit gaat delen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Kleurtje, aandacht, rechten die anderen niet hebben, het idee het beter te kunnen doen dan de huidige mods of oprechte feeling met het subforum en de daarbij behorende users.
caviaweb?quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je niet beter eerst kunnen zoeken naar progsels om presentaties te maken op een Mac? Probeer gewoon wat Ludo en Zotheid al zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Wat je loop je dan te blatenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Soms wel
[..]
Ga k niet opzoeken, maar je hebt soms van die buien.
Bacardi razz nodig?quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Jij gaat het jaar wel halen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb al een niet te falen plan ontwikkeld aangezien het nog minimaal 20 minuten duurt voordat ik iWorks kan gebruiken!
Ik ga lekker feestendan daarna ga ik het maken, haal ik evt de nacht door en slaap ik morgen wel weer.
TOPPLAN!
VERDOMME, het ligt op het puntje van m'n tong.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Otis. het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK NOU WEER EEN KLOON ZIJN !?!?!?!?!?!
Jonge jij gaat gewoon mee met het nazi systeem dat nu word ingevoerd jonge FUCK de politie ik ben gewoon OM NIKS in de cel gegooid ALLEEN omdat ik geen ID had wtf!! OPEN JE OGEN DE DAG IS AANGEBROKEN!! BIG BROTHER IS WATCHING YOU.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wat een topwijf ben je ook!
Er zijn maar een paar hints gegeven hoor.quote:
Dat is ook een van de redenen waarom ik er nooit aan zou beginnen. Windows is niet perfect, maar zo lang het de grootste is en de meeste software/hardware het beter doet met Windows dan met iets anders, dan blijf ik bij Windows. Hippe bak of niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
Natuurlijk is een Mac ook niet handig voor iedereen. Met name voor het probleem wat ze nu dus heeft. Prima op te lossen maar dan moet je wel tijd (willen) steken om iets anders te zoeken. Persoonlijk denk ik (en hier zal ook vast niemand het mee eens zijn) dat het grootste nadeel van OS X is dat het nog niet op dezelfde schaal geaccepteerd wordt als Windows.
Dat zal ik ook niet zeggen. Bij mij loopt Safari ook nog wel eens vast, maar volgens de echte evangelisten ligt dat aan mij en niet aan fouten in Safari.quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak zat gedaan en geen zin om dat telkens te herhalen. Windows is ook niet alles hoor, maar Mac is echt niet het heilige "ALLES DOET HET ALTIJD GEWELDIG" wat je 9 van de 10 keer hoort over die krengen.
Jaja, heel de nacht de mod gaan uithangen zeker.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb al een niet te falen plan ontwikkeld aangezien het nog minimaal 20 minuten duurt voordat ik iWorks kan gebruiken!
Ik ga lekker feestendan daarna ga ik het maken, haal ik evt de nacht door en slaap ik morgen wel weer.
TOPPLAN!
'Liefje hee toe maarquote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
En toch verbaasd zijn als dat zou werken.
is hetquote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VERDOMME, het ligt op het puntje van m'n tong.
Viel wel meequote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar hints gegeven hoor.
Denk aan pannen of zo'n fastfood restaurant maar dan niet Mac Donalds en daar de afkorting van.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VERDOMME, het ligt op het puntje van m'n tong.
Ik heb simpelweg geen zin om het op te zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat je loop je dan te blaten. Je kunt geen voorbeeld bedenken. Ik val mensen nooit zonder reden aan, dat is zeker.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik er nooit aan zou beginnen. Windows is niet perfect, maar zo lang het de grootste is en de meeste software/hardware het beter doet met Windows dan met iets anders, dan blijf ik bij Windows. Hippe bak of niet.
Ja, ik heb dus niet opgelet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar hints gegeven hoor.
Québecquote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, daar is hij te slim voor.
Bij mij was dat in het begin toch wel degelijk de reden om het te doen. Zo van: "Het is leuk hier, heb er altijd met veel plezier rondgebracht, laat ik 's op deze manier wat terugdoen." En tsja, je houdt natuurlijk altijd de users die boos op je worden, omdat je eerst een van hen was en nu opeens notes uitdeelt en slotjes zet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar als je een oprechte feeling met een subforum hebt en met de users dan word je toch juist geen mod? Voor de verhoudingen enzo lijkt het me niet fijn als iemand die eerst "zoals iedereen was" nu notes en bans uit gaat delen.
Dat je mod bent maakt het niet dat je je niet hoeft in te houden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Liefje hee toe maarje kunt het! Ja dit wil ik graag openen ja, leuk dat je het vraagt
no offence maar kun je dat wat sneller proberen te doen
? Ja zoo jaaa! Ja ja JAAAA!'
Het zal je nog verbazen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg geen zin om het op te zoeken.
Maar goed, als jij denkt dat je wel mod kan worden.. be my guest.
Rostirondjes.quote:
Joah.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef Hupseeln het volgende:
Windows 7 schijnt fucking chill te zijn hoor ik van alle kanten.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus niet opgelet.
Feestje afzeggen geen idee?quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
TOPPLAN!
Nou goed, met mijn gebrek aan inlevingsvermogen denk ik niet dat ik het ooit zal begrijpen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij mij was dat in het begin toch wel degelijk de reden om het te doen. Zo van: "Het is leuk hier, heb er altijd met veel plezier rondgebracht, laat ik 's op deze manier wat terugdoen." En tsja, je houdt natuurlijk altijd de users die boos op je worden, omdat je eerst een van hen was en nu opeens notes uitdeelt en slotjes zet.
quote:
Ik heb ook de vervelende gewoonte alles te bagatelliserenquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan heeft je moeder een probleem, als ze enkel boodschappen kan aannemen als ze vol zitten met emotie.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Domme IQM.
Een Mac is toch wit en heeft een Apple-icoontje op de achterkant.![]()
![]()
.
Precies. Het grootste probleem waar ik op de mac tegen aanliep was gewoon dat er te weinig (gratis) tooltjes voor te vinden zijn. Daarbij weet ik bij Windows helemaal de weg te vinden en ik heb geen zin om tijd en energie te steken om dat allemaal voor de Mac opnieuw te leren. De Mac heeft ook wel zeker z'n voordelen maar die wegen niet op tegen de voordelen die ik momenteel met Windows heb.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik er nooit aan zou beginnen. Windows is niet perfect, maar zo lang het de grootste is en de meeste software/hardware het beter doet met Windows dan met iets anders, dan blijf ik bij Windows. Hippe bak of niet.
MENS, zit ik heul de dag te bankhangen met m'n magere uitkering en dan ben je nog te schraal om een bord patat te maken.quote:
Zelfkennis.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou goed, met mijn gebrek aan inlevingsvermogen denk ik niet dat ik het ooit zal begrijpen.![]()
Nu doe je het weer.quote:
Hoe ver ben je nu dan? iWork al gedownload?quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ach ja, ieder zijn voorkeur.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Bijzonder zinnetje.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
windows 7 is echt kut!!!11! draai hem al maanden maar nog geen enkel probleem gehad
GOED DAT JE HET ZEGT IK HAD JE NIET GEZIEN JE BENT IMMERS EEN SLUIPMOORDENAARquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Ezio het volgende:
Sup fokkertjes, ik ben weer in het huis
Mannen zijn makkelijker om te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad beter in inlikken.
Weer een voordeel van het vrouw zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vrouwen zijn inderdaad beter in inlikken.
Noem me saai, maar ik ga liever voor bewezen degelijkheid dan voor gedurfde hipheid.quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu dan? iWork al gedownload?
Bezig dus. Met keynote kan je behoorlijk snel wat in elkaar draaien. Iets voor als je vannacht thuis komt.
[..]
Ach ja, ieder zijn voorkeur.
Heel belangrijk, en 3. Maar ik ga het feestje niet afzeggenquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Feestje afzeggen geen idee?
Ik weet niet hoe belangrijk die PP is en hoe veel mensen daar afhankelijk van zijn?
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk aan pannen of zo'n fastfood restaurant maar dan niet Mac Donalds en daar de afkorting van.
Neequote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou een goede mod zijn. Seriously.
* Rostirondjes weggooit en de frietpan aanzet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MENS, zit ik heul de dag te bankhangen met m'n magere uitkering en dan ben je nog te schraal om een bord patat te maken.
GODVER, ik kan er niet opkomen. Ik weet 'm wel, maar hij komt niet door.quote:
Zeg dát dan. Srsly, wat heb je te verliezen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
--aangezien je het gaat wissen, haal ik het in deze quote nu al weg--
Ik meerdere kippen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Rostirondjes weggooit en de frietpan aanzet.
Vandaag patat gegeten
Tsja...quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel belangrijk, en 3. Maar ik ga het feestje niet afzeggen!
Eens. Als je nu al zo "laks" bent gaat het straks alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Feestje afzeggen geen idee?
Ik weet niet hoe belangrijk die PP is en hoe veel mensen daar afhankelijk van zijn?
Ik wil nog een keer naar Montreal.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Otis. het volgende:
[..]
Potentie. Alleen jammer dat ze er Frans spreken
Ik moet de laatste tijd wel erg veel om je lachen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef Otis. het volgende:
[..]
GOED DAT JE HET ZEGT IK HAD JE NIET GEZIEN JE BENT IMMERS EEN SLUIPMOORDENAAR
Niet iedereen praat enkel die straat slang.quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef reetveter het volgende:
Ik kan Skylark niet verstaan. Hij kan me niet zijn playskillz uitleggen
Haha, je zegt frietpan. Dus zeg dan ook friet, hypocriet mens.quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Rostirondjes weggooit en de frietpan aanzet.
Vandaag patat gegeten
Jezus. Meer dan een geel visje zeg ik niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GODVER, ik kan er niet opkomen. Ik weet 'm wel, maar hij komt niet door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |